Durf te vragen

Heb je wel de goede tijgerbalsem? Geen idee of je er resistent voor kan zijn, maar als ik hem te dik aanbreng dan voelt het alsof mijn huid wegbrand. En als ik hem normaal aanbreng word het een beetje warm en merk ik dat mijn spieren wat soepeler worden.

1 like

Ja volgens mij heb ik precies dezelfde haha. Euhm ja misschien werkt het dan gewoon voor jou niet? Misschien ook afhankelijk van je huidtype?

1 like

Ik gebruik dit ook weleens en soms gebeurd er wel wat (dan wordt het heel warm) en soms ook weer totaal niet. Terwijl het vaak wel dezelfde plek is waar ik het gebruik. Dus ik snap er ook weinig van soms :roll_eyes:

Oh wat gek haha. Ik voel altijd dat het warm word en als ik teveel smeer dan moet ik het echt weghalen, want dat doet gewoon pijn.

Ik heb hetzelfde denk ik. Kan dat hele potje smeren en dan voel ik nog niets, ook niet met vergelijkbare producten. Ik vraag me ook al heel lang af of het bij mij gewoon niet werkt

1 like

Ja! Het is meer dat ik soms een shirt van de verkeerde stof aan heb en dan poets zodat alles 1 grote blur is haha. Ik ga wel van die officiële doekjes kopen

Bij sommige opticiens geven ze die zelfs gratis weg #tattatip

(Althans bij die van mij als ik er om vraag 8282 x per jaar omdat ik ze altijd kwijt raak).

Love tattatips

Sowieso niet je bril zomaar poetsen met je shirt! De vezels in bepaalde stoffen kunnen je ontspiegellaag aantasten en dan heb je permanent ‘vieze’ glazen.

Ook die ‘natte’ brillendoekjes kunnen je ontspiegellaag aantasten.

Iemand een tip voor een dekentje van een ‘gladde’ soort stof? Geen idee hoe ik het moet omschrijven, maar in ieder geval geen wol, geen kriebelende stoffen, geen fleece. Iets dat aangenaam aanvoelt om met blote benen onder te zitten!

Bij de Ikea hebben ze er een hele boel. Deze bijvoorbeeld: https://m2.ikea.com/nl/nl/p/varkrage-plaid-grijs-70374114/

Een mooi dekbedovertrek met een dekbed erin? Vind ik uiteindelijk het fijnst met blote benen.

1 like

Maastricht, heeft ook een gezellige kerstmarkt in december. Of dan een uitstapje maken naar de kerstmarkt in de grotten van Valkenburg

Hmm ik vrees dat ik deze niet zacht genoeg vind sorry, ik ben echt heel kritisch! :grinning: Toch bedankt!

1 like

Ja, inderdaad, maar is dan weer zo onpraktisch voor in de zetel! Er moet toch een dekentje bestaan dat hetzelfde aanvoelt… (Ja, bestaat zeker want ik zit er momenteel onder maar dat ligt letterlijk in scheuren uit elkaar dus ik moet dringend een vervanger!)

1 like

Ik slaap hier zelfs onder omdat ie zo lekker zacht is.

3 likes

Deze gekocht vandaag. Wel een andere kleur en patroon maar het etiket is wel hetzelfde dus ik veronderstel de stof ook. Ik wilde liever geen fleece omdat dat zo snel lelijk wordt in de was maar voorlopig moet dit maar volstaan. Het is in ieder geval wel lekker zacht ja, dus bedankt voor de tip. :slight_smile:

1 like

ken je iemand met een stoomapparaat voor de vloer? Daar krijg je het waarschijnlijk het meest proper meer

Pescotariërs, waarom eten jullie geen vlees en wel vis? Oprechte vraag en interesse, hoop dat niemand hier veroordelend over is

Welk bordspel is leuk om met z’n tweeën te doen?