Ik vind kolonisten en triviant altijd wel leuk
Ik heb dat ook een tijdje gedaan toen het met m’n gezondheid wat minder ging. In principe eet ik al jaren vegetarisch, maar vanwege m’n gezondheid heb ik toen tijdelijk af en toe vette vis gegeten. Inmiddels niet meer trouwens en zou ik het ook niet meer doen.
Ik heb ook een vriendin die wel vis eet, maar geen vlees omdat ze zo langzaam de overstap naar compleet vega wil maken. Dus meer als een tussenstap.
Het is echt een hele domme vraag maar hoe plaats ik een onderschrift? Bij de zoekfunctie ‘onderschrift’ zoeken heeft me niet geholpen
Carcassonne en Rummikub.
Ik doe het uit gewoonte en gemak om eerlijk te zijn. Toen ik stopte met vlees eten was ik 7 en moest ik van mn ouders wel vis blijven eten omdat ze dat gezonder vonden. Nu eet ik het omdat het een stuk makkelijker is met bij anderen eten (bv mn schoonouders eten dan gewoon een visgerecht ipv dat ze voor mij apart koken) en uit eten gaan. Het is de laatste jaren wel beter geworden, maar eerder stond er als vega gerecht op de kaart standaard salade, pasta en geitenkaas. Daar maak je mij gewoon niet (altijd) gelukkig mee, dus ik vind het makkelijk om voor die gelegenheden vis te eten. Zelf maak ik het zelden eigenlijk!
Ik denk dat je een titel bedoeld? Die tekst onder/naast een gebruikersnaam? Die kunnen enkel de moderators aan je geven.
Ooo dat wist ik niet, thanks!
Scrabble, dammen
Meubelviltjes! Bij iedere doe-het-zelf-winkel en ook bij Hema, Blokker, Marskramer etc.
Heeft iemand leuke tips voor de museumnacht? Welke plekken zijn tof om heen te gaan? Ga dit jaar eindelijk voor de eerste keer heen.
Heeft iemand zin om zaterdag of zondag wat leuks te doen? Ik vind veel leuk en ben bereid om te reizen!
Hier staan ook nog wel tips denk ik: Review je spellen
Ik vind Machiavelli heel erg leuk. Heeft alleen geen bord.
Als je de museumnacht van Amsterdam bedoelt: NEMO is altijd heel leuk vind ik! Ik ga ook altijd naar het planetarium in Artis, dat is gewoon heel gaaf.
Verder is het handig om je bandje bij een wat kleiner museum op te halen (dus niet het Rijks of het Stedelijk bijvoorbeeld), zodat je er niet voor in de rij hoeft te staan.
Amsterdam inderdaad. Thanks voor je tips!
Cochem in Duitsland!
Misschien eens iets anders zoals een pretpark, zwembad of escaperoom?
Wij willen nog een keer naar het Tikibad hahaha begon als grapje maar is nu wel een serieus plan
Ik weet dat senseo eigenlijk niet te zuipen is, maar het is het enige wat ik nu ter beschikking heb. Als je zelf ook een senseo hebt: wat zijn de lekkerste merken/smaken voor pads?
Misschien ben ik spuut11 heb niet alles gelezen maar stereomood? Dat vond ik zooo chill ik mis het.
Oh ja fout antwoord ook dus zie ik nu negeer dit maar hahaha
Ik zou rond 10 uur aanbellen.