Durf te vragen

Bij de Ikea hebben ze er een hele boel. Deze bijvoorbeeld: https://m2.ikea.com/nl/nl/p/varkrage-plaid-grijs-70374114/

Een mooi dekbedovertrek met een dekbed erin? Vind ik uiteindelijk het fijnst met blote benen.

1 like

Maastricht, heeft ook een gezellige kerstmarkt in december. Of dan een uitstapje maken naar de kerstmarkt in de grotten van Valkenburg

Hmm ik vrees dat ik deze niet zacht genoeg vind sorry, ik ben echt heel kritisch! :grinning: Toch bedankt!

1 like

Ja, inderdaad, maar is dan weer zo onpraktisch voor in de zetel! Er moet toch een dekentje bestaan dat hetzelfde aanvoelt… (Ja, bestaat zeker want ik zit er momenteel onder maar dat ligt letterlijk in scheuren uit elkaar dus ik moet dringend een vervanger!)

1 like

Ik slaap hier zelfs onder omdat ie zo lekker zacht is.

3 likes

Deze gekocht vandaag. Wel een andere kleur en patroon maar het etiket is wel hetzelfde dus ik veronderstel de stof ook. Ik wilde liever geen fleece omdat dat zo snel lelijk wordt in de was maar voorlopig moet dit maar volstaan. Het is in ieder geval wel lekker zacht ja, dus bedankt voor de tip. :slight_smile:

1 like

ken je iemand met een stoomapparaat voor de vloer? Daar krijg je het waarschijnlijk het meest proper meer

Pescotariërs, waarom eten jullie geen vlees en wel vis? Oprechte vraag en interesse, hoop dat niemand hier veroordelend over is

Welk bordspel is leuk om met z’n tweeën te doen?

Ik vind kolonisten en triviant altijd wel leuk

1 like

Ik heb dat ook een tijdje gedaan toen het met m’n gezondheid wat minder ging. In principe eet ik al jaren vegetarisch, maar vanwege m’n gezondheid heb ik toen tijdelijk af en toe vette vis gegeten. Inmiddels niet meer trouwens en zou ik het ook niet meer doen.
Ik heb ook een vriendin die wel vis eet, maar geen vlees omdat ze zo langzaam de overstap naar compleet vega wil maken. Dus meer als een tussenstap.

1 like

Het is echt een hele domme vraag maar hoe plaats ik een onderschrift? Bij de zoekfunctie ‘onderschrift’ zoeken heeft me niet geholpen :frowning_face:

1 like

Carcassonne en Rummikub.

Ik doe het uit gewoonte en gemak om eerlijk te zijn. Toen ik stopte met vlees eten was ik 7 en moest ik van mn ouders wel vis blijven eten omdat ze dat gezonder vonden. Nu eet ik het omdat het een stuk makkelijker is met bij anderen eten (bv mn schoonouders eten dan gewoon een visgerecht ipv dat ze voor mij apart koken) en uit eten gaan. Het is de laatste jaren wel beter geworden, maar eerder stond er als vega gerecht op de kaart standaard salade, pasta en geitenkaas. Daar maak je mij gewoon niet (altijd) gelukkig mee, dus ik vind het makkelijk om voor die gelegenheden vis te eten. Zelf maak ik het zelden eigenlijk!

1 like

Ik denk dat je een titel bedoeld? Die tekst onder/naast een gebruikersnaam? Die kunnen enkel de moderators aan je geven.

Ooo dat wist ik niet, thanks!

1 like

Scrabble, dammen

Meubelviltjes! Bij iedere doe-het-zelf-winkel en ook bij Hema, Blokker, Marskramer etc.

2 likes

Heeft iemand leuke tips voor de museumnacht? Welke plekken zijn tof om heen te gaan? Ga dit jaar eindelijk voor de eerste keer heen.