Durf te vragen

ook irritant voor de volgende klant, zoals ik
ik zie dat ook zo vaak gebeuren als ik wil passen? dat er nog kleren hangen. :neutral_face: zo irritant. waarom nemen mensen dat niet gewoon mee joh

Ja, waarom niet?

Er vanuit gaan dat we ze niet opeten.
Hoelang blijven zelf gemaakte koekjes vers? Donderdag maken voor tweede kerstdag op woensdag is niet haalbaar he?

Je kunt veel koekjes ook gewoon invriezen, dan van tevoren uit de vriezer halen en rustig laten ontdooien en voila. Nog beter is het koekdeeg invriezen en dan hoef je van tevoren alleen nog maar af te bakken voor verse koekjes!

Edit: oh haha, ik las nu donderdag maken voor Tweede Kerstdag :joy: tijd om naar bed te gaan! Je kunt koekjes die je op donderdag bakt prima in een afgesloten trommel bewaren tot de woensdag erop!

1 like

Ik denk het wel. Zou het gewoon proberen. Ik vries zelf bijna alles in en merk nooit heel veel verschil met brood.

1 like

Thanks @Alocasia en @Hectometer! Dat wordt koekjes bakken.

1 like

Ik heb geen tips voor je maar wat een super leuke hobby! Ik hoop dat het je lukt om je doel te bereiken, veel succes! :blush:

2 likes

Je kan volgens mij gewoon rechtstreeks een afspraak maken met de Fysio

2 likes

Volgens mij heb je een verwijzing nodig voor de verzekering, als je het vergoed wilt krijgen

2 likes

Mijn fysio moest zonder doorverwijzing zelf m’n klachten enzo invoeren wat van m’n sessie afging. Ik had het fijner gevonden als ik via de huisarts was gegaan en meer tijd had gehad voor de behandeling zelf.

1 like

Omdat mijn ex nu verhuisd is en we een heel cheesy tekstje van ons samen op een letterbord hadden zoek ik nu een nieuwe tekst.

Graag iets sarcastisch. Suggesties?

“Ok doei”?

16 likes

Ik heb nu dit

Maar das niet echt leuk voor die situatie denk ik

17 likes

Klopt. Niet alle mannen zijn
Hetzelfde.
Jullie zijn gewoon allemaal op jullie eigen
Unieke manier
Teleurstellend.

(Rumag)

4 likes

Ik heb een cadeaubon van de B.ijenkorf gekregen voor mijn verjaardag, maar daar heb ik momenteel niets wat ik wil kopen. Wel heb ik een rugtas op het oog, waar het bedrag handig voor zou zijn. Mijn vraag:
Kan ik iets bij de B.ijenkorf kopen met een cadeaukaart en dit retouren om geld te ontvangen?

Ik dacht dat je geld terugkreeg op de manier dat je betaald had. Dus als dit via een cadeaukaart is, krijg je dit terug in de vorm van een cadeaukaart. Maar is een cadeaukaart niet onbeperkt geldig bij de :honeybee: korf?

Hahaha dit is het denk ik

Je krijgt een cadeaukaart terug als je iets retourt wat gekocht is met een cadeaubon, anders komt iedereen iets retouren.

Aangezien ik buitenlandse betalingen normaal via Paypal doe, maar een betaling is blijven hangen wordt er gevraagd of ik nu het bedrag op een andere manier wil overmaken. Nu heb ik zowel de BIC als IBAN van een Duits bedrijf maar als ik dan bij online bankieren (ING) ben twijfel ik hoe ik het moet invullen: Eerst de BIC en dan IBAN er gewoon direct achterna invullen? Edit: Iban was genoeg. X) Ik vond he al zo raar.

Heeft iemand hier enig idee hoe veel werk het is om je verwarming te ontluchten en of je dan alle verwarmingen moet doen of dat het ook een enkele verwarming kan zijn. En hoe lang duurt het ongeveer?