Durf te vragen

Ik heb de laatste weken/maanden echt een mega onrustige huid, volgens mij heb ik in mijn leven nog nooit eerder zoveel acne gehad in mijn gezicht. Iemand een goede tip voor een huidverzorgingsproduct die betaalbaar is?

Weet iemand leuke spelletjes voor op je mobiel waarbij je tegen vrienden kunt spelen?

Vroeger was er zo een app van De Slimste Mens en die was heel populair toen maar weet niet of dat nog bestaat? Weet niet zeker of dat met vrienden was eigenlijk sorry. Is wordfeud niet zoiets?

1 like

Ja dat bestaat nog en kun je tegen vrienden spelen!

Lief dat je het vraagt, was leuk! Best veel gezien, grappig dat het natuurlijk ook heel verschillend was - van klassiek optreden in de Portugese synagoge met super veel kaarsjes tot feest in het Stedelijk.

Ben jij nu ook heen geweest?

1 like

Nee ik kon dit jaar niet helaas. Volgend jaar hoop ik weer te gaan want ik vind het altijd superleuk. :smiley: Synagoge klinkt echt mooi!

1 like

Ah jammer, volgend jaar dan maar weer zeker gaan inderdaad! :blush:

Ik zou er max €100 tot €150 in totaal (dus voor beide apparaten samen) voor betalen. In een tweedehands witgoedwinkel heb je vaak nog 1 tot 2 jaar garantie ook.

@Suvi En anders zou ik lekker op marktplaats of facebook market kijken, daar worden ook zo vaak dit soort apparaten gratis aangeboden. 8 jaar is best oud vind ik.

Is er iemand die ervaring heeft met het schrijven van een communicatieplan en mij hiermee zou willen helpen?

Weet iemand hier waar ik de Slimste Mens uit België kan kijken? Vorig jaar heb ik steeds gekeken via een site (iets van vlaamse.tv?) maar ik kan nu niks meer vinden en ik kan VIER niet kijken vanuit NL :frowning:

Ik citeer mezelf maar even, iemand die dit weet nog toevallig?

Het is al een tijdje geleden, maar ik kan het wellicht proberen. Wat is je vraag?

ik moet weer dingen verzinnen voor op mijn verlanglijstjes over een maand
voor 15 euro
ik heb 0 inspiratie. en ik wil me ook niet laten verassen, want zo ben ik. :slight_smile:

dus als jullie ideeën hebben, gooi het eruit

Hier zijn al topics over. Mijn lijstje is alleen maar functioneel:

Strandlaken (groot + zacht)
Broodmes
Spaanse sloffen

1 like

kijk eens in het collagetopic van secret santa, daar staan ook wat dingen die mensen graag ontvangen, foto’s van producten enzo

2 likes

Hi, ik heb die msm pillen van de tuinen gehaald, maar er staat op de verpakking 1 tot 4 capsules per dag. Hoeveel nemen jullie er meestal tegelijk? Ben nu begonnen met 1 per dag…
En hoe snel merken jullie verschil?

Ik slikte er 4 per dag (iemand op EGF zei dat je er écht 4 moest nemen) en ik merkte na ongeveer een maand wel verschil. Bij mij leek de haargroei bijna verdubbeld.

Hoelang denken jullie dat deze houdbaar zijn na openen? Er staat ‘beperkt houdbaar na openen’ op maar dat zegt me meestal niets :see_no_evil: zou die over 2 dagen nog oke zijn?

Denk het wel! En anders in de vriezer als je er ruimte voor hebt.

1 like