Omdat mijn ex nu verhuisd is en we een heel cheesy tekstje van ons samen op een letterbord hadden zoek ik nu een nieuwe tekst.
Graag iets sarcastisch. Suggesties?
Omdat mijn ex nu verhuisd is en we een heel cheesy tekstje van ons samen op een letterbord hadden zoek ik nu een nieuwe tekst.
Graag iets sarcastisch. Suggesties?
“Ok doei”?
Klopt. Niet alle mannen zijn
Hetzelfde.
Jullie zijn gewoon allemaal op jullie eigen
Unieke manier
Teleurstellend.
(Rumag)
Ik heb een cadeaubon van de B.ijenkorf gekregen voor mijn verjaardag, maar daar heb ik momenteel niets wat ik wil kopen. Wel heb ik een rugtas op het oog, waar het bedrag handig voor zou zijn. Mijn vraag:
Kan ik iets bij de B.ijenkorf kopen met een cadeaukaart en dit retouren om geld te ontvangen?
Ik dacht dat je geld terugkreeg op de manier dat je betaald had. Dus als dit via een cadeaukaart is, krijg je dit terug in de vorm van een cadeaukaart. Maar is een cadeaukaart niet onbeperkt geldig bij de korf?
Hahaha dit is het denk ik
Je krijgt een cadeaukaart terug als je iets retourt wat gekocht is met een cadeaubon, anders komt iedereen iets retouren.
Aangezien ik buitenlandse betalingen normaal via Paypal doe, maar een betaling is blijven hangen wordt er gevraagd of ik nu het bedrag op een andere manier wil overmaken. Nu heb ik zowel de BIC als IBAN van een Duits bedrijf maar als ik dan bij online bankieren (ING) ben twijfel ik hoe ik het moet invullen: Eerst de BIC en dan IBAN er gewoon direct achterna invullen? Edit: Iban was genoeg. X) Ik vond he al zo raar.
Heeft iemand hier enig idee hoe veel werk het is om je verwarming te ontluchten en of je dan alle verwarmingen moet doen of dat het ook een enkele verwarming kan zijn. En hoe lang duurt het ongeveer?
Soort van tochtstrip aan de onderkant?
En anders zou je er iets van een plaat tegenaan moeten maken denk ik.
Je moet wel even kijken welke sleutel je nodig hebt of een bougie sleutel of een ontluchtingssleutel. Ligt aan je radiator.
Haha lief dat je reageert! Ik hoef het uiteindelijk niet meer zelf te doen, zat met een collega te praten vanmiddag en die stelde voor het bij mij te komen doen. Wel semi ongemakkelijk, maar ook fijn.
Haha altijd beter als iemand anders het kan doen hoor!
Bovendien is hij loodgieter, en het kost me gok ik 1 glas wijn of een paar keer koffie op de zaak.
Ik wil graag dit weekend voor mijn ouders + 4 vrienden van hen koken. Hoofdgerecht. Alleen géén idee wat voor iets ik kan maken. Bij voorkeur vega en iets waar veel van tevoren klaargemaakt kan worden. Moeilijke/dure ingrediënten geen probleem. Iemand suggesties?
Risotto? Daar scoor ik altijd wel lekker mee.
Gewoon een basis-risotto met paddenstoelen en venkel, beetje rucola voor de aankleding. Kost alleen ff wat roerwerk, maar moeilijk is het niet.
Curry en dan lekkere rijst ofzo en goed gevulde salade.
Iemand leuke tips voor Gent? Musea, lunchplekjes, restaurants, leuke boetiekjes?
Is al genoemd maar ik kom ook even voor curry pleiten! Is heel goed van tevoren te maken en op te warmen, en dan kan je lekker naanbrood erbij doen en iets van mangochutney/salsa maken en (evt gekruide) rijst erbij, is allemaal snel klaar maar wel heel leuk om te serveren!
Als ik zelf voor mensen kook doe ik ook vaak Indonesisch en dan een stuk of 6 verschillende dingen maar dat is erg bewerkelijk natuurlijk, moet je wel echt een of twee dagen van tevoren alle tijd hebben