Durf te vragen

ja toch, alles met zon krokant laagje vind ik in de koelkast wel zon dag of 5 a 7 houdbaar.

1 like

Ik weet niet wat je leuk vindt, maar:

  • sokken
  • kerstornament
  • geurkaars/ geurstokjes
  • maskertjes
  • speciaalbiertjes
  • wijn
  • planten(potten)
  • luxe chocola
1 like

Heeft iemand verstand van PayPal? Ik word echt niet goed.
Ik kan geld overmaken van mijn bankrekening naar mijn Paypal. Maar andersom dus niet. Ik moet dan mijn rekening koppelen, maar blijkbaar mag je geen Nederlandse rekening koppelen? Weet iemand een handige manier om dit te omzeilen want het gaat om een behoorlijk bedrag dat ik toch wel graag op m’n rekening wil hebben…

Niet dus :frowning_face:

Misschien iets nieuws? Maar toch bedankt voor het uitleggen :blush:

Ja daarom vind ik het ook zo gek! Ik kwam bij dit lijstje toen ik de stappen volgde die ze op die site noemden :joy: Er staat dan ‘voeg een bankrekening toe uit één van de volgende landen.’. En als je daarop klikt krijg je dat dus. Ik heb heel eigenwijs nog gewoon geprobeerd mijn IBAN in te vullen maar dan komt er een foutmelding.

Wat raar ik heb de mijne jaren geleden gekoppeld, betalen en terugstorten is geen probleem. Ik zou dan even contact opnemen met de klantenservice

Haha ik had niet gezien dat je op iemand reageerde en dacht dat je de topic titel heel erg letterlijk nam en dus je wensenlijstje op had geschreven. Oeps

11 likes

Hoe lang kun je parfum (ongeopend in de oorspronkelijke verpakking) bewaren? Mijn favoriete parfum is uit productie gegaan, dus ik wil een voorraad inslaan, maar het zou zonde zijn als die fles van 80+ euro over de datum gaat.

Meiden die in kledingwinkels werken: vinden jullie het fijner als klanten na het passen de kleding terugbrengen naar waar je het gepakt hebt (met de kans dat het dan “verkeerd” aan de hanger hangt) of bij de paskamers op dat rek hangen wat voor gepaste kleding bestemd is zeg maar? En bij dat laatste, is het dan fijn als klanten een beetje moeite doen om het kledingstuk mooi aan de hanger te hangen, zodat jullie minder werk hebben, of halen jullie sowieso het kledingstuk van de hanger op het zelf er weer goed aan te hangen?

6 likes

Hang het aan het rek dat er voor bedoeld is!! Niet op de tafel gooien ofzo en NIET binnenstebuiten. Zo netjes mogelijk, vaak is dat wel goed. Maar als het binnenstebuiten hangt haat ik je

6 likes

ik heb al gezocht maar als ik het goed heb, is er nog geen zorgverzekeringen topic toch? :smiley:

Ik moet voor een feestje in een foute outfit! Iemand ideeen?

zelf terug hangen gaat altijd mis. vaak nemen mensen het zelf mee en dan na 2 meter denken ze oh fuck heb geen zin om de halve winkel door te lopen ik flikker het hier wel tussen. dan zit het dus 9 van de 10 keer binnenstebuiten achterstevoren op de hanger. waarom doe je dan of je behulpzaam bent.

nog irritanter is als mensen hun hele dikke stapel kleding lekker in de paskamer laten hangen (wij hebben geen limiet betreft aantal stuks)

hang ‘t maar gewoon in het rek, ruim ‘t zelf wel op

1 like

Ik snap ook niet waarom mensen het in de paskamers laten hangen?? Ik sta aan de paskamers, je ziet dat rek en dat iedereen me hun kleren geeft en jij wil geen 2 stappen lopen om alles te geven aan mij? En dan als ik 2 minuten weg ben van mijn rek loop je snel naar de kassa? Soms neem ik dan hun volledige rotzooi van aan de paskamers mee naar de kassa en ga ik naast de kassa waar ze staan af te rekenen alles netjes ophangen. En als ze nog in de winkel lopen loop ik snel naar hen en zeg ik excuseer mevrouw zijn dat dingen die terug de winkel in mogen? En dan kijken ze zo heel betrapt euh ja… En dan zeg ik ja de volgende keer mag je het aan mij geven hoor! En dan lopen ze weg met een knalrode kop en voel ik me toch iets beter haha

13 likes

ook irritant voor de volgende klant, zoals ik
ik zie dat ook zo vaak gebeuren als ik wil passen? dat er nog kleren hangen. :neutral_face: zo irritant. waarom nemen mensen dat niet gewoon mee joh

Ja, waarom niet?

Er vanuit gaan dat we ze niet opeten.
Hoelang blijven zelf gemaakte koekjes vers? Donderdag maken voor tweede kerstdag op woensdag is niet haalbaar he?

Je kunt veel koekjes ook gewoon invriezen, dan van tevoren uit de vriezer halen en rustig laten ontdooien en voila. Nog beter is het koekdeeg invriezen en dan hoef je van tevoren alleen nog maar af te bakken voor verse koekjes!

Edit: oh haha, ik las nu donderdag maken voor Tweede Kerstdag :joy: tijd om naar bed te gaan! Je kunt koekjes die je op donderdag bakt prima in een afgesloten trommel bewaren tot de woensdag erop!

1 like

Ik denk het wel. Zou het gewoon proberen. Ik vries zelf bijna alles in en merk nooit heel veel verschil met brood.

1 like

Thanks @Alocasia en @Hectometer! Dat wordt koekjes bakken.

1 like