Ravioli met speciale champignons en speciale kaas misschien een idee?
@KipTokTok @Saturnus @Dazed @Koekwaus Dank allemaal! Denk dat ik inderdaad voor een curry ga, is ook wel mooi aan te kleden haha, het oog wil ook wat.
ik had voor 2018 een hele fijne agenda, eentje uit een of andere boekenzaak met afgeprijsde faillissement artikelen haha (zonder merk… zonder ook maar iets waardoor ik zou kunnen achterhalen wie de makers ervan zijn)
ik ben al weken op zoek naar dezelfde voor 2019 maar dat gaat hem niet worden denk ik.
nu ben ik dus op zoek naar een agenda waarvan de pagina’s niet van ‘normaal papier’ zijn gemaakt maar van glad papier…?
ik weet alleen niet hoe ik dit noemen om mijn zoektocht specifieker te krijgen. dus weet iemand hoe je dit noemt?
Op deze website (http://hipsteadresjes.gent) kun je wat vanalles vinden!
Mijn aanraders zijn voor avondeten bodo, de abt, pakhuis (ook lunch). Ontbijt: gust, simon says, barbiet en Moor&moor (ook lunch).
Hoofdwinkelstraten zijn de Veldstraat en Lange munt maar eigenlijk zijn de straten errond veel leuker (Kortedagsteeg, Walpoortstraat, rondom Brabantdam, Volderstraat & Henegouwstraat, Mageleinstraat, Onderbergen, Korenlei,…). Ikzelf ben fan van Illinois, Belle rose, Louise&Madeleine, Au bon marche, Maaike kleedt.
Musea hangen natuurlijk af van je eigen voorkeur, er is echt heel veel keuze! Persoonlijk vind ik het SMAK en STAM altijd wel leuk.
Wat is MAND? Zie dat hier af en toe voorbij komen, op hele random plekken, en snap echt niet wat de betekenis ervan is
Thanks, maar snap nog steeds niet het gebruik ervan op het forum? Gebruik je het als je eigenlijk een heel verhaal wilt schrijven maar daar toch geen zin in hebt en het dus toch maar kort houdt? Of wat is het idee?
Dankjewel voor je uitgebreide reactie!
Ik heb voor vanavond pitabroodjes met runderreepjes shoarma op het menu staan, maar heb teveel runderreepjes voor mij alleen. Kan ik de andere helft invriezen? Zo ja, hoe lang is het dan houdbaar en hoe kan ik het het beste invriezen?
#kooknoob hier
Ik geloof dat je rundvlees echt wel 6 maanden kan bewaren in de vriezer. Gewoon in een plastic bakje/zakje kan prima volgens mij
Oh tenzij het vlees als bereid is, dan 2-3 maanden
Aah chill! Thanks
Via welke site boek je het best vliegtuigtickets?
Ik zou eind januari graag naar Mexico City willen en het goedkoopste dat ik kan vinden is 811 euro via KLM. Maar ik vind dat best duur.
skyscanner en google flights
Heeft iemand hier weleens bij Shein besteld? Zo ja, wat was je ervaring? Lees veel wisselende reviews online (met name problemen met retourneren).
Ik heb ± 6 jaar geleden dingen daar besteld die ik nog steeds graag draag. De kwaliteit was echt veel beter dan ik had verwacht. Heb alleen nooit hoeven retourneren dus geen idee hoe dat gaat.
Retourneren is echt een hel ja. Duurde al 1,5 maand voor ik überhaupt een verzendbevestiging kreeg, moest er zelf meerdere malen achter aan gaan, en toen ik m’n bestelling wilde retourneren heeft dat ook weer bijna 2 maanden geduurd. Heb het uiteindelijk via Paypal kunnen regelen, want de klantenservice van hun zelf is echt kut.
Zie nog wel vaak leuke dingen voorbij komen maar ik durf niet meer te bestellen door dat hele gedoe.
Kiwi.com is echt heel fijn! Kun je zelf een tijdvak kiezen, maar ook van welk vliegveld of vanuit welk land (dus alle vliegvelden in dat land) je wilt vertrekken bijvoorbeeld. Zo kun je bijvoorbeeld ook zien of je beter op maandag of op dinsdag kunt vliegen qua prijzen. Wij hebben meerdere keren op die manier geboekt en scheelde soms honderden euro’s.
Ik heb een hele slechte ervaring gehad met Kiwi toen ik mijn overstap heb gemist. Ik had ze direct gebeld toen ik was geland (had een nachtvlucht van 8u achter de rug) en ze zouden BINNEN 4 UUR mailen met een oplossing. Ze wilden het niet ter plekke aan de telefoon voor me oplossen. Die dag meermaals gebeld (ook nadat die 4 uur was verstreken en steeds zouden ze me per mail een vlucht sturen. Uiteindelijk heeft mijn zus vanuit huis een vlucht geboekt, en heb ik daarvoor na veel gedoe wel het geld teruggehad. Maar ik vond het geen service. Dit was trouwens in Londen waar het dus niet per se heel ingewikkeld is om ter plekke te checken of er een vlucht naar Amsterdam beschikbaar is voor je klant. Ik heb 14u moeten wachten.
Dank! Bedoel eigenlijk oorspronkelijke schilder want zou niet weten hoe ik het kan terug vinden anders?