Durf te vragen

Heeft iemand het geurtje Molecule 01?
En is het echt zo bijzonder / het geld waard?

Ik heb hem en vindt hem erg lekker. Ik houd niet van zware geuren en vindt hem daarom perfect. Ik bestel hem via engelse webshops met korting dan is t goed te betalen vind ik.

1 like

Hmm misschien ook maar overwegen dan. Thanks voor het antwoorden :slight_smile:

1 like

Ik gebruik nog altijd met plezier dit DIY setje, heb ook een nieuwe besteld. Was ooit een forumrage…
Ik ruik geen verschil tussen de echte en deze.

2 likes

Ik ben nu in Spanje en in de supermarkt hier hebben ze sneetjes Iberico ham die vacuüm verpakt ligt. Dat ligt niet in de koeltoog maar gewoon in de winkel, op kamertemperatuur dus. Op de verpakking staat ‘‘koel bewaren tussen 0 en 7 graden’’
Bedoelt men daarmee dat het in de koelkast bewaard moet worden NA het openen van de verpakking of begrijp ik dat verkeerd?
Als het nog niet geopend is, is kamertemperatuur dan voldoende?
Ik wil wat ham meebrengen naar huis zonder er een voedselvergiftiging aan over te houden. :stuck_out_tongue:

Ja als het geopend is, dan gekoeld

1 like

Oeh, heb je ook een link hiervan?

Natuurlijk, sorry, kennelijk niet goed geplakt of zo!

2 likes

Kun je gewoon meenemen hoor! Uit Spanje neem ik altijd kilo’s ham mee en ook familie neemt dat altijd mee als ze naar NL komen. Soms ligt het dan nog een week of twee gesloten in de koelkast en gaat altijd prima!

1 like

Is het beter om een iets te strakke jeans te kopen? En waar ligt de grens tussen strak en te klein?

Ik ben op basis hiervan voor de strakkere jeans gegaan, maar ik twijfel nog erg!

Kan je nog zitten zonder dood te gaan?

Wel even in de gaten houden hoeveel vlees je mag importeren.

Haha no worries. Thanks!

Cult beauty

1 like

Is baking soda na 2 maanden alleen niet meer houdbaar als ingredient voor bakken of ook als schoonmaakmiddel?

Hoe nemen jullie je handtas mee op de fiets?

Heeft iemand ervaring met autorijden in Duitsland? Wil a.s. vrijdag naar Oberhausen maar lees van alles over dat een milieusticker en winterbanden verplicht zijn… Ik huur een auto via Snappcar en de eigenaresse gaat er nooit mee naar het buitenland.

Ik vind Picasso leuk en heel lekker, tegen over de grote kerk op het kerkpleintje

1 like

Ik gebruik het wel nog als schoonmaakmiddel. Merk geen verschil.

voor een date dit of nomnom! wat luxer is de korte putstraat