Dank voor jullie reactie @FISSA en @anon31745129! Zal wel loslopen dan
Pkw und Lkw mit einem höchstzulĂ€ssigen Gesamtgewicht bis zu 3,5 t dĂŒrfen wĂ€hrend des Zeitraumes 1. November bis 15. April bei winterlichen FahrbahnverhĂ€ltnissen wie insbesondere Schneefahrbahn, Schneematsch oder Eis nur dann in Betrieb genommen werden, wenn an allen RĂ€dern Winterreifen angebracht sind.
Oftewel je mag van 1 nov tot 15 april met winters weer alleen in je auto rijden als je winterbanden hebt, maar zolang er geen ijzel/sneeuw/etc is is het dus niet verplicht. Maar ja, je gaat je banden natuurlijk niet pas/alleen wisselen als er sneeuw ligt, dus de meeste Duitsers wisselen ze wel gewoon braaf.
Dank je voor de info!
Ik ga in september samen met een goede vriendin naar New York. Ze is bijna jarig en ik wil haar iets geven voor in New York (wat we bijvoorbeeld samen kunnen doen). Ik dacht aan een city pass omdat die in mijn beleving 50 dollar was ofzo maar dat is heel wat duurder . Iemand leuke ideeën?
Musical op Broadway?
Tickets voor een sportwedstrijd (honkbal bijv)?
Ik gebruik weleens van die wax-oordopjes van Ohropax, blijven goed zitten en filteren heel veel geluid weg.
https://www.bol.com/nl/p/alpine-sleepsoft-slapen-oordoppen-van-zacht-materiaal-1-paar/9200000037405566/?suggestionType=typedsearch&bltgh=kDXRmekQ6KP7x3iUevpM7w.1.2.ProductPageUrl
Hier zweert mijn vriend bij, die hele zachte oordopjes van een soort schuim vindt hij niet lekker zetten. En deze kun je schoonmaken en dus langere tijd gebruiken.
Ja 2 mensen zijn gemachtigd om de rekening te gebruiken en bijvoorbeeld bij de bank dingen te regelen. Een gewone rekening is echt alleen van jou en een gezamenlijke van jullie twee, waarbij je allebei evenveel rechten hebt.
Is het mogelijk om een boek bij Bol.com te retourneren als je de folie eraf hebt gehaald? Heb hem verder niet gebruikt.
Gewoon proberen. Als ze hem niet willen moeten ze m weer terugsturen, maar dat doen ze vaak niet.
Je hebt al antwoord gekregen zag ik, maar wilde nog zeggen dat een gezamenlijke rekening niet duurder hoeft te zijn dan een eigen betaalrekening.
Boottochten kan je ook al kopen.
Je bedoelt via een ub?
Misschien als je de titel van het artikel geeft kan ik kijken of het beschikbaar is.
Heb ik laatst wel gedaan en kreeg gewoon mân geld terug. Het was een invulboek en je kon online nergens voorbeelden vinden van de binnenkant. Eigen schuld haha
Heb best een duur paar schoenen verkocht op United Wardrobe, maar krijg in het Engels berichtjes en het moet t.a.v. haar naam naar een kantoor opgestuurd worden. Op een of andere manier komt het heel shady over, was ook binnen een paar minuten nadat ik het bod geaccepteerd had betaald. Maar er kan toch niet zoveel misgaan? Iemand die me even kan gerust stellen?
Denk het niet. Misschien werkt ze op kantoor en laat ze pakketjes altijd daar bezorgen
Bestaat er een soort âbasisconditieâ? Mijn hele leven ben ik eigenlijk met sporten/sportieve activiteiten altijd de minste. Ik ren het minst hard, bij een bergwandeling met vrienden ben ik het laatste boven etc.
Het is niet zo dat ik nooit beweeg. Zelfs in tijden dat ik zeker drie keer per week sportte was dit het geval. Hoe kan dit?