Durf te vragen

Ik gok, als leek, dat conditie een verzameling is van kracht, uithoudingsvermogen, longinhoud, hartslag, etc. Ik denk ook wel eens dat mijn basis spierkracht minder is dan bij anderen. Maar of dat waar is? Haha.

En alles bij elkaar opgeteld maakt of jij fluitend een berg op kan zonder voorbereiding of dat je loopt te hijgen op de helft na jaren 3x in de week gesport te hebben? En misschien heb jij minder longinhoud maar wel sterke spieren. Of een andere combinatie.

1 like

Om bij te houden welke boeken ik heb gelezen, en welke ik wil lezen gebruik ik Goodreads
Nu zou ik voor films en series ook zoiets willen gebruiken. Tips voor een App waarin dit kan?

1 like

Heb je Android of iOS? Sinds ik iOS heb kan ik mijn geliefde app niet meer gebruiken. :sob: Dus dit is een tip als je een Android telefoon hebt: SeriesGuide. Beste app ooit.

Ik gebruik nu SeenIt, maar ik mis echt SeriesGuide haha.

1 like

Ik heb nu Android.
Maar zou graag wel een app willen die voor beide beschikbaar is mocht ik ooit weer willen overstappen

Misschien letterboxd? Is wel alleen voor films geloof ik. (Weet niet zeker of het ook voor Android is trouwens)

1 like

Episoder voor series, daar kan je bijhouden welke afleveringen/seizoenen je al gezien hebt per serie

1 like

Ik weet niet of er ook een app van is, maar ik houd sinds 2013 bij welke films ik kijk en lijstjes van films, etc., op letterboxd. Echt superfijn! Voor series geen idee, sorry.

1 like

Via welke site kon je ook alweer vliegtickets bekijken zonder een bestemming in te voeren? Ik wil binnenkort graag op citytrip, maar heb niet echt voorkeur en wil eigenlijk gewoon alle opties binnen een bepaalde prijsklasse zien.
Iemand een idee?

Of kiwi.com

Mn fles was gaan lekker in m’n tas en nu heeft m’n laptop waterschade. Hoe doe je dit met de verzekering?

Ik denk dat dat via je inboedelverzekering gaat, dan moet je gewoon aangeven dat er water over heen is gevallen en dan stuur je de bon op en dan kijken zij of en wat voor bedrag je terug krijgt.

1 like

Inboedelverzekering dekt meestal alleen als het in huis gebeurd is, en niet buiten de deur. Tenzij je een buitenhuis dekking hebt, dan zou het kunnen!

1 like

@soarin Dus zeggen dat het binnenshuis gebeurd is.

2 likes

Ik wou het niet zeggen maaarrr :smirk:

Ik wil een trui voor mijn vriend bestellen, alleen deze site verzend alleen naar België, niet naar Nederland. Is er iemand die in België woont en mij wil helpen? Ik vergoed uiteraard alle verzendkosten en 5,- voor de moeite :slight_smile:

Geen ervaring mee maar zou het sowieso daar even laten opmeten! Heb je wel meer garantie dat het goed gaat (en minder discussie mocht het wel verkeerd gaan).

1 like

Hahaha ja kan je ook proberen, maar hebben vast wel een paskamer!

1 like

wanneer moet ik mijn huur en zorgtoeslag stopzetten?
ik heb vanaf juli tot 1 nov 0 inkomen gehad. daarvoor had ik alleen stagevergoeding.
en nu heb ik inkomen en met dit bedrag aan loon zou ik op jaarbasis echt geen recht hebben op toeslagen. maar omdat ik zo lang ook geen inkomen heb gehad en omdat er op jaarbasis wordt gekeken (toch??) dacht ik; ik stop het pas vanaf januari ofzo. want op jaarbasis heb ik in 2018 echt niet veel verdiend omdat ik nog niet werkte.

wat is wijsheid jongens? het gaat dus om de maand nov en dec.

Ik zou zelf denken dat het idd vanaf januari stopgezet wordt omdat ze op jaarbasis kijken, maar weet ook dat ze echt naaiers zijn daar dus zou morgen bellen en het stopzetten. Liever te vroeg als te laat en dat je terug moet betalen.

Nee alleen voor nov ontvangen!

Oké thx guys