Ik zou voor de 8 plus gaan. Ik heb zelf nu een 6 plus van 4 jaar oud geloof ik, en die doet het ook nog prima. Mijn moeder heeft de X en mijn zus de 8 plus. Vind zelf niet per se dat de X beter is dan de 8.
Ik heb net zelf ook een 8 genomen en die bevalt erg goed! Gaat zeker nog een tijd mee hoor. Mijn 8 was ter vervanging van de 6 en die heb ik ook langer gebruikt dan waar het abonnement voor was.
In België is er 70 euro verschil tussen de 8 en XR. En dan heb je direct het recentste model.
Ja die gebruik ik ook inderdaad, maar ik moet ook praktijk ‘onderzoek’ verrichten.
Iemand verstand van verzekeringen? Bij mijn vereniging heeft iemand tijdens de training perongeluk iemand anders haar bril kapot gemaakt. Valt dit onder de sportverzekering vd club? Ik snap er niets van.
Valt dit niet gewoon onder de WA-verzekering van de ‘dader’? Ik weet niet wat die sportverzekering dekt natuurlijk, misschien is die wel juist voor dit soort ongevallen. Zou je even de polis moeten checken. Als die het niet dekt, dan sowieso WA, lijkt me.
Je zou het onder de aansprakelijkheidsverzekering kunnen proberen. Als dat verhaal met die bril bv met spelende kinderen op straat zou gebeuren zou het wel die zijn namelijk
Weet iemand een goede manier om online geld op te halen voor een goed doel? Mijn collega’s geven altijd een kraammand maar ik wil ipv daarvan graag geld ophalen voor een goed doel waar ik persoonlijk bij betrokken ben. Lijkt me het handigst als dat via een link kan, is dat mogelijk?
Waar kan ik een mooie, maar vooral goede stippenpanty kopen?
Sportverenigingen hebben (in mijn ervaring) amper aansprakelijkheidsverzekeringen, zeker niet voor hun ‘gewone’ leden (die geen vrijwilliger of sporter met contract oid zijn). Als ze trainster of vrijwilliger van de club is zou ze eventueel onder de vrijwilligersverzekering kunnen vallen, die hebben bijna alle gemeenten wel voor o.a. sportverenigingen in hun gemeente.
Ding is wel dat áls een vereniging een aansprakelijkheidsverzekering heeft, die verzekering in 99% van de gevallen als voorwaarde heeft dat die persoon het eerst bij de persoonlijke aansprakelijkheidsverzekering moet indienen en daarna pas aanspraak mag doen op de betreffende verzekering.
Kortom: ze kan het beste gewoon contact opnemen met haar eigen aansprakelijkheidsverzekering.
Ik google nu al een uur en kan het niet vinden, herkent iemand deze website: een franse website waarop ze huizen lieten zien van franse vrouwen met een kleine webshop eraan vast waar ze hele mooie sieraden verkopen.
Ben ervan overtuigd dat ik op die website een sieraad ga vinden dat ik zoek, maar argh heb m natuurlijk een paar weken geleden uit mn favorieten verwijderd
Oroblu heeft ze ook, volgens mij kosten ze €15,-
Hier ben ik ook benieuwd naar!
(Edit: oeps zie nu pas dat er al is gereageerd)
Geen idee hoe het zit, maar vind het altijd zo debiel als een woningbouw zulke eisen heeft. Niet schilderen en niets aan de muur hangen, in een gevangenis woon je nog gezelliger man.
Sorry heel erg flauw. Denk dat er hier vast wel mensen zijn die je kunnen helpen, maar ik kon het niet laten.
Wat ontbijten jullie? Kwark staat me de laatste tijd tegen en heb ik geen zin meer in maar weet niet goed waar ik dan zin in heb. Eigenlijk vrij weinig
Als ik ontbijt eet ik vaak de vezelrijke crackers van Wasa. Meestal met vegetarische paté of filet americain. En heel soms met kaas. Maar meestal ontbijt ik niet of drink ik een latte.
Ik wissel vaak af met de volgende opties:
- gekookt eitje
- vitalu meerzaden crackers met kipfilet/30+ kaas
- kwark met granola
- overnight oats (havermout, sojamelk, kaneel, banaan)
Feliz navidad y prospero año nuevo! Creo que hemos tenido un tiempo maravilloso juntos.
Twee crackers met hüttenkäse!