Hmm misschien ligt het dan gewoon aan die van mij, maar ze vallen er gewoon weer uit omdat dat ringetje niet zo stevig klem zit op dat staafje
Haha ik wel!
Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee maar ik hoor er eigenlijk geen negatieve verhalen over. Ik zal straks mijn zusje even vragen!
Hahah nee ok maar wel meer uit de buurt dan ik sorry for the insult XD
Ja ik heb ook even mn vader gevraagd (zelf nog nooit van gehoord/gezien) of dat een louche zaak is en hij zei nee is gewoon een normale man.
Weet iemand waarom je bij het zoeken van een retour vliegticket (bijv bij Skyscanner) ook altijd andere opties/prijzen krijgt voor de terugvluchten wanneer je de dag van je heenvlucht veranderd? Daarom kan je dan bijvoorbeeld nooit precies 3 weken weg maar alleen 18 of 22 dagen ofzo. En ook kan ik helemaal geen terugvlucht kiezen wanneer ik meer dan een maand later terug wil vliegen.
Doe ik iets verkeerd?
Misschien gaan er geen vluchten die dag?
Heb een afspraak gemaakt bij de autogarage. Wil die volvo proberen. Dus @Pantalones hopelijk is het wat hahahahaa
Ik heb een yoga/fitness mat gekocht, maar ik weet eigenlijk niet welke kant naar boven moet wijzen? Internet geeft verschillende antwoorden. De mat heeft een ribbelige en een gladde kant.
Staat er een merklogo in gedrukt? Ik zou denk ik ook de ribbels naar beneden doen.
Waar scoor ik de leukste kersttruien?
Thanks! Ik kan nooit goed tegen de drukte daar dus ga er eigenlijk nooit binnen. Straks maar eens de uitdaging aangaan
Het nadeel van donsjassen is dat donsveren aan elkaar gaan plakken als ze nat zijn. Er kan dan geen lucht meer tussen de veertjes zitten, waardoor het niet meer isoleert. In Nederland is dit natuurlijk best een nadeel aangezien het hier regelmatig regent, maar als je nooit/niet vaak in de regen komt of een waterdichte jas hebt om eroverheen te doen, dan kan het wel.
Wat ik verder gek vind is dat er nergens de cuin waarde en het vulgewicht van het dons genoemd word. De cuin waarde zegt iets over de veerkracht van het dons en hoe ‘fluffy’ het is, en dit heeft weer verband met hoeveel lucht er tussen kan en dus met hoe goed het isoleert. Het vulgewicht zegt iets over hoeveel dons er in de jas zit, en dus ook weer over de isolatie.
Met de informatie die gegeven wordt op de website kan je dus eigenlijk nauwelijks iets zeggen over hoe warm de jas is.
Mijn persoonlijke ervaring met donsjassen is trouwens dat ze over het algemeen vrij warm zijn trouwens, maar ik heb geen ervaring met deze specifieke jas en ik draag er altijd nog een waterdichte jas over, wat dan ook weer werk als een soort broeikasje waardoor je het warm krijgt. Maar wederom, de warmte van de jas is afhankelijk van hoeveel dons er in zit en hoeveel lucht de donsveertjes kunnen vasthouden.
uniqlo duurzaamheid
Ik weet niet of je het belangrijk vind, maar er is veel te doen omtrent uniqlo en duurzaamheid, arbeidsomstandigheden en dierenwelzijn. 130 euro voor een donsjas is erg goedkoop, en al helemaal voor zo’n lang model waar dus relatief veel dons in moet, omdat dons een duur(der) materiaal is. Misschien iets om in overweging te nemen
Geen dank! Dan zou je er een regenjas oid overheen kunnen dragen, of misschien een poncho gezien de lengte! Er zit wel een waterafstotende laag aan de buitenkant waardoor er water op de jas blijft liggen, maar als het flink door gaat regenen gaat dat wel lekken. Qua duurzaamheid zou ik vooral aanraden zelf even research te doen als je dat belangrijk vind, het schijnt dat ze het qua dierenwelzijn redelijk doen bijvoorbeeld.
Weet iemand toevallig hoe je die edamame boontjes van de AH bereid? Die liggen in het koelvak bij de vis. Maar kan ik die verwarmen of moet ik die alleen pellen en zouten?
Je kunt beter de versie uit het vriesvak nemen! Zijn van Bonduelle als ik me niet vergis, die zijn een stuk goedkoper! Die kook ik 3 minuten vanuit de vriezer en daarna spoel ik ze met koud water en zout ik ze!
Edit deze: https://www.ah.nl/producten/product/wi434477/bonduelle-edamame-bonen
Thanks!
Ik heb heel veel verf over waar ik graag vanaf wil maar zonde vind om weg te gooien, waar kan ik dit (zonder al te veel moeite) kwijt?
Weggeefhoek via Facebook oid?