Zijn er hier toevallig Belgen die soms online kledij of iets anders verkopen en me willen tips geven hoe ik dat het beste aanpak, voornamelijk op vlak van verzending? Tot nu toe liet ik mensen altijd hun aankopen ophalen, maar ik zou toch ook graag beginnen verzenden om een groter bereik te hebben, maar ik weet niet precies hoe ik dit het beste en goedkoopste aanpak.
Even een “thumbs up” voor @Mayou! Ze heeft voor mij een Takkie trui gekocht en opgestuurd. Heel erg blij mee!
Heeft iemand hier de betaalde Headspace-app? Hij kost nu $40,- voor een jaar wat wel een gunstige prijs is, maar ik vraag me af of mensen die er ervaring mee hebben het daarmee eens zijn! Ik vond de trial erg prettig, in elk geval.
Dat vraag ik me ook af! Heb een gratis app geprobeerd maar die vond ik niet fijn dus ik twijfel over een abonnement
Ik las in het yoga/mindfulness topic dat iemand ook met torrents cursussen van headspace downloadde. Niet dat ik dat wil promoten, maar misschien kun je er eentje downloaden en kijken of het je bevalt?
Hoe heet de app van FF? Compleet langs me heen gegaan
Iemand ervaring met laminaat van leen bakker?
Discourse toch?
Ah thanks voor het reageren, maar de tandarts heeft me afgeraden ze te laten zetten (ik wilde ze alleen om alles wat mooier te maken) dus ik laat m’n tanden voor nu zoals ze zijn.
Ik zou best graag een keer een zitting van een criminele rechtszaak bijwonen.
Ben totaaaal niet thuis in het (straf)recht, dus aan alle juristen/advocaten: hoe werkt dit? Is er online iets van een lijst van zaken die lopen en de dagen van zitting? Zijn de meeste zaken gesloten? Op welk tijdspunt in de zaak is het ‘t interessantst om bij te wonen?
(Regio Rotterdam)
Hier staat veel informatie over een zaak bijwonen, ook over de type zaken enzo en je kunt er een rooster vinden
Top dankje!
Via de gewone post (bpost dus) is de prijs normaal gezien 5,5 euro voor levering thuis, en 4,5 euro als de bestemmeling akkoord gaat om zijn/haar pakket af te halen op een postkantoor of in een pakketautomaat. Best alles online regelen want ik denk dat je meer betaalt als je het verzendetiket in een kantoor aankoopt.
Kleine dingen zoals bv. een t-shirt zou ik gewoon in een grote envelop doen met postzegels maar dan heb je wel geen tracking natuurlijk dus dat is een risico.
Thanks voor het antwoord! En zo’n verzendticket, dat is gewoon iets op een blaadje afdrukken en op je pakket tapen? En mag je zelf een pakket maken van bv een oude verpakking of een stevige zak ofzo? Totale noob hier
Ja idd! Gewoon afdrukken en zelf een beetje stevig inpakken.
Super, heel erg bedankt! Ik ga het maar eens proberen.
Weet iemand of het mogelijk is om de homescreenklok van een Samsung s8 zwart te maken? Ik krijg hem nu alleen wit en dat is zuur als ik een lichte achtergrond wil. Ik kom er zelf echt niet uit, voel me net zo’n oma haha
Weet iemand of er dit jaar ook kerstsale is bij Lush?
Iemand die verstand heeft van het verwijderen van websites waarvan de inloggegevens niet bekend zijn?
Verwijderen waarvan?