Ik heb een lage weerstand en word om de haverklap ziek. Wat kan ik doen om mijn immuunsysteem te boosten, buiten dan uiteraard gezond eten, goed slapen, regelmatig bewegen, etc.? Zijn er bepaalde middeltjes, supplementen, o.i.d. die werken?
Je kan soms ook wasmachines leasen! Heb hier zelf geen ervaring mee maar weet dat er veel studentenhuizen zijn die dat doen en volgens mij is het niet zo duur.
Iemand tips voor een fijne agenda/planner? Had er altijd een met dit design:
Maar sinds ik geen student meer ben merk ik dat het niet echt meer nodig is dat de dagen zo uitgebreid van uur tot uur erin staan, aangezien ik tussen 08.30 en 17.00 toch op m’n werk ben en dat gedeelte dus vrijwel altijd blanco is. Wel zou ik graag meer ruimte willen voor To Do lijstjes, zowel per week als per dag. Verder zoek ik iets met een redelijk simpel/zakelijk design en wil ik niet iets waar nog veel zelf aan gestickerd en geknutseld moet worden. Ooh en graag niet te groot en zwaar, maar ook weer geen pocket agenda. Totaal niet veeleisend dus haha, maar iemand tips?
Hahaha ja hier kon ik op wachten natuurlijk.
Weet iemand in omgeving Bollenstreek/zuid-holland iets waar je een kerstpakket kunt inleveren liefst in het weekend/'savonds. Of eventueel opsturen. Ik wil hem graag doneren ik gebruik het meeste toch niet. Ik heb de voedselbank in mijn woonplaats al geprobeerd maar die zijn alleen op donderdag 3 uurtjes overdag open. En dan ben ik aan het werk.
Ik weet niet of je zoiets makkelijk kunt vinden, maar hier in de buurt zit een bedrijf dat apparaten met een kleine beschadiging aan bijvoorbeeld de buitenkant tegen lage prijzen verkoopt
Zijn er hier toevallig Belgen die soms online kledij of iets anders verkopen en me willen tips geven hoe ik dat het beste aanpak, voornamelijk op vlak van verzending? Tot nu toe liet ik mensen altijd hun aankopen ophalen, maar ik zou toch ook graag beginnen verzenden om een groter bereik te hebben, maar ik weet niet precies hoe ik dit het beste en goedkoopste aanpak.
Even een “thumbs up” voor @Mayou! Ze heeft voor mij een Takkie trui gekocht en opgestuurd. Heel erg blij mee!
Heeft iemand hier de betaalde Headspace-app? Hij kost nu $40,- voor een jaar wat wel een gunstige prijs is, maar ik vraag me af of mensen die er ervaring mee hebben het daarmee eens zijn! Ik vond de trial erg prettig, in elk geval.
Dat vraag ik me ook af! Heb een gratis app geprobeerd maar die vond ik niet fijn dus ik twijfel over een abonnement
Ik las in het yoga/mindfulness topic dat iemand ook met torrents cursussen van headspace downloadde. Niet dat ik dat wil promoten, maar misschien kun je er eentje downloaden en kijken of het je bevalt?
Hoe heet de app van FF? Compleet langs me heen gegaan
Iemand ervaring met laminaat van leen bakker?
Discourse toch?
Ah thanks voor het reageren, maar de tandarts heeft me afgeraden ze te laten zetten (ik wilde ze alleen om alles wat mooier te maken) dus ik laat m’n tanden voor nu zoals ze zijn.
Ik zou best graag een keer een zitting van een criminele rechtszaak bijwonen.
Ben totaaaal niet thuis in het (straf)recht, dus aan alle juristen/advocaten: hoe werkt dit? Is er online iets van een lijst van zaken die lopen en de dagen van zitting? Zijn de meeste zaken gesloten? Op welk tijdspunt in de zaak is het ‘t interessantst om bij te wonen?
(Regio Rotterdam)
Hier staat veel informatie over een zaak bijwonen, ook over de type zaken enzo en je kunt er een rooster vinden
Top dankje!
Via de gewone post (bpost dus) is de prijs normaal gezien 5,5 euro voor levering thuis, en 4,5 euro als de bestemmeling akkoord gaat om zijn/haar pakket af te halen op een postkantoor of in een pakketautomaat. Best alles online regelen want ik denk dat je meer betaalt als je het verzendetiket in een kantoor aankoopt.
Kleine dingen zoals bv. een t-shirt zou ik gewoon in een grote envelop doen met postzegels maar dan heb je wel geen tracking natuurlijk dus dat is een risico.