Durf te vragen

Thanks voor het antwoord! En zo’n verzendticket, dat is gewoon iets op een blaadje afdrukken en op je pakket tapen? En mag je zelf een pakket maken van bv een oude verpakking of een stevige zak ofzo? Totale noob hier :sweat_smile:

Ja idd! Gewoon afdrukken en zelf een beetje stevig inpakken. :wink:

Super, heel erg bedankt! Ik ga het maar eens proberen.

1 like

Weet iemand of het mogelijk is om de homescreenklok van een Samsung s8 zwart te maken? Ik krijg hem nu alleen wit en dat is zuur als ik een lichte achtergrond wil. Ik kom er zelf echt niet uit, voel me net zo’n oma haha

Weet iemand of er dit jaar ook kerstsale is bij Lush?

Iemand die verstand heeft van het verwijderen van websites waarvan de inloggegevens niet bekend zijn?

Verwijderen waarvan?

Ik stuur je even een PB!

Ja mag hoor maar ik heb er waarschijnlijk niet zoveel verstand van. Meer info leek me handig voor de mensen die wel de nodige kennis hebben :wink:

1 like

Ik kan je geen PB sturen :(. Gaat om de bedrijfswebsite van mijn vader. Die wil hij graag uit de lucht hebben. De website is ooit gemaakt en bijgehouden door een oude kennis. Met deze kennis is geen contact meer en we hebben geen idee hoe we de website nu offline kunnen krijgen.

Contact opnemen met de domeinhost.

Hier kan je meer info vinden. Ook, als er niet meer betaald wordt , word alles offline gehaald.

1 like

Dank je!

1 like

Sinds gisteren ja :sunglasses:

1 like

Weet iemand waar ik deze oorbellen in het zilver kan vinden?

1 like

Ik heb een tijd geleden soortgelijke op Aliexpress besteld, maar die waren wel asymetrisch

1 like

Ik heb gister nog een plugin gedownload en ik heb een gratis account. Heb er alleen weinig verstand van dus weet niet of we hetzelfde bedoelen haha. Het heette elementor.

Wat raar! Ik weet er verder ook niks van, behalve dat het aan een eigen host/server hing haha

Weet iemand of McDonalds open is op oudjaarsdag? En zo ja hoelaat ze dichtgaan (kan me wel voorstellen namelijk dat dat eerder is dan normaal)

Zou ff via google maps app openingstijden checken, kan denk ik wel verschillen per filiaal

Iemand ervaring met een allergietest bij de huisarts? Is dit alleen voor wanneer je klachten hebt maar geen idee wat de oorzaak is? Ik verwacht dat ik allergisch ben voor een bepaald voedingsmiddel, maar weet het niet zeker haha. En ik zou graag willen weten hoe het zit met mijn kattenallergie (huid of speeksel)