Durf te vragen

Ik moest daarvoor naar het ziekenhuis, deed huisarts niet. Kreeg zo’n krasjestest (bij dermatologie meen ik?)

1 like

@mikselke en @seal hoeveel waren jullie hiervoor kwijt?

Pfoe geeeen idee. Maar niet veel volgens mij? Nog geen 200 denk ik? Is al te lang geleden (3 jaar denk ik?) dus kan ‘t niet meer controleren ergens

1 like

Ik mocht bij de plaatselijke juwelier kiezen uit allerlei soorten zweerknopjes

Knipsel

1 like

Huh dit is voor je neus? En ze gaat het toch niet zelf doen?

Zou het inderdaad niet doen voor je neus, maar gewoon voor je oorlel, maar dit zijn dezelfde dingen als dat een juwelier gebruikt en je kan dit dus net zo goed door een vriendin laten doen of gewoon zelf.

Meeste juweliers gebruiken het merk Studex en die hebben gewoon keus uit zilveren bolletjes.

1 like

Je noemt Claire’s en Lucardi, maar dat zijn ketens. Je kunt toch googlen op je stad + juwelier?

Ik heb bij de Lucardi (Utrecht centrum) gewoon zilveren bolletjes laten schieten!

1 like

Duurder maar wel preciezer

Ja same! Maar dan in Nijmegen.

1 like

Oke ik heb een avond voor mezelf en verveel me. Wil een ontspannen avond hebben maar toch iets doen ofzo. Heb niet zo veel zin in netflixen en ben al lang niet meer een avond alleen thuis geweest dat ik ook niet echt meer weet wat ik normaal altijd deed haha. Dusss iemand tips?

Puzzelen, lezen, kledingkast uitzoeken, rommelige ruimte opruimen, iets bakken, kookboeken doorzoeken naar leuke recepten, …

2 likes

Boekje lezen? Puzzelen? Bakken? Breien/haken/knutselen?

1 like

Weet je het ondertussen al? Want ik heb hier een tijd geleden ook naar gezocht maar niet gevonden .

Jazeker! Ik heb een app gedownload die Chronus heet waarmee je andere widgets kan zetten. Bij mij ziet het er nu zo uit:

2 likes

Aahh super. Thnx morgen eens even naar kijken.

@Dazed & @Kerselaar Thanks voor jullie tips. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ben aan een opdracht voor mijn werk bezig. Kreeg opeens inspiratie, dus zit hier nu met een wijntje aan te werken haha (top2000 op de achtergrond). En dat op een zaterdagavond

2 likes

Oh nou alleen maar lekker toch! Goed bezig :grin: