Wat zijn fijne betaalbare draadloze oordopjes? Wil er ook mee kunnen bellen en de telefoon opnemen/ophangen. Draadje langs achterhoofd vind ik niet erg.
Zijn de meeste oliebollenkramen vandaag weer weg? Ik denk altijd dat ik ze matig vind totdat ik er weer een op heb en nu wil ik meeeer
Weet iemand of er een manier is om aan de smartpoints lijst van weight watchers te komen zonder lid te worden?
Hier zijn ze altijd gelijk op oudejaarsavond weg
Haha dat moet nog wel lukken de komende week! Eetse alvast!
Ik doe met de app insight timer wel eens zo een oefening, veel zijn ook verbonden aan ontspanning/body scan. Ik heb op YouTube ook wel eens gezocht en daar vond ik ‘box breathing’ wel prettig. Dan adem je mee met een doos die op het scherm getekend wordt (heb je ook andere varianten op, maar heb de doos onthouden:p).
buteyko ademhaling
Begint de 18 maanden wel op de dag van gister? Misschien is het een uitverkoopje omdat de extra maanden al in het verleden liggen?
Ik had een 18 maanden agenda toen ik van ‘school’ agenda’s overstapte naar een ‘normale’ agenda, het is misschien ook een beetje een niche-markt, ik denk dat weinig mensen structureel altijd 18 maanden-agenda’s gebruiken.
Ik heb er eentje, is die nog nodig?
Ik ben inmiddels voorzien, dank je!
Ik vind het heel leuk en attent van je.
Ik denk dat je er geen body parts uit mag drinken
ik weet wel wat ik als eerste doe als iemand zegt dat ik mijn tong ergens niet in mag steken
Hahahaha misschien is dit zo’n overduidelijke waarschuwing die ze op dingen zetten om schadeclaims te voorkomen. “Stel dat iemand ooit een body part in een fles steekt en ons dan gaat aanklagen als 'ie vast komt te zitten. Dat moeten we niet hebben. Laten we er voor alle zekerheid maar op zetten dat het niet mag”. Voor het plaatje doen ze dan wel alsof ze met ‘body parts’ je tong bedoelen, maar dat zal dan wel niet
Ik kon het niet laten te Googlen en kreeg dit:
https://twitter.com/siggofficial/status/456672463741411329 en https://www.reddit.com/r/mildlyinteresting/comments/1re7sg/there_are_no_body_parts_in_the_water_bottle_i/
Je mag dus geen bodyparts in de fles steken. Misschien zuigt je tong vacuum of zo? Ik zou het niet kunnen weerstaan om dit te proberen…
Weet iemand van jullie misschien een fijne (liefst gratis) app om al je in-en uitgaven in bij te houden? Een soort modern kasboekje/huishoudboekje dus eigenlijk?
Dit wordt echt net vandaag besproken in het kasboekje topic
Oeh ik wist niet eens dat er een kasboekjes topic was! Ik ga me meteen daarheen begeven, Thanks voor de tip!
Iemand een Xiaomi telefoon? Moet zsm een nieuwe maar ken niemand die er ook een heeft. Vind persoonlijke ervaringen altijd fijner dan technische specificaties in reviews.
Even advies gevraagd! Ik wil mijn pil nemen en zie net dat mijn pil van vandaag al genomen is… Ik ben een vrij onrustige slaper dus de kans zit erin dat ik gisteren wakker geschoten ben en gedacht heb ‘Help ik moet mijn pil nog nemen!’ En ze dan dus half slapend heb ingenomen. Wat doe ik nu het beste? Gewoon een pil nemen en dus 1 dag vroeger stoppen met mijn cyclus of vandaag geen pil nemen? Mag ik dan een stopweek van 8 dagen houden of mag dat niet? Ik zit in de 2e week van mijn cyclus! Bedankt voor de hulp alvast, ben lichtjes in paniek momenteel