Bij Lucardi hier hadden ze gewoon zilveren bolletjes om te schieten! Idd ook van die knopjes met steentjes enzo, maar ook 2 maten zilveren en gouden oorbellen!
zal ik een oudejaarslot kopen?
- nein
- ja
0 stemmers
Zonde van je geld, want heb al de winnende gekocht.
Ik koop hem wel van je over
Is goed, 14 miljoen euro forumvriendenprijsje (ben te skeer voor een heel lot).
Iemand ervaring met de webshop Ziengs?
Wilde weten of het een beetje betrouwbaar is, en hoe de service verder is. Ken het zelf helemaal niet namelijk. Maar als er ook fysieke winkels zijn, is het een grotere/bekendere keten dan ik denk waarschijnlijk?
Ik heb er al besteld en was steeds in orde.
Wat zijn fijne betaalbare draadloze oordopjes? Wil er ook mee kunnen bellen en de telefoon opnemen/ophangen. Draadje langs achterhoofd vind ik niet erg.
Zijn de meeste oliebollenkramen vandaag weer weg? Ik denk altijd dat ik ze matig vind totdat ik er weer een op heb en nu wil ik meeeer
Weet iemand of er een manier is om aan de smartpoints lijst van weight watchers te komen zonder lid te worden?
Hier zijn ze altijd gelijk op oudejaarsavond weg
Haha dat moet nog wel lukken de komende week! Eetse alvast!
Ik doe met de app insight timer wel eens zo een oefening, veel zijn ook verbonden aan ontspanning/body scan. Ik heb op YouTube ook wel eens gezocht en daar vond ik ‘box breathing’ wel prettig. Dan adem je mee met een doos die op het scherm getekend wordt (heb je ook andere varianten op, maar heb de doos onthouden:p).
buteyko ademhaling
Begint de 18 maanden wel op de dag van gister? Misschien is het een uitverkoopje omdat de extra maanden al in het verleden liggen?
Ik had een 18 maanden agenda toen ik van ‘school’ agenda’s overstapte naar een ‘normale’ agenda, het is misschien ook een beetje een niche-markt, ik denk dat weinig mensen structureel altijd 18 maanden-agenda’s gebruiken.
Ik heb er eentje, is die nog nodig?
Ik ben inmiddels voorzien, dank je!
Ik vind het heel leuk en attent van je.
Ik denk dat je er geen body parts uit mag drinken