ik weet wel wat ik als eerste doe als iemand zegt dat ik mijn tong ergens niet in mag steken
Hahahaha misschien is dit zo’n overduidelijke waarschuwing die ze op dingen zetten om schadeclaims te voorkomen. “Stel dat iemand ooit een body part in een fles steekt en ons dan gaat aanklagen als 'ie vast komt te zitten. Dat moeten we niet hebben. Laten we er voor alle zekerheid maar op zetten dat het niet mag”. Voor het plaatje doen ze dan wel alsof ze met ‘body parts’ je tong bedoelen, maar dat zal dan wel niet
Ik kon het niet laten te Googlen en kreeg dit:
https://twitter.com/siggofficial/status/456672463741411329 en https://www.reddit.com/r/mildlyinteresting/comments/1re7sg/there_are_no_body_parts_in_the_water_bottle_i/
Je mag dus geen bodyparts in de fles steken. Misschien zuigt je tong vacuum of zo? Ik zou het niet kunnen weerstaan om dit te proberen…
Weet iemand van jullie misschien een fijne (liefst gratis) app om al je in-en uitgaven in bij te houden? Een soort modern kasboekje/huishoudboekje dus eigenlijk?
Dit wordt echt net vandaag besproken in het kasboekje topic
Oeh ik wist niet eens dat er een kasboekjes topic was! Ik ga me meteen daarheen begeven, Thanks voor de tip!
Iemand een Xiaomi telefoon? Moet zsm een nieuwe maar ken niemand die er ook een heeft. Vind persoonlijke ervaringen altijd fijner dan technische specificaties in reviews.
Even advies gevraagd! Ik wil mijn pil nemen en zie net dat mijn pil van vandaag al genomen is… Ik ben een vrij onrustige slaper dus de kans zit erin dat ik gisteren wakker geschoten ben en gedacht heb ‘Help ik moet mijn pil nog nemen!’ En ze dan dus half slapend heb ingenomen. Wat doe ik nu het beste? Gewoon een pil nemen en dus 1 dag vroeger stoppen met mijn cyclus of vandaag geen pil nemen? Mag ik dan een stopweek van 8 dagen houden of mag dat niet? Ik zit in de 2e week van mijn cyclus! Bedankt voor de hulp alvast, ben lichtjes in paniek momenteel
Ik zou gewoon nu weer “gewoon” je pil nemen en de laatste dag een pil nemen van een reservestrip (die heb ik altijd voor noodgevallen zoals deze). Een extra pil is veel minder erg dan een pil te weinig.
Stopweek van 8 dagen mag sowieso niet! Zou een extra pil innemen vandaag, en daardoor dus een dag eerder beginnen met de stopweek waarna je een dag eerder begint weer met de nieuwe pilstrip zodat je stopweek max 7 dagen is.
Bedankt voor jullie reacties!! Dan neem ik gewoon nu een pil en is mijn stopweek een dag vroeger.
Ja ik. Ik heb hem nu 2 jaar en hij is na 2 jaar beetje aan het sterven maar ik heb er 160 euro voor betaald dus ik klaag verder niet (behalve dat het nu even niet goed uitkomt financieel haha). Mijn volgende wordt weer een Xiaomi telefoon, ben er erg tevreden over. Ik heb nu een redmi note 4 en neem hierna een note 5 of 6.
Oh en ik heb hem twee keer laten vallen op de fiets en niks aan de hand. En ik heb een mega brak hoesje.
Eén pil missen is nooit erg! (maar eentje extra slikken ook niet denk ik, maar geen stopweek van 8 dagen houden! dan moet je er eentje nemen van een extra pilstrip)
Ik ging nu uit van een combinatiepil, en als @Serendipity het over een stopweek heeft, dan gaat het daar ook over toch?
Niet per se met LG, maar mijn zus heeft meermaals een was/droger combi gehad en het was eigenlijk altijd niets. De droger is vrij vaak stuk gegaan en dingen als beddengoed werden er niet goed droog in, terwijl ze het daar juist voor wilde. Ik ken er zo dus geen goede verhalen over!
Mijn vriend heeft de pocophone f1 en 2 vrienden van hem een andere xiaomi. Tot zo ver is er niks mis mee, baal eigenlijk zelf achteraf dat ik voor de dubbele prijs een s8 heb gekocht haha
Edit: alleen de camera is volgens mij niet super goed maar zeker geen BlackBerry 2008 kwaliteit
Klopt, het is inderdaad een combinatiepil
Ik heb een Xiaomi redmi 5 note. Vriendin van me heeft 'm ook en die is er super blij mee. Ik heb 'm sinds augustus en bij mij loopt de camera vaak vast en daardoor ook soms m’n hele telefoon. Ik vind ook niet dat ie hele mooie foto’s maakt. Hij maakt de huid effen, maar ik vind dat minder omdat het er dan gelijk neppig uit ziet. Maar die vriendin van mij heeft de telefoon langer en bij jaar vertoont ie geen kuren en zij vindt de camera wel heel fijn.
Ik slik zelf de pil niet maar ik ben even dit schema aan het bestuderen. Er staat dus: Twee of meer pillen vergeten in week 1 - Oplossing: morning-afterpil bij 72u geleden of koperspiraal bij 120u geleden (???) Moet je dan even snel een spiraal laten zetten?
Yes kan! Dat stoot de eventuele bevruchte eicel af. Ik heb er ook eens aan gedacht, maar ben toch maar voor de MAP gegaan, leek me iets minder een overhaaste beslissing.