Dank je!!
Nja, als je echt komt om te winkelen zou ik niet naar Hoorn gaan eerlijk gezegd. Maar als je voor de gezelligheid komt zou ik een rondje haven doen, na het winkelen op de Grote - en Kleine Noord.
Op de Roode Steen kun je lunchen bij bv Ridderikhof idd. Ook kun je lekker/gezellig lunchen bij De Tuynkamer of de zwarte olifant (geloof ik).
Als je nog meer tips wil dan hoor ik het wel!
We gaan inderdaad voor de gezelligheid en niet voor het winkelen. Dank je voor de tips!
Dan moet het vast goedkomen! Een gezellige dag alvast!
Dank je !
Ohja tuynkamer is ook leuk idd! Voor het winkelen hoef je niet naar hoorn te komen idd, meestal heb ik het binnen 2 uur wel gezien. De haven is leuk om te lopen idd!
Wanneer ga je @pineapple? Ik denk dat ik morgen ga lunchen bij de tuynkamer
Morgen! We gaan ook echt voor de gezelligheid. Wonen zelf in Amsterdam dus winkels genoeg hier :). Menukaart van de Tuynkamer ziet er goed uit.
Omg straks ben je mn schoonzus, die komt morgen ook vanuit a’dam naar hoorn
Ooh noo ;)! Kom je zelf uit Hoorn of ergens anders vandaan?
Ik woon zelf in hoorn idd
Haha, dan ben ik niet je schoonzus. Die van mij woont in Purmerend.
Hebben we dat ook weer uit de wereld hahah! Zou wel heel toevallig zijn. Veel plezier iig
Jij ook!
@Luipaard @anon22402465 @pineapple
Ben een beetje spuit 11/mosterd na de maaltijd, maar inderdaad De Tuynkamer en Gewoon Lekker zijn aanraders voor lunch! Er is evt ook een Bagels en Beans maar die zit in Amsterdam ook wel gewoon. Had van een vriendin ByMeta nog aangeraden gekregen, maar ben daar zelf niet eerder geweest. Ridderikhof en Oude Waegh hebben volgens mij ook wel lunch, maar zou ik eerder voor een borrel heen gaan. Als jullie er willen avond eten, zou ik Tabasco Nero aanraden voor tapas en Sweet Dreams voor Mexicaans eten!
Ik weet alleen dat hoe langer de kabel, hoe slechter hij je apparaat gaat opladen. Duurt langer en de kabel wordt ook zwakker naar mate je hem langer gebruikt.
Echte iPhone kabels vind ik nog altijd de beste, mja wel duur.
Zeker geen spuit 11 :). Denk dat ‘t de Tuynkamer gaat worden!
Nou ik heb nu dus een kabel van Belkin gekocht bij de Apple Store gewoon, dat raadde die jongen me aan, 20 euro ipv 25 dus daar hoef je het ook niet echt voor te doen … maar voor mijn gevoel laadt hij echt heel langzaam op.
Echter, als ik de kabel in een goeie powerbank stop gaat het sneller. Maar het stekkertje wat ik heb is gewoon van Apple. Ik snap er echt niks van maar 1% erbij per tien minuten / kwartier of zo is echt te langzaam
Mijn camera loopt nooit vast.