Die ‘beautify’ optie kun je uitzetten toch?
Oh ja, lijkt me ook wel dat het kan maar vond het inderdaad best wel een ingreep om zomaar te doen als je de pil bent vergeten. (Hoewel de MAP ook heftig is hoor, maar een spiraal vergt toch best wel wat planning?)
Ja voor mij was het geen oplossing, dan moest ik binnen een hele korte tijd beslissen én de dokter bellen etc. Ik zag het niet helemaal voor me. Maar als je altijd al een spiraal overwoog en het gaat een keer mis, dan zie ik wel voor me dat je daar voor kiest.
Ja, een oudstudiegenoot heeft dit toen gedaan.
Klopt! Maar die heb ik sowieso al niet aan staan. Zonder beautify vind ik de foto’s ook iets smoother dan de werkelijkheid.
Heeft er iemand verstand van oplaadkabels / snelheid / opladen / iphones? Haha
Heeft iemand leuke lunch en/of winkeltips voor Hoorn?
Winkelen qua kleding donna kelly, boa c, topics, splendid, chikado en verder zitten er veel teveel only/vero moda en nog wat ketens. Als je heel veel geld hebt kan je ook nog naar bryant. Als je over het kleine noord en grote noord hebt geweest heb je het meeste wel gezien.
Lunchen bij gewoon lekker (vorige week was ik daar voor het eerst op zaterdag, ik vond het erg lang duren, maar ze doen hun naam wel eer aan), ridderikhof en misschien weet @Insouciance of @anon22402465 nog wat, want met lunchtentjes heb ik ook vaak moeite
Dank je!!
Nja, als je echt komt om te winkelen zou ik niet naar Hoorn gaan eerlijk gezegd. Maar als je voor de gezelligheid komt zou ik een rondje haven doen, na het winkelen op de Grote - en Kleine Noord.
Op de Roode Steen kun je lunchen bij bv Ridderikhof idd. Ook kun je lekker/gezellig lunchen bij De Tuynkamer of de zwarte olifant (geloof ik).
Als je nog meer tips wil dan hoor ik het wel!
We gaan inderdaad voor de gezelligheid en niet voor het winkelen. Dank je voor de tips!
Dan moet het vast goedkomen! Een gezellige dag alvast!
Dank je !
Ohja tuynkamer is ook leuk idd! Voor het winkelen hoef je niet naar hoorn te komen idd, meestal heb ik het binnen 2 uur wel gezien. De haven is leuk om te lopen idd!
Wanneer ga je @pineapple? Ik denk dat ik morgen ga lunchen bij de tuynkamer
Morgen! We gaan ook echt voor de gezelligheid. Wonen zelf in Amsterdam dus winkels genoeg hier :). Menukaart van de Tuynkamer ziet er goed uit.
Omg straks ben je mn schoonzus, die komt morgen ook vanuit a’dam naar hoorn
Ooh noo ;)! Kom je zelf uit Hoorn of ergens anders vandaan?
Ik woon zelf in hoorn idd
Haha, dan ben ik niet je schoonzus. Die van mij woont in Purmerend.