Hebben we dat ook weer uit de wereld hahah! Zou wel heel toevallig zijn. Veel plezier iig
Jij ook!
@Luipaard @anon22402465 @pineapple
Ben een beetje spuit 11/mosterd na de maaltijd, maar inderdaad De Tuynkamer en Gewoon Lekker zijn aanraders voor lunch! Er is evt ook een Bagels en Beans maar die zit in Amsterdam ook wel gewoon. Had van een vriendin ByMeta nog aangeraden gekregen, maar ben daar zelf niet eerder geweest. Ridderikhof en Oude Waegh hebben volgens mij ook wel lunch, maar zou ik eerder voor een borrel heen gaan. Als jullie er willen avond eten, zou ik Tabasco Nero aanraden voor tapas en Sweet Dreams voor Mexicaans eten!
Ik weet alleen dat hoe langer de kabel, hoe slechter hij je apparaat gaat opladen. Duurt langer en de kabel wordt ook zwakker naar mate je hem langer gebruikt.
Echte iPhone kabels vind ik nog altijd de beste, mja wel duur.
Zeker geen spuit 11 :). Denk dat ‘t de Tuynkamer gaat worden!
Nou ik heb nu dus een kabel van Belkin gekocht bij de Apple Store gewoon, dat raadde die jongen me aan, 20 euro ipv 25 dus daar hoef je het ook niet echt voor te doen … maar voor mijn gevoel laadt hij echt heel langzaam op.
Echter, als ik de kabel in een goeie powerbank stop gaat het sneller. Maar het stekkertje wat ik heb is gewoon van Apple. Ik snap er echt niks van maar 1% erbij per tien minuten / kwartier of zo is echt te langzaam
Mijn camera loopt nooit vast.
Oh ja het kan ook aan de stekker liggen! Ik heb ook 1 stekker waarbij het sneller gaat, maar volgens mij is die van een iPad en heeft die meer vermogen ofzo. Al schijnt dat wel slecht(er) te zijn voor je batterij mja, heb daar tot nu toe nog geen last van gehad.
BijMeta kan je heel goed eten en lekker zitten idd, ik weet alleen niet of die met lunch al open is, of dat het alleen diner is. Maar daar moet je echt een x heen hoor!
Wat kan ik met oude tijdschriften (Linda, flair, ouders van nu enz) doen? Zijn er bedrijven/instellingen die er nog blij van worden? Vind het zonde om ze bij het oud papier te gooien als ik er nog iets of iemand blij mee kan maken. Maar ik heb geen idee of er mensen op oude meuk zitten te wachten.
op marktplaats zetten misschien? er zijn wat verzamelaars in het land die daar blij van worden denk ik haha
Ziekenhuizen gebruiken die soms in wachtkamers en anders misschien de kapper?
Ik heb toevallig dezelfde vraag maar dan voor verzorgingsproducten. Heb een tas vol douchegel en deodoranten die ik weg wil doen (ongebruikt), maar kan niks vinden waar ik het kan doneren. Iemand een idee waar ik ermee terecht kan? Ik woon in Amsterdam voor het geval iemand een specifieke stichting oid weet
Ik heb laatst een doos vol ongebruikte make-up en verzorgingsproducten naar de voedselbank gebracht. Waren ze super blij mee!
Tijdschriften willen ze dan weer niet
Bedankt allemaal voor de reacties. Op school had ik ook al gevraagd maar daar was het niet nodig. Ik denk dat ik ze inderdaad maar op marktplaats/ weggeef hoek fb zet.
Ik heb een boeket rozen gekregen. Ik wil ze zo lang mogelijk vers houden en daarna mooi drogen. Ze staan hier nu al zo’n 5 dagen, wordt het tijd om ze te drogen of kan ik nog wel even wachten?
Ik heb met m’n vlucbt meer dan 4 uur vertraging opgelopen en grote kans op een vergoeding. Heeft iemand weleens via een extern bureau een claim ingediend? Zo ja, wat waren je ervaringen?
Yep, via EU-claim! Zij nemen alles van je over, ideaal. Alles invullen, wel even geduld en je krijgt het geld gestort. Zeker de moeite waard.
Waarom zou je het via een extern bureau doen? Is dat beter of sneller?
Mijn moeder had laatst vertraging bij Ryanair, de dag erna meteen een claim ingevuld gewoon via hun site en een week later had ze haar geld al.
@Amarens euclaim zegt dat ze mijn claim niet kunnen afhandelen… Vlucht-vertraagd wel, maar geen idee of dat betrouwbaar is. Maar zal het wel proberen dan.
@Spaarlamp ik las op internet dat het best een gedoe is en als ik op de site van m’n vliegtuigmaatschappij kijk, dan kan ik niks vinden. Ze maken het je volgens mij zo moeilijk mogelijk