Durf te vragen

Met welke maatschappij het je gevlogen? Heb wel eens verhalen gehoord van Transavia waarbij ze zo laat op je berichten reageren dat het na 1,5 jaar verjaard is ofzo.

Aw jammer. Met die andere heb ik geen ervaring, maar ik zou het gewoon proberen!

1 like

Hoi! Ik moet een test maken voor een traineeship en ben nu bezig met oefenopdrachten, maar er zijn er twee die ik totaal niet begrijp. Heeft iemand zin om te helpen? Het gaat om marketing, advertentiekosten, marktaandelen etc en het zijn rekenvragen. Alvast DUIZENDMAAL dank <3

Finnair

Oh echt? wat lullig zeg
Ik heb het ook wel eens via Transavia gedaan, maar kreeg het toen wel heel snel terug! Misschien ligt het er ook aan of het overduidelijk een terechte claim is of niet?

Vlucht vertraagd is betrouwbaar. Ik heb het 2 jaar geleden ook via hen gedaan en netjes mijn geld gekregen.

1 like

Moest je toen lang wachten op je geld?

Viel wel mee. Ging alleen een tijd overheen omdat ze meerdere brieven hebben moeten sturen naar Transavia. Maar kreeg wel steeds updates van hen.

1 like

Vaak gebruiken veel dierenopvangcentra ze als vulling in bakken/ hokken. Ik weet iig van de egelbescherming dat ze dat doen.

Weet iemand nog leuke apps? Eindelijk eens ruimte haha

kijk hoe schattig dit paaltje geaaid wordt door Ben Weyts,

flitsend: check
hectometerpaal: check
vet cool: niet echt haha

12 likes

Dat het een nl paaltje moest zijn stond niet in je eisenlijstje he!!111!!
Geen haat, love alle paaltjes

2 likes

Is er een manier om autorefresh van mijn insta feed te stoppen?

Je krijgt geld van de belastingdienst om je huur te betalen

20e van de maand, chill

Niet meer gaan verdienen want dan willen ze het terug, niet chill

10 likes

En geen huur hebben boven €710 want dan krijg je nikssssss

1 like

Ohja! en je moet ook 23 zijn volgens mij om het maximale bedrag te krijgen. En een eigen wc met afvoer en afsluitbare voordeur.

2 likes

Ik kan je wel proberen te helpen! Weet niet super veel over marktaandelen maar rekenen is wel mn ding.

Ja klopt, tussen 18 en 22 mag je huur maar iets van 414 euro zijn :roll_eyes: vind dit nog steeds irritant want heel vaak als ik een appartement zie die er goed uitziet is de huur te hoog.

@Hectometer wat misschien ook handig is om te weten is dat bij servicekosten er 4 onderdelen zijn (weet ze ff niet allemaal iets met elektriciteit op gemeenschappelijke ruimtes dat soort dingen) en de maximum van ieder die je moet invullen is 12. Dus stel je servicekosten zijn 70 euro dan zal het maximaal 48 euro worden bij de berekening.

1 like

mn broertje had een brief laten slingeren van de raad van rechtsbijstand waar ze het over zaakaanduiding S040 eerste aanleg enkelvoudig hebben; iemand enig idee wat dat kan betekenen?

De code S040 wordt gebruikt voor zaken in eerste aanleg die afgedaan worden door de politierechter of kantonrechter (enkelvoudig dus). Eigenlijk precies wat ze zeggen haha