Zaak die voorkomt bij de politierechter (=enkelvoudige rechter, eerste aanleg = eerste keer dat het voorkomt, bij een rechtbank dus).
@ellegirltalk @Lovbog hmmmmmm zijn jullie bekend met dat soort brieven? wil eigenlijk weten wat de lul de behanger heeft gedaan
Ik ga er vanuit dat het in die brief vooral/uitsluitend over het regelen van rechtsbijstand (een advocaat dus) gaat? Meer de logistieke kant. En niet over de inhoud van de zaak. Als je dat wilt weten, dan moet je de dagvaarding hebben.
Dat kan echt van alles zijn. Het enige wat je kan zeggen met deze informatie is dat het gaat om een strafzaak in eerste aanleg en dat hij een advocaat heeft die via rechtsbijstand werkt
Haha we reageren ook echt steeds precies gelijk
thanks ik ga toch proberen iets te ontfutselen bij hem
Als je een avondje gaat chillen met vrienden die niet allemaal dezelfde/een eenduidige muzieksmaak hebben, wat voor playlist/muziek zetten jullie dan aan?
Als ze bij mij komen gewoon m’n eigen haha. Echt geen zin om troep van anderen te horen
Zelf leg ik mijn telefoon neer en kan iedereen gewoon toevoegen aan de Spotify playlist wat ze willen. Als dat uit de hand loopt dan zet ik een van mijn eigen lijstjes op.
Misschien hamamdoeken? Worden vaak door backpackers gebruikt ipv handdoeken. Maar paspoorthouder klinkt ook goed!
Als het echt ver uit elkaar ligt zet ik ook wel eens gewoon de radio aan, dan is het niemands ‘schuld’ als mensen het kut vinden.
Wat @eilandmeisje zegt, zou het zeker bij diegene checken.
Ik vond van die packing cubes overigens erg handig, en was idd ook erg blij met mijn hammamdoek.
Ik heb al verschillende berichten gelezen over een actie bij Flying Tiger waarbij alles 1 euro was. Ben vast al lang te laat maar wanneer en waarom was dit?
Naast die ene speciale dag waren daarna in december ook alle kerstartikelen maar €1.
Maar met 4 dagen + 8 uur thuis en nog wat extra diensten werk je dus ruim over de 40 uur. Hopelijk word je niet betaald voor 32 uur/4 dagen? Of werkt dat in jouw vakgebied anders?
Ik lees nu: ‘ik werk 4 dagen anders zou ik het niet volhouden’, maar 5 dagen zou dan effectief ruim 6 dagen zijn. Dat is toch voor niemand goed? (Even in de gaten houden dat de werkdruk van onze forumdokter niet te hoog wordt. )
Ik ben helemaal gerustgesteld!
Weet iemand of je die zure mayonaise uit Frankrijk ergens kan kopen in NL?
Beetje laat antwoord misschien, maar ik heb het deze zomer gewoon zelf gedaan! Beetje zonde om een vergoeding aan een externe maatschappij te moeten betalen want eigenlijk is het geen werk. Gewoon indienen via de site van de vliegmaatschappij en omdat ik een maand later nog geen antwoord had, heb ik via facebook messenger even een berichtje gestuurd. Nog geen week later had ik m’n geld ontvangen.
Oh shit ik heb het al gedaaaan
Een Christoffel munt! Dat is de beschermheilige voor reizigers. Ik heb die een goede vriendin van me cadeau gegaan toen ze op reis ging naar Australië en die vond ze erg mooi. Ik had een zilveren armbandje gegeven met daar zo’n munt aan. Ik kon hem krijgen bij de plaatselijke juwelier.