Durf te vragen

Ik zou eens naar de Motorola Moto serie kijken. De Moto G of E valt normaal wel binnen jouw prijsklasse. Zijn hele goede telefoons qua prijs-kwaliteit, ik heb ze inmiddels aan mijn halve familie aangeraden en iedereen is er heel tevreden mee.

2 likes

Ook ik ben heel blij met m’n Huawei!

1 like

Mijne heeft 32gb geheugen en ik heb nog 8 over ongeveer. Heb meer dan 5000 foto’s en ook een paar honderd video’s. Ik heb niet veel apps verder, gebruik vooral de camera en instagram en whatsapp. Maar ben erg tevreden!

1 like

Waar kan ik het best goedkope vliegtickets naar Lissabon kopen?

Ik kan ook misschien helpen?

1 like

Skyscanner!

Lief, dank je. Ik ben helaas in het stadium beland dat ik denk ik maar een andere casus moet gaan uitwerken. Hij is te ingewikkeld :pensive:

Kut

Ja was wel de bedoeling, maar ik vind de sfeer op het forum veeeeeeel beter dan een periode terug, dus als je er geen problemen mee hebt stel ik dat nog even uit :wink:

18 likes

Ik heb 3 brokken speculaas gekocht maar ik was even vergeten dat ik geen koektrommel heb. Hoe hou ik de 2 overige brokken speculaas “vers” en zorg ik ervoor dat ze niet bol worden?

Folie er overheen doen?

1 like

Een diepvrieszakje werkt bij mij net zo goed als een koektrommel.

1 like

Thanks voor de tips. Ik heb nu alu folie eromheen gedaan en een pedaalemmerzak er omheen geknoopt :see_no_evil:
Nu de zoektocht naar de perfecte koektrommel

1 like

In een handdoek rollen en dan wringen. Door de handdoek blijft de spanning op de wol laag dus kan geen kwaad.

1 like

Heb je ruimte om ze plat te laten drogen op je wasrek? Dat doe ik met wollen truien.

Liggend laten drogen, dus op het rek leggen. Neemt wel veel plaats in beslag…

ik leg ze op een handdoek te drogen en fohn ze een beetje

Ik heb ook een wollen trui die ik alleen op de hand mag wassen, maar ik doe hem daarna gewoon in de centrifuge (mijn wasmachine heeft een programma ‘Centrifugeren’) op 1600 toeren en dat gaat prima! Je kan eventueel ook een lager toerental kiezen als je dat een veiliger idee vindt.

Edit: ik hang hem overigens dubbel op het wasrek, ik doe de knijpers dan ‘onder de oksels’ en dan blijft hij ook prima in vorm!

1 like

Mijn zus heeft een nieuwe lover .
Deze vriend is verslaafd en is al weken bezig met een traject om voor langere tijd naar het buitenland te gaan om af te kicken.
Het was de bedoeling dat hij 10 jan zou vertrekken maar hij is hier nog steeds.
Nu hoorde ik van mn moeder dat hij niet meer gaat omdat zijn behandelaar vind dat het goed gaat.

Dit zou kunnen alleen mijn zus is niet betrouwbaar dus ja vind het een vreemd verhaal.

Komt het vaker voor dat ze mensen last minute toch niet naar het buitenland sturen?

Welnee joh! Dat zou wat zijn ook ja. Maar zou iig niet naar die ortho gaan waar ze je dit zeiden en zo onsympathiek deden :wink:

1 like