Ik heb 'm gevonden!! Hahah
In principe komt een iPad 2017 (van 9.7") qua maten overeen met een iPad Air. Niet de iPad Air 2. En de iPad Pro 9.7" zou wél qua maat moeten overeenkomen met een iPad Air 2.
Dankjewel, de website waar ik een aantal mooie hoezen heb gezien heeft wel ipad air
Lees voor de zekerheid nog wel even deze thread door
ik heb een mail gekregen over het inschrijven bij een project maar weet niet hoe ik deze zin moet interpreteren;
De bijdrage als actief lid van de gebruikersgroep bedraagt voor dit project €1000.
eerder wordt er ook al gesproken over dat 92,5% van dit project gefinancieerd wordt door de overheid maar nu kan ik dus echt niet zeker zeggen of ze bedoelen dat ik 1K moet inleggen als ik me inschrijf of 1K als vergoeding krijg voor de moeite. voel me echt gat achterlijk nu :’)
Mijn vriendin is heel erg verkouden maar ze krijgt dan dus ook last van haar ogen, dat ze heel erg gaan branden en dan moet ze huilen (wat dus heel irritant is want dan denken mensen dat je ergens om moet huilen terwijl er niks aan de hand is) weet iemand of er iets is wat je hiertegen kan doen? Ze heeft wel eens oogdruppels gehad van de huisarts maar dat werkte niet.
Is er iemand die verstand heeft van bloedgas/zuurbase evenwicht? Ik moet een patiëntencasus uitwerken, maar kom niet de bloedgas.
ja zo zag ik het ook maar wou toch even zien hoe anderen het interpreteren!
Ik wil je best helpen!
Bijdrage impliceert voor mij dat je als actief lid zelf 1000 moet inleggen. Anders zou het mi beloning/vergoeding/oid moeten zijn.
Vind het mega ingewikkeld maar heb het ooit beknopt uitgezocht met hulp van het boek proactive nursing klinisch redeneren. Weet niet of je er wat aan hebt…
Ik zou eens naar de Motorola Moto serie kijken. De Moto G of E valt normaal wel binnen jouw prijsklasse. Zijn hele goede telefoons qua prijs-kwaliteit, ik heb ze inmiddels aan mijn halve familie aangeraden en iedereen is er heel tevreden mee.
Ook ik ben heel blij met m’n Huawei!
Mijne heeft 32gb geheugen en ik heb nog 8 over ongeveer. Heb meer dan 5000 foto’s en ook een paar honderd video’s. Ik heb niet veel apps verder, gebruik vooral de camera en instagram en whatsapp. Maar ben erg tevreden!
Waar kan ik het best goedkope vliegtickets naar Lissabon kopen?
Ik kan ook misschien helpen?
Skyscanner!
Lief, dank je. Ik ben helaas in het stadium beland dat ik denk ik maar een andere casus moet gaan uitwerken. Hij is te ingewikkeld
Kut