Durf te vragen

ja zo zag ik het ook maar wou toch even zien hoe anderen het interpreteren!

1 like

Ik wil je best helpen!

1 like

Bijdrage impliceert voor mij dat je als actief lid zelf 1000 moet inleggen. Anders zou het mi beloning/vergoeding/oid moeten zijn.

1 like

Vind het mega ingewikkeld maar heb het ooit beknopt uitgezocht met hulp van het boek proactive nursing klinisch redeneren. Weet niet of je er wat aan hebt…

1 like

Ik zou eens naar de Motorola Moto serie kijken. De Moto G of E valt normaal wel binnen jouw prijsklasse. Zijn hele goede telefoons qua prijs-kwaliteit, ik heb ze inmiddels aan mijn halve familie aangeraden en iedereen is er heel tevreden mee.

2 likes

Ook ik ben heel blij met m’n Huawei!

1 like

Mijne heeft 32gb geheugen en ik heb nog 8 over ongeveer. Heb meer dan 5000 foto’s en ook een paar honderd video’s. Ik heb niet veel apps verder, gebruik vooral de camera en instagram en whatsapp. Maar ben erg tevreden!

1 like

Waar kan ik het best goedkope vliegtickets naar Lissabon kopen?

Ik kan ook misschien helpen?

1 like

Skyscanner!

Lief, dank je. Ik ben helaas in het stadium beland dat ik denk ik maar een andere casus moet gaan uitwerken. Hij is te ingewikkeld :pensive:

Kut

Ja was wel de bedoeling, maar ik vind de sfeer op het forum veeeeeeel beter dan een periode terug, dus als je er geen problemen mee hebt stel ik dat nog even uit :wink:

18 likes

Ik heb 3 brokken speculaas gekocht maar ik was even vergeten dat ik geen koektrommel heb. Hoe hou ik de 2 overige brokken speculaas “vers” en zorg ik ervoor dat ze niet bol worden?

Folie er overheen doen?

1 like

Een diepvrieszakje werkt bij mij net zo goed als een koektrommel.

1 like

Thanks voor de tips. Ik heb nu alu folie eromheen gedaan en een pedaalemmerzak er omheen geknoopt :see_no_evil:
Nu de zoektocht naar de perfecte koektrommel

1 like

In een handdoek rollen en dan wringen. Door de handdoek blijft de spanning op de wol laag dus kan geen kwaad.

1 like

Heb je ruimte om ze plat te laten drogen op je wasrek? Dat doe ik met wollen truien.

Liggend laten drogen, dus op het rek leggen. Neemt wel veel plaats in beslag…