Durf te vragen

Hoi! Ik wil al een tijdje een koptelefoon maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Graag eentje die over mijn oren gaat. Noise cancelling gaat hem denk ik niet worden want mijn budget is echt max. 120. Iemand hier tips/ervaringen? Ik liep vandaag langs de mediamarkt en dacht ‘even kijken of ze daar iets hebben en misschien fijner dan online’ . Maar er waren er ZOVEEL dat ik gek werd. :headphones:

Noise cancelling gaat idd moeilijk worden denk ik met dat budget. Heb zelf een hele fijne maar die is nu €135 en dus boven budget. Vind Sony qua geluidskwaliteit heel fijn, maar het ligt er een beetje aan wat je wilt. Wilde zelf bijvoorbeeld een draad en noise cancelling dus mijn keuze was héél beperkt. Vind tweakers altijd fijn om een beetje te filteren wat je precies wilt en de reviews zijn helder, misschien helpt dat je een beetje?

1 like

Oja tweakers! Daar ga ik even kijken. Ik vind reviews soms zo lastig omdat ik dan helemaal niet meer weet wat ik moet doen :joy: En welke heb jij? Zou je hem aanraden? Want dan vind ik die 15 euro nog wel te overzien!

Ik heb de Sony MDR-XB950N1, ik vind hem heel fijn maar het is niet alsof je ineens 100% van de buitenwereld afgesloten bent, het filtert vooral storend geluid. Had hem een keertje aangezet op het vliegveld en ik was echt in de hemel! Vind de bediening heel fijn, maar Bluetooth kan wat storen als je op een andere verdieping bent dan je laptop/mobiel, maar dat is ook wel logisch.

1 like

Heb hem snel opgezocht en klinkt goed! Ik moet nu echt naar bed maar morgen meteen even meer lezen, maar ben nu al enthousiast. Dankjewel!!

Wat voor cup heb jij? Zeg al een jaar dat ik het wil proberen, maar verdiepen ho maar.

Er wordt ook maar 3m afstand tot je apparaat aangeraden eigenlijk.

Ik heb een Meluna Classic, best budgetvriendelijk als je het een keer wilt proberen! Zou wel aanraden om niet te snel op te geven, denk dat het mij 3 maanden heeft gekost om het goed onder de knie te krijgen en nu wil ik eigenlijk niet meer zonder.

Ik ben heel erg tevreden over mijn koptelefoon: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_house-of-marley-positive-vibration-2-bt-zwart-1514894.html Je kan hem draadloos gebruiken en met draad.

1 like

1337x.to vind ik het chillst

1 like

Wasmiddel voor zwarte was en een kopje azijn erbij schijnt goed te werken! Een collega van me zweert bij broeken van dure merken want “die blijven langer zwart”, maar geen idee of dat ook echt klopt want dat geld heb ik niet haha. Mijn broeken (h&m, primark soms) worden snel vaal, wil binnenkort zo’n verf voor de wasmachine proberen.

1 like

Ga ik opzoeken. Dankjewel!

1 like

Ga ik opzoeken. Onwijs bedankt!

Ik kreeg huurtoeslag maar ben per 5 december verhuisd naar woonruimte waar ik geen recht meer heb daarop. Had in november al wel mijn huurtoeslag gekregen voor de maand december.
Ik neem aan dat ik dat gewoon moet terugbetalen, toch? Ik kan het niet vinden op de site van de Belastingdienst en heb inmiddels bericht gehad dat ik alles voor januari 2019 (zorg- en huurtoeslag) dat ik december vorig jaar had ontvangen, moet terugbetalen, maar heb nog niets gehoord over het bedrag huurtoeslag voor december 2018.
Of heb ik hier een geheel onterecht maar zeer welkom gelukje te pakken?

Op mijn telefoon krijgen sommige woorden willekeurig een hoofdletter? Hoe kan dit en hoe kom ik er van Af? Ik heb een Samsung trouwens.

Morgen even heen bellen? Weetje meteen waar je aan toe bent.

Heb ik ook! Volgens mij een google toetsenbord probleem. Heel irritant.

Heeft iemand heel toevallig de uitbreiding Zeevaarders van Kolonisten van Catan liggen, maar dan de oude, houten versie, die ik eventueel over mag kopen?

Mijn oor zit dicht (verkoudheid), is er iets wat ik hiertegen kan doen of moet ik het maar gewoon afwachten?

Dit heb ik een x geprobeerd en het werkt echt goed! Was een beetje angstig voor de eerste normale was daarna, want zwarte verf, maar dat ging prima.
Heb de wasmachine na het verven nog een x aangezet zonder iets er in, en mijn broek was echt weer zwart!

1 like