Durf te vragen

Ik ben heel erg tevreden over mijn koptelefoon: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_house-of-marley-positive-vibration-2-bt-zwart-1514894.html Je kan hem draadloos gebruiken en met draad.

1 like

1337x.to vind ik het chillst

1 like

Wasmiddel voor zwarte was en een kopje azijn erbij schijnt goed te werken! Een collega van me zweert bij broeken van dure merken want “die blijven langer zwart”, maar geen idee of dat ook echt klopt want dat geld heb ik niet haha. Mijn broeken (h&m, primark soms) worden snel vaal, wil binnenkort zo’n verf voor de wasmachine proberen.

1 like

Ga ik opzoeken. Dankjewel!

1 like

Ga ik opzoeken. Onwijs bedankt!

Ik kreeg huurtoeslag maar ben per 5 december verhuisd naar woonruimte waar ik geen recht meer heb daarop. Had in november al wel mijn huurtoeslag gekregen voor de maand december.
Ik neem aan dat ik dat gewoon moet terugbetalen, toch? Ik kan het niet vinden op de site van de Belastingdienst en heb inmiddels bericht gehad dat ik alles voor januari 2019 (zorg- en huurtoeslag) dat ik december vorig jaar had ontvangen, moet terugbetalen, maar heb nog niets gehoord over het bedrag huurtoeslag voor december 2018.
Of heb ik hier een geheel onterecht maar zeer welkom gelukje te pakken?

Op mijn telefoon krijgen sommige woorden willekeurig een hoofdletter? Hoe kan dit en hoe kom ik er van Af? Ik heb een Samsung trouwens.

Morgen even heen bellen? Weetje meteen waar je aan toe bent.

Heb ik ook! Volgens mij een google toetsenbord probleem. Heel irritant.

Heeft iemand heel toevallig de uitbreiding Zeevaarders van Kolonisten van Catan liggen, maar dan de oude, houten versie, die ik eventueel over mag kopen?

Mijn oor zit dicht (verkoudheid), is er iets wat ik hiertegen kan doen of moet ik het maar gewoon afwachten?

Dit heb ik een x geprobeerd en het werkt echt goed! Was een beetje angstig voor de eerste normale was daarna, want zwarte verf, maar dat ging prima.
Heb de wasmachine na het verven nog een x aangezet zonder iets er in, en mijn broek was echt weer zwart!

1 like

AH top, dan ga ik het proberen! Welk merk heb jij gebruikt?

Ik heb hetzelfde! Bij mij zat ie echt diep en vast, kon er amper bij met m’n vingers en heb dus echt keihard aan dat tuitje lopen trekken wat echt geen prettig gevoel was…

Oh lekker dan. Ik had gehoopt dat het iets simpels zou zijn waar ik zelf niet opgekomen was.

Die van de Kruidvat, volgens mij was het van dylon

@Spaarlamp Dylon werkt inderdaad goed!

Waar koop je mooie zilveren vintage juwelen/sieraden? Ben best bereid te zoeken in een berg lelijke dingen. (Ijhallen is wel een te grote hooiberg voor zoektocht naar een speld.) Zijn er specifieke sites/ winkels voor sieraden?

Nog bedankt, net de knoop doorgehakt en er ook een besteld!

1 like

Ik weet natuurlijk niet precies wat je zoekt, maar heb je hier al eens gekeken? https://antiekzilverhuis.nl/
Je kunt ook eens een dag naar Schoonhoven, een leuk stadje met veel juweliers die antieke sieraden verkopen. Die zijn echt veel goedkoper dan nieuwe (ook in goud), maar het is wel speuren naar iets dat bij je past.

1 like