Durf te vragen

Ik zou het weg gooien. Een week vind ik wel heel lang.

7 likes

Is het bij hellofresh zo dat als je 2 personen selecteert en dan 1 maaltijd voor 2 personen is en dus die prijs ook voor 2 personen? Heb een kortingscode van 50% korting gevonden en lijkt me wel chill om een keertje te proberen.

Heeft er iemand tips voor parkeren in Brussel? We gaan dit weekend naar een hotel daar (grand place Arenburg). Bij het hotel Kun je parkeren A 22 euro per dag. Garage dichtbij is 18 euro per dag.
Is er iets goedkopers? Misschien ergens verder weg en dan met het ov naar hotel?

Van welke stad kom je precies? Er zijn 8 P+R aan de rand van de stad en die zijn gratis of 5 euro. Openbaar vervoer kost je dan 2 euro voor een enkele rit.
Als je zaterdagavond aankomt dan kan je je auto op straat parkeren. Vanaf zaterdagavond 18 uur is dat gratis.

2 likes

Heeft iemand nog een tip voor een gratis fijn huishoudboekje? Ik zie door de bomen het bos niet meer :frowning:

AH Thanks, dan wordt het een P+R denk ik
Weet je of je op het metrostation zelf een ticket Kunt kopen? Of heb je zo een Mobib(?) kaart nodig?

Je kunt in de metro een ticket kopen aan de automaten of de loketten. Dat ticket kan je aan de poortjes scannnen

1 like

Ah dan had ik misschien gewoon pech. Ben net bij Siebel en Swarovski geweest, en die hadden het allebei niet

Dit is vast een ontzettend domme vraag maar ik heb geen verstand van klussen enzo.
Ik heb in mijn gang 2 wat grotere spijkers (??) in de muur zitten. Nu hang ik mijn jassen daaraan op maar dan is ie met 2 jassen vol. Weet iemand wat voor soort kapstok ik aan zo’n spijker kan bevestigen zodat er meer jassen op kunnen als er bezoek is?

Ja spijkers zijn daar niet echt geschikt voor eigenlijk ( maar dat wist je misschien wel al). Je zou eigenlijk moeten boren.
Mocht je wel echt die spijkers willen gebruiken dan moet je kijken voor een lichtgewicht kapstok of haakjes oid:

Ik wil graag op maat gemaakte oordoppen voor naar festivals en andere feesten waar de muziek luid staat. Ik gebruik nu van die universele oordopjes, maar die passen niet goed omdat m’n gehoorgang heel smal is.

Heeft iemand een aanrader qua merk? Ik zie bijvoorbeeld dat opticiens deze optie ook bieden. Er is soms best een verschil in prijs, maar ik vraag me af of dat met de kwaliteit samenhangt.

Help! Ik moet nog 10 minuten van de laatste aflevering van het laatste seizoen van GOT kijken. Ik keek bij iemand thuis (oppassen). maar geen tijd meer om het af te kijken? Ik zoek op internet, maar vind alleen de laatste 5 min… op youtube. Dus mis ik net dat stukje tussen Jon en (spoiler). Weet iemand een linke oid waar ik het kan zien?

Weet iemand welk soort maandverband dit is? Ik heb wat testers gekregen, maar weet zelf niet welke dit nou zijn. Ik denk always of libresse, maar welk type etc?


Lijkt Libresse te zijn als je googlet Libresse + maandverband (en uit mijn hoofd want die ander hen ik nooit gekocht en dit komt bekend voor) De rechter toch? Onee niet exact hetzelfde. Maar volgens mij is het dus wel Libresse. Edit: zeker dat het Libresse is.

1 like

Thanks! Als ik had geweten dat t zo makkelijk was had ik mezelf wel durven te wagen aan google😬.

1 like

Yessss! 10 en maxi nacht, dat is wat ik nodig heb🎉

Als je het legaal wil kijken kan je via hulu.com een trialabonnement afsluiten. Als je die binnen 7 dagen opzegt kost het niks. Je hebt wel creditcard of Paypal nodig.
Als je het illegaal wil kijken zijn er genoeg torrents en GoT staat ook op popcorn time.

1 like

Supermarkt? Ik werk in een luxere supermarkt op de kaas- en broodafdeling en ik vind het heel chill. Nooit echt stress want het boeit me toch niet, je neemt je werk niet mee naar huis. En wel de hele dag lekker bezig. Wat ik ook chill vind is dat je lekker alleen werkt. Er komen natuurlijk wel eens klanten hier en daar maar grootste deel vd dat sta ik gewoon lekker in m’n eentje dingen te snijden of te verpakken.

1 like

Het vriest de afgelopen dagen de hele dag door, maar mijn autoruiten zijn niet bevroren dus hoef niet te krabben gelukkig, maar hoe kan dat? Waait het minder hard en bevriest het niet, is de lucht minder vochtig door de sneeuw? Is het magie?

1 like

Dat kan nog wel! Hangt ook een beetje van de supermarkt af. Ik ken meerdere mensen die bij de Marqt werken en al 23+ zijn en er ook pas op latere leeftijd gingen werken.