Durf te vragen

Ik ben 30 en drie maanden geleden begonnen. Er werken wel meer ‘senioren’, dat heeft met het soort supermarkt te maken denk ik. Ik werk dus ook niet in een team met alleen maar 18jarigen, dat zou ik ook niet leuk vinden.

Ohja het is Marqt dus hahah @George

2 likes

Ik werk in het distributiecentrum van PostNL. Heerlijk ‘dom’ werk waarbij je niet hoeft na te denken. Maar ik vind het wel gevarieerd genoeg om leuk te blijven. Op zaterdag ook nog eens 40% extra.

4 likes

Bibliotheek? Zoeken ze vaak opruimhulpen, soort van vakkenvullen maar dan in een (naar mijn mening) gezelligere en rustigere omgeving.

2 likes

Oysho!

2 likes

Weet je nog waar je dat wasrek hebt gekocht? Ben al een tijdje op zoek naar zoiets, omdat het zo weinig ruimte inneemt

Vast al eerder voorbij gekomen maar voor vanavond wil ik echt even hele hele chille chocolade en chips / zoutjes kopen. Wat js jullie all time favorite (liefst geen puur)

Milka Choco-swing en Peanut caramel! Of Leonidas bonbons :heart:

1 like

Eens met hierboven over de Milka Choco-swing en:


Oh wacht is geen chips of chocolade haha maar wel erg lekker.

2 likes

Kun je kant en klare saucijzenbroodjes invriezen? :sweat_smile: Van die dingen die je nog moet afbakken. Ik verwacht niet dat ik die andere 2 binnen een paar dagen ga opeten namelijk.

Toby’s zeezout karamel.
Oreo met witte chocola erom heen (in vriezer bewaren! Zijn ze nog lekkerder door)
Pringles naturel en door cream&onion (die laatste al ruim een jaar niet op, bestaat hij eigenlijk nog wel?)

2 likes

Ik heb Pluggerz op maat gemaakt. Waren denk rond de 150 euro maar echt super blij mee! Via beter horen geloof ik…

@Evi-lena cote dor melk met gekarameliseerde amandelen en zeezout! Mijn all time fave

2 likes

ja joh!

1 like

Mijn favoriete reep is de Tony’s witte chocolade met framboos en knettersuiker, en die smaakt echt meer naar framboos dan witte chocolade, echt zooo lekker. En deze chips

Image result for sour cream and onion chips albert heijn

1 like

Ik dacht ook van wel maar twijfelde beetje omdat ik dat nooit doe maar thanks. :blush:

Is er iemand met een Ace and Tate bril en een Charlie Temple?
Ik heb een Teller van Ace (niet small, maar gewoon) en wil een Charlie Temple erbij, maar twijfel tussen medium en wide! Dus als iemand brillen heeft van beide: wat is wijsheid?

Als ik ga emigreren naar het buitenland, kan ik dan nog met terugwerkende kracht mijn zorgtoeslag van 2018 aanvragen?

Ik heb beiden, maar nooit iets aangeklikt van een breder model? Heb denk ik bij allebei een medium dan haha.

Vind ze ook wel gelijk qua breedte

1 like

Bij charlie op de site zie ik ze echt met naam er vaker staan maar de ene: small, medium of wide.
Bij Ace moet je echt zo’n smalle al pakken, die zijn echt smal en vaak iets kleiner (Teller small heeft kleinere glazen ook) Maar dan denk ik medium wal kan nemen.
Heb je zelf de pootjes goed gebogen, ging dat makkelijk?

Aah wist ik helemaal niet haha, nooit op gelet. Ik heb nu 4 brillen van charlie temple en hoefde daarvan maar 1 de pootjes van verstellen, maar dat ging prima met een aansteker warm maken en dan buigen.

1 like

hierzo: Het grote eye-bleach topic

2 likes