Weet iemand of deze snoepjes ook verkrijgbaar zijn in Nederland? Gekregen via zakenrelatie uit Denemarken. Het is de ene helft dropachtig en de andere helft zoetig (ook verkrijgbaar in groen, geel, roze) en binnenin salmiakpoeder. Ze zijn zooo lekker!
Ik ga op zoek, dankje!
Weet iemand hoe het verder moet als je IDbewijs kwijt bent? Ze zeggen bij de gemeente dat ze ‘m pas als vermist opgeven als ik een nieuwe kom aanvragen (maar dan moet ik eerst pasfoto’s regelen, tijd hebben e.d.) en door spookverhalen ben ik beetje bang dat er intussen iets met mijn oude kan gebeuren…
Dat lijkt niet meer te kunnen… op de site van de politie staat dat je het bij de gemeente moet melden…
Je kunt gewoon een verklaring van vermissing gaan tekenen! Dat kan ook als je niet gelijk een nieuwe aanvraagt, hoewel dat vaak wel aangeraden wordt inderdaad omdat je anders misschien zonder geldig legitimatiebewijs zit.
Edit: oh dit zei @Willem ook al haha
Ik heb de vaatwasser en dat is een hele fijne machine!
Waarom moet je vitamine met eten innemen? Is dat echt een harde eis? Ik neem ze 's ochtends meestal met mijn koffie, als ik nog niet gegeten heb, omdat ik het anders vergeet.
En voor huid haar nagel vitamine wordt 2x per dag een pil aangeraden. Kan dat ook tegelijk? Of pies je dan alles gewoon weer uit?
Sommige vitamines (in multivitamine) zijn vetoplosbare vitamines, hierbij is het dus belangrijk dat ze met eten worden ingenomen omdat je lichaam de vitamines anders niet/lastig kan opnemen. Voor de wateroplosbare vitamines maakt het denk ik niet veel uit…
Verder durf ik er niet veel over te zeggen, ben geen expert haha. Kan vast tegelijk, maar hoeveel er dan echt wordt opgenomen weet ik niet… lijkt me zonde (edit: opgenomen en effectief gebruikt kan worden)
edit: daarnaast kan ik me zo voorstellen dat sommige vitamines andere stoffen/andere vitamines nodig hebben om een goed effect te hebben, maar denk dat het eten vooral gericht is op het ‘vet’ gedeelte.
Waar kijken jullie nog series die bijv niet op Netflix/videoland staan? Zoiets als Modern Family is echt zo lastig nog te bekijken als je in Nederland woont aangezien er maar 4 seizoenen ofzo op Netflix staan. Heb ik iets gemist of moet ik gewoon afwachten totdat het op Netflix of op tv wordt uitgezonden? Ik wil graag de laatste 2 seizoenen zien!
Ik heb wat dingen op Aliexpress besteld, het zijn waarschijnlijk brievenbuspakketjes. Ze zouden in de week van 10 januari allemaal al op het vliegtuig zijn gezet, maar dat is ook gelijk de laatste update. Betekent het ontbreken van statusupdates in de tracking dat ze kwijt zijn? Ik twijfel of ik opnieuw moet bestellen of gewoon geduldig wachten
Geduldig wachten, meestal duurt het een maand voordat iets aankomt of soms zelfs langer. Pas na ongeveer 3 maanden heb je recht op je geld terug als het nog steeds ‘in transit’ is en het dus ‘kwijt’ is.
Ik zou zo graag willen weten hoe een recruiter bij een recruitmentbureau werkt. Heb je een hele stapel cv’s en een enorme database van kandidaten? Hoe wordt de prio van een kandidaat bepaald? Heb je targets op het matchen van kandidaten bij bedrijven? Zou je een kandidaat wel of niet aanraden bij zo’n recruiter aan te melden? Hoeveel zou je er zelf nog naast zoeken? Hoe zie je of een recruitmentbureau wel en niet serieus is?
Zoveel vragen. Sorry. Ik hoop dat hier een recruiter is die hier iets over wil uitleggen
Ik heb hier tijdens mijn sollicitatieperiode ook veel vragen bij gehad dus ik ben ook benieuwd indd!
Nice.
Er zijn hier vast recruiters die dit kunnen beantwoorden
Is dit dan hetzelfde als een uitzendbureau? Ik heb nog nooit van specifiek recruitmentbureau gehoord eigenlijk.
Interne recruiters benaderen me wel eens via LinkedIn en dan denk ik dat ze iedereen met een specifieke afstudeerdatum en afstudeerrichting benaderen om te solliciteren. En een vriendin was intern een recruiter en dan ging ze ook LinkedIn en alle ooit ontvangen sollicitatiebrieven af voordat ze zelf een vacature eruit deed. Maar dat is wel wat anders denk ik?
Ja er zijn bureau’s die worden ingehuurd door bedrijven zodat het bedrijf zelf zich niet bezig hoeft te houden met het aannemen van mensen. Het recruitmentbureau ontvangt geld van het bedrijf zodra ze er succesvol iemand hebben geplaatst.
Wat is nu de beste fles voor water? Ik heb steeds van die net niet flesjes.
Ik heb deze en ben groot fan
Ziet er goed uit, krijg je hem ook goed schoon?
Ja, de opening is vrij breed dus makkelijk te doen.