Ik ging het nu ook opzoeken door jullie haha. @Oprah Van wat ik van hun site begrijp plak je die plakkers op je onderbuik. Ik train bij de fysio met een soortgelijk systeem haha en die plakkers sturen elektrische schokjes. Dus je pulseert je spieren (en hiermee misschien baarmoeder?) ermee. Het stuurt geen schokjes door heel je lichaam alleen op de plek waar je plakt. Ik denk dat door die pulseringen de kramp vermindert.
thats what she said
Wat de hel is “Gentstudent”?
Geen antwoord op je vraag, maar dit vraag ik me ook al een tijdje af. Ik ben dus niet de enige.
He bah wat ordinair. Hahaha
Denk dat het hetzelfde werkt als een uitzendbureau, maar een dergelijk bureau zich gewoon anders profileert door de term recruitement te gebruiken. Zolang je niet inhouden werkt, zijn je plaatsingen je verdienmodel via wervingsfee of marge op het uurloon van degene die je plaatst.
Mijn 1/2 jaar intercedente ervaring:
Je werkt obv targets (aquicitietelefoontjes, wervingen, plaatsingen) doel is zoveel mogelijk verdienen door kandidaten te plaatsen.
Je werkt voor je opdrachtgevers: enerzijds heb je een vacature waarvoor je werft, die probeer je met een kandidaat te vervullen.
Anderzijds heb je kandidaten in portfolio en die probeer je via je netwerk aan klanten of middels koude acquisitie te plaatsen.
In principe wil je natuurlijk dat de match tussen opdrachtgever en kandidaat goed is, want als je steeds mismatches levert zegt je opdrachtgever ook “houdoe en bedankt”.
En geld binnenhalen is je doel, daar wordt je op afgerekend. Opdrachtgever is je 1e prioriteit, want zonder een opdracht kan je alle kandidaten in de wereld in portfolio hebben maar je verdient er niks mee.
Maar meld je ergens aan, als je leuke sollicitatiegesprekken hebt prima toch. Als een bedrijf je aanneemt met een wervingsfee kun je er in ieder geval wel vanuit gaan dat ze wel een langer termijn met je zien zitten (of heel makkelijk geld smijten). Maar ik zou zelf, in jouw situatie en ervanuitgaande dat je liefst zsm leuk werk hebt, er zeker naast zoeken. De opdrachtgever, daar word hard voor gelopen, niet perse voor de kandidaat. Ook genoeg bedrijven die niet met externen werken, juist door de kosten en de middelen/mensen die ze zelf hebben om dat werk op te pakken.
Ik zit uit verveling een beetje het internet af te struinen naar kleding voor mijn vriend, waar koopt jouw vriend (relatie of gewone vriend, you get the point) zijn kleding?
Bestellen bijna niet online, maar zag dat deze winkel ook een online shop heeft: www.wearelabels.com
Mooie truien, overhemden etc.
Mijn vriend heeft bijna al z’n kleding van Scotch&Soda via Jac Hensen, daar koopt hij al sinds z’n 14e al z’n kleding
Iemand tips voor een leuke overnachting met het liefst een luxe suite met een eigen bubbelbad en shit? Op internet zó veel keus, mogelijk heeft iemand hier eens zo’n overnachting gedaan in NL
Van het vorige forum had ik het Mainport hotel in Rotterdam onthouden als tip (wel duur)
Ja! Dan moet je allemaal gegevens invullen en krijg je een soort contract en dat moet je dan weer printen en laten tekenen en doorsturen en bla bla
Mijn vriend gaat meestal naar de winkel (Tommy Hilfiger, Scotch&Soda, G-Star, Inno (winkel in België), Superdry, Levi’s, Replay, Diesel,…). Hij koopt zelden kleding online
Mijn vriend koopt bijna alles bij Uniqlo Goede basics in mooie kleuren, fijne prijzen en goede kwaliteit! (lijkt wel een reclamepraatje)
Mijn vriend koopt veel bij de Mango, weinig filialen verkopen de mannencollectie dus dat bestelt hij online. Soms koopt hij ook bij zalando lounge als merken zoals Selected, Ted baker, ben Sherman daar in promotie zijn.
Zara, Bijenkorf (voor de duurdere merken), h&m voor basics, Asos (voor de juist diverse merken).
Ja heb ik! Valt gewoon op maat. Ik prop de voorkant altijd wel een beetje in mijn broek omdat je dan iets meer taille krijgt
Vind je zelf tampons of maandverband fijner? Als tampons al niet fijn gaan zou ik een cup misschien afraden. Het is op het begin namelijk wel een beetje prutsen, daar moet je even doorheen en daarna is het (vind ik) makkelijker inbrengen dan een tampon.
Als het eigenlijk niet gaat door angst, dan is de cup geen optie toch? Of zou dat ook een kwestie van wennen kunnen zijn?
Ik gebruik dus sinds kort de cup en ik ben wel tevreden, uithalen deed de laatste menstruatie ook een stuk minder pijn, maar het blijft vervelend (gevoelige huid). Ik denk erover om herbruikbaar maandverband te proberen. Zowel in combi met de cup, als voor dagen dat menstruatie eraan zit te komen. Lijkt me veel zachter voor mijn huid dan die plastic gevallen van nu. Volgens mij heeft @Madrid ervaring met wasbaar maandverband. Ik zou dat ondergoed niet zo snel kiezen, ik kan nogal picky zijn qua naden en vorm enzo van een onderbroek, en daar heb je dan sowieso amper/geen keuze in, dus laat maar.
Er is trouwens een menstruatiecup topic he, daar ging het eerder ook over alternatieven!