Durf te vragen

Ik gebruik mandverband van gentle day. Zonder troep of verborgen luchtjes. Ik krijg gewoon uitslag van die gangbare merken

https://gentleday. nl

1 like

Morris schijnt goed en lekker te zijn.

1 like

Waarom is dit bericht al in twee topics “verborgen”?

1 like

Als ongepaste berichten door meerdere personen gemeld worden, worden berichten op onzichtbaar gezet tot wij er naar gekeken hebben. En soms zijn ze (tijdelijk) onzichtbaar door een actie van de moderators zoals nu, crossposten is niet toegestaan.

Video al draaien bij je foto’s op je telefoon (indien mogelijk).
Dan op de ‘beginpagina’ linksboven op je foto klikken en dan ‘aan verhaal toevoegen’, dan linksonder het filmpje selecteren, en als het goed is komt er dan rechtsboven Aa te staan; daar kan je tekst (en emoties) toevoegen. Als je op het soort vierkantje (met smiley en een stukje ‘omhoog’) klikt nu je daar andere opties polls/vragen/locatie/gif toevoegen.

Heb je hier wat aan?

1 like

Thanks!
Dit is voor mij wel even een wake-up call: de recruiter rent hard voor zijn klant, niet voor de sollicitant. Die ga ik zeker in mijn achterhoofd houden

Zijn er hier mensen met een instax/ander polaroid toestel?

1 like

ik heb een instax mini, wat wil je weten?

Is het leuk, zijn de navulpapieren zo duur als iedereen beweert? Breng je het mee op reis?

Ja, ik vind het wel heel leuk. Wij hebben de foto’s allemaal op de Wc deur hangen, geeft een leuk effect en herinnert je aan momenten.
Op vakantie neem ik hem wel mee en maak daar ook soms foto’s van uitzichten.
Navulling is bij hema 16,50 voor 20 stuks, dus zeker niet goedkoop. Ik heb via marktplaats een keer een stuk of 70 kunnen kopen voor een goedkoper bedrag.
Hier op feestjes thuis doen ze het ook altijd goed (daar maak ik de meeste foto’s) en mensen mogen van mij ook altijd een fotootje meenemen (als ze gewoon normaal doen en niet hebberig).

3 likes

Wat doen jullie met kleding die nog niet in de was gaat maar die je op dat moment ook niet aan hebt? Soort standby kleding dus. Mijn bank ligt altijd vol met kleding zoals joggingbroek, ochtendjas, broeken, topjes etc. Het ziet er zo rommelig uit en ik kan nooit op mijn bank zitten. Ik vind het ook niet chill om gedragen kleding terug in de kast te doen en het lijkt me ook niet echt goed om het in een opbergbox te stoppen oid want dan kan het ook niet luchten (niet dat het op m’n bank echt kan luchten maargoed). Heeft iemand hier de gouden tip voor? Ik heb maar 1 kamer voor mezelf hier dus ik kan het ook niet in een andere kamer kwijt.

1 like

Huh gedragen kleding niet terug in je kast maar wel op je bank zodat je niet op de bank kunt zitten?

Klinkt dit je zelf ook niet een beetje gek in de oren?
Hoe doen je ouders dit?

1 like

39 likes

Haha ja ik ben ook niet echt blij met de situatie maar ik denk dat veel mensen wel bekend zijn met “de stoel” waar je al je kleding op gooit die je misschien nog een keer aantrekt voordat je het gaat wassen. Had ik ook toen ik nog bij mijn ouders woonde haha en zij hebben volgens mij ook gewoon een stoel ergens met kleding. Maar zij hebben veel meer ruimte natuurlijk en meer kamers dus dan ligt het niet zo in het zicht en vind ik het minder een probleem.

Edit: en gedragen kleding terug in de kast stoppen vind ik geen optie want daar gaat je kast vaak snel muf van ruiken vind ik.

Hehh wat vreemd hahaha. Ik ken eigenlijk geen enkel huis van iemand waar kleding gewoon rond ligt te slingeren omdat het gedragen is maar niet in de was hoeft.
Kan toch gewoon terug in de kast? Dat doen kledingwinkels toch ook? Dat doet iedereen?

1 like

Het slingert ook niet rond, maar denk dat veel mensen wel een stoel hebben in de slaapkamer waar zulke kleren op liggen.

4 likes

Ook volwassenen? Als ik naar die foto’s kijk hierboven lijken me dit tienerkamers en studentenkamers?

Ja hoor. Mijn opa en oma hebben zelfs zo’n stoel, is van alle generaties haha

3 likes

Ik laat het eventueel een nachtje luchten aan een hanger bij het raam. Daarna gaat het gewoon opgevouwen de kast weer in!

4 likes

Vast niet iedereen, maar mijn schoonouders en eigen ouders hebben dat wel. Niet zo als die foto’s hierboven trouwens. Maar bijvoorbeeld een trui, vest en broek erop.