Durf te vragen

Of ze ruimen het op voordat jij komt als je het nog nooit bent tegengekomen. Aan de poll te zien is het eerder een uitzondering dat mensen gedragen kleding terug in de kast leggen :crazy_face:

I also have the beroemde stoel met kleding die ik gedragen heb maar waarvan ik het dus ook indd niet bepaald fris vind om ze terug in de kast te doen. Als antwoord op degene die hierover begon haha. Ook nog niet echt iets handigers bedacht :thinking:

1 like

Dit is mijn dagelijkse frustratie. Ik heb dus wel een ‘chair’ maar die chair is ook de stoel van mijn kaptafel dus het word eerst over de stoel gehangen maar dan moet ik me opmaken en irriteer ik me aan die kleding in mn rug en dan gaat het van de chair naar het bed. En dan als ik ga slapen weer van het bed naar de chair

Tot het zo’n irritatie puntje word dat ik het maar opvouw of in de wasmand doe

1 like

Ja, super makkelijk! Alleen selfie’s zijn wat lastiger. Jij staat er dan zelf altijd groot en overbelicht op terwijl de rest wat weg valt.

1 like

Same!

1 like

Whaha hier zag ik eens een grappige meme van. Van het bed naar de stoel naar het bed naar de stoel.
Ik heb altijd een stapel kleding op mijn stoel en/of bank liggen, wat ook verplaatst naar mijn bed als ik op die stoel/bank wil zitten. Als ik opruim dan gaan die kledingstukken de kast in. Meestal ligt het wel minstens een paar dagen op die stoel (of bed of bank) voor het in de kast of toch maar de wasmand verdwijnt. Als ik er over nadenk is het wel ‘vies’ maar tja, betrekkelijk vies. Ik hoef niet te likken aan die kleding ofzo? En er zitten ook geen ladingen materialen aan die kunnen afgeven op de wel frisgewassen was. Ik ruik eerst aan kleding of het fris is, of dat het toch te gedragen was en wel in de was had moeten belanden.

Ik kende het fenomeen ‘de stoel’ wel, maar ik dacht eigenlijk dat het ook was doordat mensen te lui waren om het op te ruimen (net zoals ik te lui ben) niet dat het expres daar werd neer gelegd omdat het in de kast te vies zou zijn. Dat is een nieuwe ontdekking voor mij.

Ik heb een aparte lade voor kleding die ik al gedragen heb maar nog niet in de was hoeft.

2 likes

Ik wil een hele lekkere goede kwaliteit olijfolie kopen, zo een waar je brood in kan dopen. Heeft iemand aanraders?

Mensen uit Meppel die weten waar handig kan parkeren in de stad? Liefst zo goedkoop mogelijk :smiley:

Ik vind oil en vinegat altijd handig omdat je er kan proeven en ze heel veel soorten hebbeb.

1 like

Heeft er iemand ervaring met de website elina rosina? Het is een sieradenshop en het ziet er wel mooi uit.

1 like

Wat is een fijne gezichtsscrub?

Vorige week heb ik voor mijn doen een best dure ring gekocht (450 euro). Ik merkte, binnen een week, dat de ring begint de vervormen. Is dat normaal? Het gaat om een vrij dunne, 18 krt gouden ring. Ik kan me voorstellen dat dit in de loop der jaren met het dragen kan voorkomen, maar ik vind binnen een week wel erg snel. Als ik ‘m om heb zie je er niks van. Eigenlijk wil ik ermee terug naar de juwelier maar voel me dan zo’n zeikerd… Wat zouden jullie doen?

Volgens mij kan een hele dunne ring vervormen door het dragen, door de druk/wrijving van je vingers tegen elkaar. Maar zou gewoon terug gaan hoor, misschien kunnen ze ‘m net iets kleiner maken oid.

Geen! :stuck_out_tongue:
Je kan beter exfoliëren in plaats van scrubben https://www.dr-jetskeultee.nl/het-verwijderen-van-dode-huidcellen-een-exfoliant-of-scrub/

3 likes

Ik draag niet graag twee dagen achter elkaar hetzelfde. Niet als ik dezelfde mensen zie. Ik wissel kleding af, shirtjes verdwijnen wel vaak na één keer in de was, maar een trui doe ik dan een week of twee weken later weer een keer aan.

1 like

Ik ga meestal naar HEMA als ik ondergoed zoek met zoveel mogelijk katoen!
https://www.hema.nl/dames/lingerie-nachtmode/dames-slips/boxers/3-pak-damesboxers-blauw-1000008976.html bijvoorbeeld
of https://www.hema.nl/dames/lingerie-nachtmode/dames-slips/slips/3-pak-damesslips-zwart-1000008982.html

1 like

Ik heb vrijwel al m’n kleding in gebruik. Was nooit iets na een keer. En dan eens in de zoveel tijd ben ik het zat en was ik alles in een keer en dan heb ik niks om aan te trekken :pensive:

1 like

Ik zeg ook Oil & Vinegar! Mijn lievelings is die van Sicilië. Nocellara is dat geloof ik, de duurste in ieder geval :sweat_smile:

1 like

Heb een broek gekocht van 98% katoen, maar na het wassen zitten er allemaal pluisjes op die ik er met mijn kledingborstel niet zo makkelijk uit krijg. Heeft iemand de gouden tip?

Oud scheermesje! Wel goed strak houden, zodat je alleen de pluisjes meepakt en niet de ‘goede’ stof.

1 like