Ja blijkbaar. Ik ben student en woon wel met werkende huisgenoten dus het is niet echt een studentenhuis en ook netjes en ik ben verder ook wel opgeruimd dus ik vind het niet typisch iets voor rommelige tienerkamers of studentenhuizen. Weet gewoon niet wat ik met die kleding moet en ik heb altijd van thuis meegekregen dat terug de kast doen niet fris is en daar ben ik het wel mee eens. Maar als iedereen dat wel doet is dat blijkbaar waar het bij mij ‘fout’ gaat haha.
Ik heb idd ‘the chair’ en anders over het traphek op de overloop…
Wij hebben een dressboy in de slaapkamer staan. Zelfde principe als een stoel
Oh dat kende ik helemaal niet. Ziet er wel handig uit thanks. Kan ik het toch ergens buiten mn kast kwijt en kan ik op mn bank zitten haha
Haha heb nu opeens het idee dat ik deze kwestie heel raar aanpak
We hebben een instax mini9 en een sprocket. Ik merk dat ik met de sprocket veel sneller foto’s afdruk (is ook goedkoper) dan dat we foto’s met de instax maken. Maar ik vind de instax wel leuker. De kwaliteit is ook best goed.
Wat doe jij met stand by kleding?
- De stoel (of alternatief)
- Terug in de kast
- Terug in de kast na luchten
- Kledingrek/hanger (of alternatief)
0 stemmers
Haha wat een “wereldvreemde” reactie dit. Ik zou ook niet zo snel gedragen kleding terughangen in de kast, hangt toch al een soort luchtje aan dan en dat vind ik niet fris. Ik hang het over een stoel of ik hang het aan een kledinghanger voor een open raam (of ik was het gelijk)
Haha ik heb echt nog nooit gehoord van iemand die zijn gedragen kleren niet in de kast wil leggen. Ik snap het stoel-concept wel, maar ik dacht dat die was voor de luie momenten als je geen zin hebt om het netjes op te vouwen en in de kast te leggen
Tops gaan terug op het kledingrek en luchten dus automatisch wel enigszins, broeken gaan gewoon terug de kast in 🤷
De vloer! Mijn slaapkamervloer is niet vies. Als ik in bed lig hou ik even mn chilltrui aan want koud, en die trek ik dan onder de dekens uit en gooi ik op de vloer. De volgende dag (als ik vrij ben) doe ik die weer aan, met een schoon shirt eronder.
Edit: maar ik kleed me om als ik thuis kom, dus broeken en truien etc verdwijnen gewoon in de kast
Ik heb de Instax Wide. Navullingen zijn inderdaad duur, omgerekend een kleine euro per stuk. Maar ik vind dat het zeker waard! Kwaliteit is goed. Wij hangen ze op onze kurkwand en krijgen er altijd leuke reacties op. Neem hem alleen nooit mee op reis, vind ik onhandig omdat hij best groot is.
Is het makkelijk om een foto te nemen?
Je kunt ook een (polaroid) printer voor je telefoon kopen, geen gezeul met een extra camera en super handig om te printen!
oh goede!
Dat is die hp sprocter en je hebt daar kwaliteitsverlies mee.
Mijn zus heeft er een, zal van de week foto’s van de foto maken zodat je de kwaliteit kan zien!
Ik heb ook een instax mini, en ik vind het juist ook deel van de charme dat je niet van tevoren weet hoe de foto eruit gaat komen, wat je met die sprocket natuurlijk wel hebt. Via ebay/amazon kun je vaak ook voor rond de 7 euro per pakje (10 foto’s) filmpjes vinden, als je vijf of meer pakjes tegelijk bestelt, vind dat best te doen.
Ik heb hem tegenwoordig alleen niet vaak meer mee omdat het klepje van de batterij stuk is, maar heb hem tijden echt altijd bij me gehad, en heel veel leuke foto’s eraan overgehouden!
Edit: zie dat je ook vroeg of het makkelijk is een foto ermee te nemen. Het is natuurlijk niet zo makkelijk als een smartphone, je hebt geen beeldscherm waarop je de foto al ziet, maar het is absoluut niet moeilijk, hooguit even wennen.
Meeste kleding was ik na 1x dragen, zeker shirts. Verder heb ik een kapstok in de slaapkamer, daar hangt m’n badjas maar ook gedragen vesten/broeken aan.
Vind het zelf juist heel vreemd om gedragen kleding weer terug in de kast te hangen. Zeker als je het opvouwt. Heb je dan een apart plankje of doe je het op je uit de was schone kleding?
Ik ben echt een vuilak want ik gooi m’n kleding op de grond en trek het de volgende dag gewoon weer aan, maar prop het ook in de kast en trek het dan weer aan. Maarja zolang er geen vlekken of vieze luchtjes aan kleding zitten vind ik ze niet vies en kan het gewoon de kast in, een parfumgeur ofzo vind ik niet erg.