Whaha hier zag ik eens een grappige meme van. Van het bed naar de stoel naar het bed naar de stoel.
Ik heb altijd een stapel kleding op mijn stoel en/of bank liggen, wat ook verplaatst naar mijn bed als ik op die stoel/bank wil zitten. Als ik opruim dan gaan die kledingstukken de kast in. Meestal ligt het wel minstens een paar dagen op die stoel (of bed of bank) voor het in de kast of toch maar de wasmand verdwijnt. Als ik er over nadenk is het wel ‘vies’ maar tja, betrekkelijk vies. Ik hoef niet te likken aan die kleding ofzo? En er zitten ook geen ladingen materialen aan die kunnen afgeven op de wel frisgewassen was. Ik ruik eerst aan kleding of het fris is, of dat het toch te gedragen was en wel in de was had moeten belanden.
Ik kende het fenomeen ‘de stoel’ wel, maar ik dacht eigenlijk dat het ook was doordat mensen te lui waren om het op te ruimen (net zoals ik te lui ben) niet dat het expres daar werd neer gelegd omdat het in de kast te vies zou zijn. Dat is een nieuwe ontdekking voor mij.