Durf te vragen

Ik gooi al mijn kleding op de grond. Na een week doe ik dan alles in de was omdat ik dan niet meer weet of ik het 1 keer aan heb gehad of 2 of 3 keer… :joy:

10 likes

Haha huh, doe je nou expres een beetje zo of ken je dit echt niet? Ik heb “de verwarming”, mijn vriend “de stoel”.

Leg jij elke avond als je je kleren uitdoet voor je naar bed gaat alles meteen opgevouwen in de kast?

8 likes

Mijn ouders en zus doen dit wel, of de wasmand of in de kast. Gelukkig ben ik er om de verhoudingen weer recht te trekken.

3 likes

Heh nee ik zei hierboven ergens dat ik het fenomeen stoel wel ken, maar alleen als luie-variant. Ik heb eerlijk gezegd echt niet eerder gehoord dat het vies is om gedragen kleren terug te leggen in de kast. Ik snap het wel, maar nooit eerder van gehoord

Haha ja goed zo :smiley: je zou anders bijna gaan denken dat jij de gekke bent. Ik heb van mensen die hun spullen meteen in de kast leggen wel heel erg het gevoel dat ze hun leven onder controle hebben.

Ja dat las ik! Maar doe je dat ook niet? :smiley: dat zou ik echt knap vinden.

1 like

Ja ben er best jaloers op hoor! Zij hebben ook heel erg vaste plekken voor alles waardoor het hele huis altijd netjes is, geen rommeltjes enzo. Nouja mijn huis is een ontplofte zooi, maar vind dat ook wel weer fijn.

Hahahha jawel. Ik durf geen foto te posten van hoe mijn strijkplank (lees: stoel) er uit ziet van stapels kleding. Eens in de zoveel tijd heb ik de geest en vouw ik het op en leg ik het in de kast.

1 like

Of ze ruimen het op voordat jij komt als je het nog nooit bent tegengekomen. Aan de poll te zien is het eerder een uitzondering dat mensen gedragen kleding terug in de kast leggen :crazy_face:

I also have the beroemde stoel met kleding die ik gedragen heb maar waarvan ik het dus ook indd niet bepaald fris vind om ze terug in de kast te doen. Als antwoord op degene die hierover begon haha. Ook nog niet echt iets handigers bedacht :thinking:

1 like

Kleding op stoelen… ik krijg al jeuk als ik er aan denk. Hier wordt alles meteen opgeborgen als ik het uittrek. Wasmand, luchten of in de kast. Kan echt niet tegen rommel en met twee katten (lees: haren) laat je zeker niks rondslingeren :see_no_evil:

6 likes

Dit is mijn dagelijkse frustratie. Ik heb dus wel een ‘chair’ maar die chair is ook de stoel van mijn kaptafel dus het word eerst over de stoel gehangen maar dan moet ik me opmaken en irriteer ik me aan die kleding in mn rug en dan gaat het van de chair naar het bed. En dan als ik ga slapen weer van het bed naar de chair

Tot het zo’n irritatie puntje word dat ik het maar opvouw of in de wasmand doe

1 like

Ja, super makkelijk! Alleen selfie’s zijn wat lastiger. Jij staat er dan zelf altijd groot en overbelicht op terwijl de rest wat weg valt.

1 like

Same!

1 like

Whaha hier zag ik eens een grappige meme van. Van het bed naar de stoel naar het bed naar de stoel.
Ik heb altijd een stapel kleding op mijn stoel en/of bank liggen, wat ook verplaatst naar mijn bed als ik op die stoel/bank wil zitten. Als ik opruim dan gaan die kledingstukken de kast in. Meestal ligt het wel minstens een paar dagen op die stoel (of bed of bank) voor het in de kast of toch maar de wasmand verdwijnt. Als ik er over nadenk is het wel ‘vies’ maar tja, betrekkelijk vies. Ik hoef niet te likken aan die kleding ofzo? En er zitten ook geen ladingen materialen aan die kunnen afgeven op de wel frisgewassen was. Ik ruik eerst aan kleding of het fris is, of dat het toch te gedragen was en wel in de was had moeten belanden.

Ik kende het fenomeen ‘de stoel’ wel, maar ik dacht eigenlijk dat het ook was doordat mensen te lui waren om het op te ruimen (net zoals ik te lui ben) niet dat het expres daar werd neer gelegd omdat het in de kast te vies zou zijn. Dat is een nieuwe ontdekking voor mij.

Ik heb een aparte lade voor kleding die ik al gedragen heb maar nog niet in de was hoeft.

2 likes

Ik wil een hele lekkere goede kwaliteit olijfolie kopen, zo een waar je brood in kan dopen. Heeft iemand aanraders?

Mensen uit Meppel die weten waar handig kan parkeren in de stad? Liefst zo goedkoop mogelijk :smiley:

Ik vind oil en vinegat altijd handig omdat je er kan proeven en ze heel veel soorten hebbeb.

1 like

Heeft er iemand ervaring met de website elina rosina? Het is een sieradenshop en het ziet er wel mooi uit.

1 like

Wat is een fijne gezichtsscrub?