Vorige week heb ik voor mijn doen een best dure ring gekocht (450 euro). Ik merkte, binnen een week, dat de ring begint de vervormen. Is dat normaal? Het gaat om een vrij dunne, 18 krt gouden ring. Ik kan me voorstellen dat dit in de loop der jaren met het dragen kan voorkomen, maar ik vind binnen een week wel erg snel. Als ik ‘m om heb zie je er niks van. Eigenlijk wil ik ermee terug naar de juwelier maar voel me dan zo’n zeikerd… Wat zouden jullie doen?
Volgens mij kan een hele dunne ring vervormen door het dragen, door de druk/wrijving van je vingers tegen elkaar. Maar zou gewoon terug gaan hoor, misschien kunnen ze ‘m net iets kleiner maken oid.
Geen!
Je kan beter exfoliëren in plaats van scrubben https://www.dr-jetskeultee.nl/het-verwijderen-van-dode-huidcellen-een-exfoliant-of-scrub/
Ik draag niet graag twee dagen achter elkaar hetzelfde. Niet als ik dezelfde mensen zie. Ik wissel kleding af, shirtjes verdwijnen wel vaak na één keer in de was, maar een trui doe ik dan een week of twee weken later weer een keer aan.
Ik ga meestal naar HEMA als ik ondergoed zoek met zoveel mogelijk katoen!
https://www.hema.nl/dames/lingerie-nachtmode/dames-slips/boxers/3-pak-damesboxers-blauw-1000008976.html bijvoorbeeld
of https://www.hema.nl/dames/lingerie-nachtmode/dames-slips/slips/3-pak-damesslips-zwart-1000008982.html
Ik heb vrijwel al m’n kleding in gebruik. Was nooit iets na een keer. En dan eens in de zoveel tijd ben ik het zat en was ik alles in een keer en dan heb ik niks om aan te trekken
Ik zeg ook Oil & Vinegar! Mijn lievelings is die van Sicilië. Nocellara is dat geloof ik, de duurste in ieder geval
Heb een broek gekocht van 98% katoen, maar na het wassen zitten er allemaal pluisjes op die ik er met mijn kledingborstel niet zo makkelijk uit krijg. Heeft iemand de gouden tip?
Oud scheermesje! Wel goed strak houden, zodat je alleen de pluisjes meepakt en niet de ‘goede’ stof.
Iemand hier toevallig eend de suikervrije gebakjes van Sue geprobeerd? Zo ja, vond je het een aanrader?
Ja! Ik heb er eens oorbellen besteld. Ze kwamen in een mooi doosje en kwaliteit was goed!
Heeft er iemand weleens een (fiets)ongeluk gehad waarbij jij onschuldig was? Zo ja, ik ben benieuwd wat je kreeg (smartengeld etc.). Ik heb nu een bod gekregen van de tegenpartij, maar weet niet of ik akkoord moet gaan? En tuurlijk kan je niet alle ongelukken met elkaar vergelijken, maar ben benieuwd…
Ik ben een keer aangereden op een rotonde. Ik kreeg meteen 50 euro van diegene die me aanreed maar heb ook zijn nummer gevraagd voor als ik wel echt schade had (mijn knie en voet deden heel veel pijn en kon het verder ook niet echt overzien). Er bleek verder niks dus niks mee gedaan. Maar omg ik was zo boos toen hij me gewoon aanreed
@Banananana kreeg je het handje contantje? Dus zonder verzekering of letselschadebureau erbij? Ik was eerst juist niet boos, vond het zo zielig voor hem terwijl ik op de grond lag. Maar nu ik nog steeds lichamelijk letsel heb, ben ik wel zo ontzettend boos vertelt ie daarna doodleuk dat z’n scooter opgevoerd had en al eerder was gepakt door de politie sukkelll
De groene tube van Spa Secret lijn van de Kruidvat. Met rijstkorrel ofzoiets. Heerlijk spul. Is een aanrader van Xelly geweest.
Ligt aan de schade die je hebt opgelopen.
Wat is de materiële schade (fiets, kleding etc)
Hoeveel uren kan je niet werken door het ongeluk/ben je immobiel
Hoe gaat de fysiotherapie eruit zien en hoeveel gaat dit je kosten.
Heb je er later mogelijk nog last van? Wat zegt de fysio daarover.
Geeft hij je zelf geld of via zijn aansprakelijkheidsverzekering?
Heeft iemand ervaring met het goedkope slaapmatje van Quechua van de Dec athlon? Of tips voor een ander betaalbaar zelfopblazend slaapmatje?
Ik vond het heel lekker maar is wel al een tijdje geleden moet ik zeggen…
@Finko heb je geen rechtsbijstandsverzekering oid die je hiermee kan helpen? Ik weet dat een vriendin haar voet heeft gebroken in een ongeluk (niet haar schuld) en de tegenpartij probeerde dat steeds zsm af te kopen terwijl zij last bleef houden. Zij heeft geloof ik wel enige begeleiding gehad in dat proces en uiteindelijk heeft ze voor verschillende zaken vergoedingen gehad en fors meer dan steeds in het begin ‘geboden’ werd, oa omdat het bij haar veel impact heeft op haar werk en doordat zij bleef zeggen nee ik ga niet akkoord want het is nog niet duidelijk wat het lange termijn effect is etc etc.
@ellegirltalk nee z’n verzekering keert het uit, niet hijzelf
@Sparkles jawel, ik heb een letselschadebureau ingeschakeld die alles voor me regelt, maar was dus gewoon benieuwd wat anderen voor bedragen kregen. Thanks voor je antwoord