Durf te vragen

Dan zou je nog kunnen denken, dat was onhandig. Maar het is dus nog erger haha!

Ik vind het nogal overdreven allemaal. Hoezo feel the smoothness. Maar het kan ongetwijfeld erger. Iemand heeft tenslotte ook damespennen bedacht :stuck_out_tongue:

Vraagje voor de Vlamingen: zijn er bekende Vlamingen die reisprogramma’s presenteren? Of andere bv’ers die leuk over reizen zouden kunnen vertellen?

Evi hansen presenteert soms 3 op reis. Of bedoel je dag niet?

1 like

Tom Waes, hij heeft een programma dat Reizen Waes heet waarvoor hij naar atypische bestemmingen reist
Edit: oh en we zeggen bv’s niet bv’ers hehe

2 likes

@nox @MrFahrenheit Haha ja die twee waren inderdaad ook de eersten waar ik aan dacht! Vooral Tom Waes is een goeie! Zijn er nog meer soortgelijke bv’s?

er is nu een programma op tv waarin Olga Leyers met een of andere acteur en een groep bejaarden de wereld rondreist. Ik heb er nog niet naar gekeken dus weet niet of het leuk is of in hoeverre het als reisprogramma kan gezien worden
Het heet denk ik ‘De wereld rond met 80 jarigen’

1 like

@GrumpyHarry oh en je hebt ook Bartel in het wild, maar dat gaat vooral over natuur en bear grylls achtige dingen volgens mij

1 like

@GrumpyHarry Laatste waar ik aan kan denken is Down The Road!
Daarin gaan mensen met het syndroom van down op reis

haha sorry dat ik hiervoor 4 verschillende posts moest maken

1 like

ah yes ik kijk hier naar. Vind het wel echt zo’n feelgood programma. En de bejaarden zijn echt te cute :smiling_face_with_three_hearts:

Is dit een members-only topic?

Groene zeep misschien?

Kan je niet een nieuw gmail account aanmaken en je gmail account in je telefoon wijzigen?

Zou je misschien je oude verwijderde account kunnen ‘recoveren’ en daarna aanpassen naar heb nieuwe account in al je apps?

Via deze link:
https://support.google.com/accounts/answer/6236295?hl=en

1 like

Ik was ineens benieuwd hoe hoog een bijstandsuitkering is en toen zag ik dit. Alleen ik begrijp niet waarom iemand die getrouwd is meer krijgt dan een alleenstaande ouder? Bij die gehuwde optie staat ook helemaal niet of er kinderen in het spel zijn, dus ik snap dat onderscheid niet.

Haha ohhh het is heel logisch inderdaad. Ik dacht dat dit voor 1 persoon was, dus dat beide personen in het huwelijk dat bedrag dan kregen.

1 like

Is links het jaarbedrag en rechts het maandelijkse bedrag?

Nee gelukkig niet, is inderdaad vakantiegeld. Kan me niet voorstellen dat er iemand van 50 euro per maand kan leven haha

1 like

Heeft iemand toevallig een ateliersezel (schildersezel) en weet waar ik op moet letten? Er zijn er best wel wat te koop en ik weet niet of het prijsverschil het altijd waard is.

Ik postte het al in het ik zoek-topic, maar ik probeer hier ook eens: Ik zoek schetsboekjes/schriftjes die goedkoop zijn, geen flinterdun papier hebben en klein genoeg zijn om gemakkelijk in ieder tasje mee te nemen (maar ook niet onhandig klein dat het schrijven/tekenen niet meer comfortabel is)! Graag in een fysieke winkel!

1 like