Durf te vragen

Ok ja dat valt niet zo eenduidig te zeggen, afhankelijk van allerlei dingen eromheen. Letselschadebureau zal het wel goed regelen dan!

Wat bedoelen ze hier precies mee?

Oude en zieke mensen + zwangere vrouwen ( kwetsbare groepen) kunnen erg last hebben van de luchtvervuiling.
Ze worden aangeraden binnen te blijven.

mijn schoonmoeder brak haar pols met een val. (sukkel reed achteruit uit een oprit)
zij kreeg vrij snel een paar duizend euro voor onkosten (ritjes naar ziekenhuis, hulp in huis etc.)
na een paar weken kreeg zij weer 3000 euro smartengeld.

ik heb ooit een zwaar autoongeluk gehad in Tsjechië. maanden uit de running. en blijvend schade opgelopen.
was echt een gedoe om schadevergoeding te regelen. via… ned-wenen-tsjechie.
uiteindelijk geklapt door foute administratie maar had toch anders maar 300 euro gekregen. WTF!!

edit: maar daarentegen heeft de dader 3 maanden in de bak gezeten.

1 like

Iig een stuk goedkoper

o kut zie dat ze uitverkocht zijn. Maar ze komen vast wel weer

1 like

Niks fatsoenlijk onderbouwd, dus weet niet of je er wat aan hebt…

Het ding met multivitamines in mijn ogen:

• je hebt minder invloed/keuze op wat voor soort vorm van de vitamine je inneemt (sommige vormen kan je lichaam beter opnemen dan anderen)
  • je kan er niet voor kiezen om bepaalde dingen “voor de maaltijd” in te nemen en een ander deel “tijdens”, terwijl dit ook weer effect heeft op het vermogen om op te nemen
  • niet af te stemmen op je eetpatroon
  • voordeel is dat die multivitamines vaak een goede verhouding hebben. Zo ligt het verbruik/inname van bepaalde vitamines met elkaar in verhouding, en is het niet goed als je de ene inneemt en een andere niet, omdat je dan een verstoring krijg (weet niet of dit goed uitgelegd is, calcium kan bijvoorbeeld magnesium verbruiken), aan de andere kant als je via je eetpatroon van sommige dingen sowieso al veel binnenkrijgt gaat dit niet op…

Weet niet in hoeverre deze dingen relevant zijn voor de specifieke vitamines die je noemt

1 like

Ik weet niet welke maat je zoekt maar maat 38 in deze versie (mat, zachte bovenkant) is echt al tijden nergens te krijgen.

Ah dan verwacht ik dat je meer mazzel hebt. In dit geval een betere maat om te hebben dan 38 hahah.

Zou kledij in Nederland goedkoper zijn dan in België, of dezelfde prijzen? Vooral in de ketens dan H&M, Zara, …

Kunnen Suitsuit koffers ook voor mannen? Ik vind ze persoonlijk erg leuk en wil er eentje voor mijn vriend kopen, maar hij is bang dat het te vrouwelijk is. Ik zat te denken aan een zwarte Caretta.

Ja ik vind die wel mannelijk hoor! Snap dat ie niet met een pastelroze koffer gaat lopen, maar vind deze echt mooi.

Heb je hier al een reactie op gehad?

1 like

20 likes

Volgens mij mis ik de grap hier!

Iemand een tip voor relatief goedkoop parkeren in Amsterdam in de buurt van de Melkweg? Ik ben er bang voor maar niet geschoten is altijd mis haha

Hahahaha

Eerder ‘Bullsheet’ of ‘full of sheet’.

5 likes

Parkbee misschien? Of anders een P+R aan de rand van de stad en verder reizen met ov?

1 like

Mijn vriend heeft een knaloranje haha.

1 like

Ik vind een koffier nou niet direct genderspecifiek. Een koffer is een koffer en niet mannelijk of vrouwelijk. Vind ik een onnodige dichotomie, zoals bijv kleenex voor mannen of tandpasta voor MANNEN :muscle:t2:

10 likes

Weet iemand toevallig wanneer Douglas / MAC weer een actie heeft? Mn strobe cream is op :scream::scream: