En nog een andere vraag…
Hoe maak ik een granito vloer het makkelijkst schoon? Zie hieronder (niet mijn foto)
Ik heb net zoals op de foto doffe vlekken, heb al schoonmaakmiddel / azijn / bleek geprobeerd, niks helpt.
En nog een andere vraag…
Hoe maak ik een granito vloer het makkelijkst schoon? Zie hieronder (niet mijn foto)
Ik heb net zoals op de foto doffe vlekken, heb al schoonmaakmiddel / azijn / bleek geprobeerd, niks helpt.
Aangezien ze bij elke gelegenheid korting geven denk ik rond de valentijn.
Ik gok op Pasen, maarja Mac bepaalt het niet zelf he, de winkels doen dat.
Granito is heel lastig, er zit kalksteen in (wat dus niet tegen zuren kan) en de ‘lijm’ ertussen is juist vettig (en kan dus niet tegen ontvetters/schoonmaakmiddelen), je verpest het heel makkelijk, en het is moeilijk te herstellen. Ik had ook zo’n douchevloer, maar heb hem nooit meer mooi gekregen helaas.
Weet iemand waar ze dit soort sjalen verkopen? Ik vond een oude in de kast en hij is precies groot genoeg om mn stoel te bekleden!
Ik woon zelf in de stad maar mijn ouders parkeren altijd bij de P+R van de Noord-Zuidlijn (kan in Noord of Zuid, hangt af waar je vandaan komt) Als je dan vanaf daar de metro neemt naar het centrum kost het 1 euro om de hele dag te parkeren geloof ik.
of pennen voor tere vrouwenhandjes
Dat easy glide erbij ook. Alsof de pen alleen een vermomming is.
Feel the smoothness???!
Wauw.
Dan zou je nog kunnen denken, dat was onhandig. Maar het is dus nog erger haha!
Ik vind het nogal overdreven allemaal. Hoezo feel the smoothness. Maar het kan ongetwijfeld erger. Iemand heeft tenslotte ook damespennen bedacht
Vraagje voor de Vlamingen: zijn er bekende Vlamingen die reisprogramma’s presenteren? Of andere bv’ers die leuk over reizen zouden kunnen vertellen?
Evi hansen presenteert soms 3 op reis. Of bedoel je dag niet?
Tom Waes, hij heeft een programma dat Reizen Waes heet waarvoor hij naar atypische bestemmingen reist
Edit: oh en we zeggen bv’s niet bv’ers hehe
Vind Reizen Waes inderdaad geweldig. Op npo is net z’n nieuwe seizoen gestart, maar ook de oude zijn het terugkijken waard.
@nox @MrFahrenheit Haha ja die twee waren inderdaad ook de eersten waar ik aan dacht! Vooral Tom Waes is een goeie! Zijn er nog meer soortgelijke bv’s?
er is nu een programma op tv waarin Olga Leyers met een of andere acteur en een groep bejaarden de wereld rondreist. Ik heb er nog niet naar gekeken dus weet niet of het leuk is of in hoeverre het als reisprogramma kan gezien worden
Het heet denk ik ‘De wereld rond met 80 jarigen’
@GrumpyHarry oh en je hebt ook Bartel in het wild, maar dat gaat vooral over natuur en bear grylls achtige dingen volgens mij
Omg yes, de nederlandse versie hiervan was echt mn favo. Top, weet ik wat ik vandaag hele dag ga doen.
@GrumpyHarry Laatste waar ik aan kan denken is Down The Road!
Daarin gaan mensen met het syndroom van down op reis
haha sorry dat ik hiervoor 4 verschillende posts moest maken