Durf te vragen

ah yes ik kijk hier naar. Vind het wel echt zo’n feelgood programma. En de bejaarden zijn echt te cute :smiling_face_with_three_hearts:

Is dit een members-only topic?

Groene zeep misschien?

Kan je niet een nieuw gmail account aanmaken en je gmail account in je telefoon wijzigen?

Zou je misschien je oude verwijderde account kunnen ‘recoveren’ en daarna aanpassen naar heb nieuwe account in al je apps?

Via deze link:
https://support.google.com/accounts/answer/6236295?hl=en

1 like

Ik was ineens benieuwd hoe hoog een bijstandsuitkering is en toen zag ik dit. Alleen ik begrijp niet waarom iemand die getrouwd is meer krijgt dan een alleenstaande ouder? Bij die gehuwde optie staat ook helemaal niet of er kinderen in het spel zijn, dus ik snap dat onderscheid niet.

Haha ohhh het is heel logisch inderdaad. Ik dacht dat dit voor 1 persoon was, dus dat beide personen in het huwelijk dat bedrag dan kregen.

1 like

Is links het jaarbedrag en rechts het maandelijkse bedrag?

Nee gelukkig niet, is inderdaad vakantiegeld. Kan me niet voorstellen dat er iemand van 50 euro per maand kan leven haha

1 like

Heeft iemand toevallig een ateliersezel (schildersezel) en weet waar ik op moet letten? Er zijn er best wel wat te koop en ik weet niet of het prijsverschil het altijd waard is.

Ik postte het al in het ik zoek-topic, maar ik probeer hier ook eens: Ik zoek schetsboekjes/schriftjes die goedkoop zijn, geen flinterdun papier hebben en klein genoeg zijn om gemakkelijk in ieder tasje mee te nemen (maar ook niet onhandig klein dat het schrijven/tekenen niet meer comfortabel is)! Graag in een fysieke winkel!

1 like

Vind je die van Hema niet fijn?

Ik had snel eens gekeken maar vond ze allemaal toch te bulky of te groot. Ik denk dat het kleinste daar A6-formaat is, maar het liefst van al wil ik nog iets kleiner, denk ik (jaaa, ik doe weer moeilijk!). En ik hou ook niet zo van al die printjes en glitters enzo. Maar misschien heb ik niet goed genoeg gekeken?

1 like

Nee oke daarom vroeg ik het voorzichtig maar ik snap je redenen. Wij hadden in de stad altijd zo kantoorzaak met allerlei neutrale kantooraccessoires enzo. Wellicht kun je t daar vinden?

1 like

Ik weet niet waar je woont maar in Amsterdam heb je de winkels Vlieger en de Gebroeders de Winter en die hebben allemaal kantoor/schildermaterialen. Misschien kun je daar iets vinden.

2 likes

Yes, De Winter bedoelde ik

1 like

Is het lastig om zelf een horlogebatterij te vervangen?

Hangt van de deksel af. Draaideksel kan je bijna niet zelf en andere deksel krijg je vaak wel open maar moeten onder een apparaat weer dicht gemaakt worden. En duurdere horloges kun je sowieso beter niet zelf doen, je hebt kans dat je het uurwerk beschadigd.

Thanks. Dan blijf ik er maar af. Jammer want wilde het verkopen, maar dat ga ik niet doen zonder dat ik zeker weet dat ie werkt. Ik durf het dan zelf niet aan, ben ik straks verder van huis

1 like

Heeel misschien flying tiger? Daar heb ik nog wel eens geluk met redelijk neutrale boekjes… ook niet zo duur. Maar wel erg collectieafhankelijk.

1 like