Durf te vragen

Een nieuwe batterij plaatsen bij de juwelier kost hier 5 euro! Dus je bent geen fortuin kwijt als je het laat doen!

1 like

Op de markt kost t bij ons 3,5!

1 like

hoi. nu 25 % korting vanaf 18.00u bij douglas

1 like

@vaatdoek

2 likes

Kan je met airpods tegelijkertijd muziek luisteren en je telefoon opladen?

Jaa dat dacht ik al, wat top!! Die dingen niet tegelijkertijd kunnen doen is echt het enige wat me stoort aan m’n iphone

2 likes

Er zijn ook splitters ervoor, mijn budget oplossing hahaha

1 like

Fles wijn.

15 likes

Melatonine

Ik heb een terugbetaling gekregen via Paypal, maar dit is nog niet te zien op mijn account. Het bedrijf beweert wel dat ze op 29 januari de terugbetaling gedaan hebben. Moet ik geduld hebben of Paypal mailen?

De mandarijnen in de supermarkt zijn bijna altijd groen, en dan denk ik ‘ieuw beschimmeld’, is het dan ook echt fout of betekent groen eigenlijk dat ze nog moeten rijpen?

Schimmel is bijna altijd wit?

Niet echt over nagedacht :see_no_evil: ik associeer groen met fout (behalve groente natuurlijk)

Als je een terugstorting op PayPal krijgt zou je dat meteen moeten zien. Mijn bedrijf doet dat ook, en ik heb wel eens een klant aan de lijn gehad terwijl mijn collega van finance het deed, en die klant kreeg toen meteen een melding van PayPal. Ik zou een geschil via PayPal starten.

Zoals @kika al zegt, bij mij staat het er dan direct op! Kan het niet zijn dat het bedrijf het nog niet over heeft geboekt?

Zij beweren van wel… de 29e al. Mail ik dan hen best opnieuw of kan PayPal een fout gemaakt hebben?

Als het er nog ‘strak’ uitziet en voelt als een mandarijn zijn ze nog niet helemaal gerijpt, als het op de plek van het groen zacht is en indeukt als je erop drukt is het schimmel. Onrijp groen is vaak wat helderder groen, en schimmelgroen wat lichter groen, meer mint-achtig meestal. Gaat over het algemeen ook gepaard met witte pluisjes :nauseated_face:

3 likes

Lijkt me eerder dat zij dan een fout gemaakt hebben, en het naar een verkeerd PayPal account overgemaakt hebben (of überhaupt niet overgemaakt hebben…). Als zij het naar het juiste account, dus dat gekoppeld aan jouw mailadres, hebben overgemaakt, had je het direct moeten hebben, daar zit geen weken vertraging in. Zelfs een bankoverschrijving internationaal kost tegenwoordig niet meer dan 2-3 dagen meestal. Zou ze nog 1 kans geven het zsm over te maken (en dan ook een termijn geven tot wanneer je het binnen wilt hebben), en anders een geschil aanmaken.

Heeft iemand hier een Himalaya zoutlamp? En slaap je er lekkerder van/merk je iets?

Probeer allerlei excuses te verzinnen om hem te halen. Maar dat hij mooi is, is eigenlijk al een hele goede reden :grin:

1 like