Durf te vragen

Ik heb zelf een playlist via Spotify met oa jouw eerder genoemden, Olafur Arnalds, Max Richter, Hans Zimmer (een aantal soundtracks oa van Pearl Harbor), Martin Jacoby, Cœur de Pirate, Dirk Maassen en Alexis French.

1 like

Kan ik die via de zoekfunctie vinden?

Een band? Of alleen een zanger/zangeres?

Deze? Foes-album-cover-e1512138473662

Edit: niet rood dus zal het wel niet zijn. Oh en zie net je nieuwe bericht. Dus deze is het niet denk ik.

Hij is wel openbaar, maar ik deel hem liever niet hier omdat mijn account gekoppeld is aan mijn facebook. Ik kan je evt een linkje sturen via een pb

Wie krijgt er ook last van tintelingen in de mond na sperma slikken?

Soms tintelt het ook meer dan andere keren. Weet ook niet hoe dat komt. Zou dit allergie zijn? Verder heb ik volgens mij geen reactie.

Zit zo met een bepaalde film in mn hoofd en ik weet dus echt de titel niet meer. Het ging over een jongen die op een of andere manier terug in de tijd kon gaan en probeerde zijn leven beter te maken/gruwelijke gebeurtenissen niet te laten plaatsvinden. Uiteindelijk kwam hij tot de conclusie dat hij Zelf nooit geboren had moeten worden, dan zouden zijn vrienden en familie het beste af zijn. Het is niet the butterfly effect, weet iemand welke film ik bedoel?

Ik dacht ja dat is The butterfly effect! Maar niet dus haha. Er zijn wel twee versies van, dus misschien was het de andere versie?

Het was leuk om te zoeken! Fijn dat je hem gevonden hebt.

Wiezewasjes!

1 like

Bedoel je About Time?

Beetje vreemde film vond ik met Bill Nighy

Werkt hier iemand bij een overheidsinstantie (gemeente, provincie, ministerie)? Ben je daar nog gebonden aan bepaalde kledingkeuzes? Ik werk nu in het onderwijs, dus ik draag meestal gewoon een spijkerbroek met trui of T-shirt en laarsjes of sneakers, geen korte broeken, geen diep decolleté, is dat dan ook oké als je werkt bij een gemeente of zijn spijkerbroeken en/of sneakers daar bijvoorbeeld uit den boze? (In mijn beleving valt dit wel mee, maar ik hoor graag ervaringen!)

Ik begon te twijfelen want had geen idee dat er een andere versie was. Blijkbaar bedoelde ik dan de directors cut versie. Dankjewel weer een mysterie opgelost!

2 likes

Mijn zwager werkt momenteel bij de overheid en draagt gewone jeans met nette overhemden. Als je je gewoon netjes kleed, zit je goed lijkt me!

1 like

Ik werk bij een grote gemeente en het hangt heel erg van je functie af. Ik heb zelf een functie waarbij ik me op dagen dat ik met bestuurders ben prettiger voel in nette kleding. Maar op andere dagen zit ik gewoon in spijkerbroek en sneakers. Op de beleidsafdelingen zie je ook vanalles, in het hoger management wel wat meer pakken en dames wat netter gekleed. Het is dus heel vrij! (Zelfs mensen met teenslippers in de zomer of soms mannen in korte broek… dat gaat mij wel iets te ver)

1 like

oh sorry ik vond het best wel een vreemde film niet heel mooi eigenlijk

Over het algemeen is in Duitsland heel veel dicht op feestdagen! Ze houden daar wat meer vast aan de katholieke feestdagen. Je kunt er wel vanuit gaan dat op goede vrijdag, paaszondag en paasmaandag zo goed als alles gesloten is!

1 like

@Foucher @Ketel Bedankt voor jullie antwoorden!

Ik werk bij de gemeente en casual is geen probleem! Er zijn zelfs mensen die in een hoodie lopen… dat vind ik niet kunnen, maar verder mag alles en sneakers ook hoor! Geen broeken met gaten, maar dat is normaal :slight_smile:

Edit: sorry als deze reactie na de voorgaande reacties niets toevoegt.

1 like

Hier nog een ambtenaar :). Ik werk bij een grote gemeente. Zoals hierboven al gezegd wordt hangt het ook van de functie af. Collega’s die regelmatig bij het bestuur aan tafel zitten zien er vaak netter uit. Heb het idee dat het verder heel vrij is. Vooral in de zomer zie je van alles voorbij komen…

1 like