Nee hoor, shoppen gaat inderdaad niet lukken, maar verder is alles gewoon open (musea, horeca, etc). En er zijn vast ook wel speciale dingen vanwege Pasen. Dus tenzij je komt om te winkelen (waarvoor ik sowieso niet per se naar Berlijn zou komen) is het gewoon net zo leuk als altijd!
Dat is er allemaal gewoon, dus zou gewoon gaan!
@Baratheon @pineapple Bedankt voor jullie reactie! Gelukkig hoef ik dan geen heel nieuwe werkgarderobe aan te schaffen
Zou in het begin liever iets te net gekleed gaan dan te casual! Sommige gemeentes zijn misschien ook wat formeler dan andere. Twee vrouwen die ik ken dragen bijvoorbeeld nooit een spijkerbroek en/of sneakers naar werk.
Ja, dat is waar. Ik kijk de eerste dagen ook wel even goed rond wat de anderen dragen!
Weet iemand waar ik schriften of dunne notitieboekjes met puntjes kan vinden? Moleskin heeft volgens mij alleen maar van die luxere boekjes met stippen van ongeveer €15 en ik zoek iets meer casual versie.
Hema had vorige week boekjes met puntjes!
Lijkt op een soukie.
Is er hier iemand die bestuurskunde studeert of heeft gestudeerd? Ik wil graag wat dingen vragen als het kan
Thanks daar ga ik mee verder zoeken want die is het helaas niet helemaal dit is meer het rugzak type van de soukie.
Ik, ik ben in juli 2018 afgestudeerd Stuur maar een pb!
Ik ook wel b&o maar afstudeerrichting bestuur. Ben nu 4 jaar afgestudeerd dus het is wel even graven
Het geld alleen voor de gene die met je mee verhuizen! Die inkomens moet je mee rekenen
Weet iemand toevallig of er cruesli bestaat zonder iets erin? Dus geen rozijnen/noten/chocola etc. Ik heb al online gekeken maar kan het niet vinden en mijn vriend is desperate
Ik heb deze. Is granola ipv cruesli maar ik weet niet wat het verschil is haha, allebei krokant
Weet iemand of je bij action goedkoop oortjes kan kopen die in iPhone 8 passen? Dus dat het uiteinde plat is ipv rond?
Deze is ook wel lekker:
https://www.ah.nl/producten/product/wi129524/quaker-cruesli-energy-mix-naturel
Thanks!! Heb nu draadloze gevonden, ook fijn
Bij mij mag veel wel, maar ook een paar ongeschreven regels. Vooral bij afspraken met externe partners ga ik netter. Geen truien, maar blousjes. Gympen kunnen in bepaalde situaties wel. Mannen zijn op mijn werk allemaal in pak of blousje & nette broek. MAAR er zijn altijd mensen die hun eigen gang gaan, maar dat val je (ongewenst) wel op.