Aaah so pretty Ok ik ben overtuigd. Als het budget er is (lees: salaris over twee weken) koop ik ‘m.
Hahaha altijd als ik Himalayazout lees moet ik hier aan denken
Maar de lampen zijn wel heel mooi ja Zou er gewoon voor gaan!
Ik heb ze gisteren ook nog bij de Lidl zien staan! Die zullen denk ik wel voordelig geprijsd zijn
Bij Lidl zijn ze 12,99€ dacht ik, ik heb er ook al naar zitten kijken
Weet iemand of ze deze bij andere Albert Heijn filialen nog wel verkopen? Bij mijn Appie zijn ze eruit Ik wil best de moeite doen om ergens anders heen te gaan zodat ik mijn fijne ontbijtje weer heb maar wil liever eerst even weten dat ze er niet overal uit zijn
Je kunt ze toevoegen aan je winkelmandje in de app en dan je looproute selecteren voor verschillende filialen en dan zie je meteen waar ze nog in het assortiment zitten!
Oh wat handig, dankjewel!
Ik luister altijd klassieke-/pianomuziek tijdens het studeren. Ik ben alleen uitgekeken op Einaudi, Yiryuma en Yann Tiersen. Weet iemand van jullie goede concentratiemuziek of afspeellijsten?
Ik luister altijd study music project, die heeft fijne lange video’s op youtube! Dit is m’n favoriet: https://www.youtube.com/watch?v=A2HVwXYAitg
joep beving!
En je schrijft stagiaire maar mss was het een typefout, dan zeg ik niks sorry
Ik heb zelf een playlist via Spotify met oa jouw eerder genoemden, Olafur Arnalds, Max Richter, Hans Zimmer (een aantal soundtracks oa van Pearl Harbor), Martin Jacoby, Cœur de Pirate, Dirk Maassen en Alexis French.
Kan ik die via de zoekfunctie vinden?
Een band? Of alleen een zanger/zangeres?
Deze?
Edit: niet rood dus zal het wel niet zijn. Oh en zie net je nieuwe bericht. Dus deze is het niet denk ik.
Hij is wel openbaar, maar ik deel hem liever niet hier omdat mijn account gekoppeld is aan mijn facebook. Ik kan je evt een linkje sturen via een pb
Wie krijgt er ook last van tintelingen in de mond na sperma slikken?
Soms tintelt het ook meer dan andere keren. Weet ook niet hoe dat komt. Zou dit allergie zijn? Verder heb ik volgens mij geen reactie.
Zit zo met een bepaalde film in mn hoofd en ik weet dus echt de titel niet meer. Het ging over een jongen die op een of andere manier terug in de tijd kon gaan en probeerde zijn leven beter te maken/gruwelijke gebeurtenissen niet te laten plaatsvinden. Uiteindelijk kwam hij tot de conclusie dat hij Zelf nooit geboren had moeten worden, dan zouden zijn vrienden en familie het beste af zijn. Het is niet the butterfly effect, weet iemand welke film ik bedoel?
Ik dacht ja dat is The butterfly effect! Maar niet dus haha. Er zijn wel twee versies van, dus misschien was het de andere versie?