Met een ing-betaalpas krijg je bij de kassa 50% korting op je ticket
Ik ben blij verrast door de nieuwe geuren van BAE van Hema.
Ze ruiken de hele dag en gaan niet naar ruiken in de loop van de dag. (Heb ik snel bij goedkope geuren)
Ik houd van zoet (bonbon van V&R) en vind orange blossom and rose erg lekker
Die had ik gevonden inderdaad, dank je wel. Is alleen aan de kassa en ze zeggen nu juist dat je beter online tickets kunt kopen omdat er bij de kassa altijd een hele grote rij staat. Online geldt deze actie helaas niet
Ah ja snap dat t op een zondag ook nog wel echt druk kan zijn, al helemaal met die rembrandttentoonstelling nu. Dan zou ik t niet weten, wel veel plezier in elk geval!
De body shop! Ik heb jaren cherry blossom gehad, die kost 25eu of zoiets. Ben een maand geleden overgestapt op karma van lush, die hebben ook lekkere geurtjes (40eu)
Ik vind de carrot cake van Urban Bakery het lekkerste, hun choco truffeltaart vind ik ook heel lekker. Ik ben zelf niet van de red velvet, maar die van Coffeelicious is heel populair (vind ik zelf niet lekker dus), hun chocoladetaart vind ik wel lekker. Wel echt zoet, maar veel frosting. Hummingbird cake is ook een aanrader.
Verder vind ik Emmies ook een leuke plek voor taart. Die is momenteel naast Urban Bakery mijn favoriet denk ik. O, en Lof der Zoetheid natuurlijk! Maar die hebben een heel wisselend assortiment, had laatst een appel toffee taart die echt lekker was. Plus veel bars. Leuk voor de afwisseling.
Werkt iemand hier toevallig bij DUO? En zo ja, zou diegene mij alsjeblieft kunnen pm’en?
Hoe krijg ik oude verfspetters uit een t shirt? Het zijn maar kleine vlekjes maar dacht als het makkelijk kan…
Het was eerst meer, dat heb ik eraf kunnen krabben.
Koekela staat ook bekend om zijn goede taarten/gebakjes!
Wie heeft er een particuliere glazenwasser ingehuurd?
Om de hoeveel maanden komt hij/zij ramen wassen?
En hoeveel betaal je per keer?
@anon24802271
Wij hebben met een sneeuwstorm in Ierland van Ryanair onze kosten voor 3 nachten hostel teruggekregen.
Ik heb dat vorige week toevallig gedaan. Ik heb 5 vlakke ramen die vanaf de grond schoongemaakt kunnen worden. Kostte mij 20 euro
Mijn ramenwasser komt niet met een vast patroon maar wanneer ik bel
Die van mij stuurt een berichtje als hij komt, meestal om de 6 à 8 weken, wij kunnen dan zelf aangeven of we het nodig vinden dat hij langskomt. Voor 6 ramen betalen wij ongeveer 27 euro.
Als je gaat ruiken ook even de herengeuren meepakken, mijn lievelings van Rituals is een mannenparfum!
@Berlijn ik werk niet bij DUO maar de keren dat ik ze gebeld heb met vragen/problemen werd ik echt supergoed geholpen! Waarschijnlijk heb je het al geprobeerd maar mocht je gedacht hebben dat dat toch niet opschiet, misschien toch het proberen waard.
Hier komen ze tussen de 6 en 8 weken, meestal 8 Wij hebben een dakkapel daar betalen we het meest voor (15), omdat deze moeilijk te bereiken is. De bovenverdieping en beneden kosten allebei 5 euro.
Ik vind het trouwens super fijn, je hoeft er nooit meer naar om te kijken.
ik ga volgende week een weekendje naar Brugge en ben op zoek naar tips! Zijn er mooie musea? Leuke winkels etc? En vooral; waar moeten eten? Ben zwanger dus kilometers wandelen zit er niet in. En ook qua eten bijv geen sushi
Wij wonen op de 4e verdieping, hier komen ze elke maand, 10 euro per keer
Hoe kies ik een kapper om mijn kapsel voor de bruiloft te maken? Ik ga al jaren niet meer naar de kapper om te knippen. Dus hoe weet ik dan of ze skills hebben?
Die van mij komt elke 3/4 maanden, weet het niet eens precies. Ik betaal €15.
@Ladybug kan je niet in een facebookgroep voor bruiden (die bestaan vast wel) om tips vragen? Denk dat een kapper die zich serieus met bruidskapsels bezighoudt ook wel voorbeeldfoto’s heeft waar je naar kan vragen.
Idd reviews, foto’s bekijken etc. En sowieso een proefkapsel laten doen.
Ik kende mijn kapper al, dus de proef was meer om te kijken wat ik precies wou, maar het is voor jou mss ook een goede test of je ze goed vindt.