Durf te vragen

De Koekela!!

Brugge is echt niet groot dus kilometers wandelen is niet echt een issue haha! Ben zelf nog niet naar musea geweest eigenlijk dus dat weet ik niet. Er is wel een biermuseum en een chocolademuseum! Er is eigenlijk 1 echte winkelstraat maar dit zijn best veel standaardwinkels… Voor kleine leukere winkels moet je wat googlen denk ik! Bvb. Twee Meisjes is zo’n winkeltje.
Lunchen kan lekker bij that’s toast of sanseveria bagels. Voor 's avonds kan je naar zwart huis, lion belge, tom’s diner, ammuni … Ik denk dat je wel echt best sowieso reserveert want brugge is niet groot maar er zijn wel altijd veel toeristen dus alles zit altijd vol!

1 like

vergeet Brugge, kom gewoon ff naar Antwerpen

5 likes

Jaaa chocolademelk drinken bij the chocolate house!! :heart_eyes:

1 like

als je online bij Asos of H&M een badpak of bikini besteld mag je deze dan retourneren?

Bij h&m sowieso, Asos ook wel lijkt me. Je moet dan altijd die hygiëne strip laten zitten.

1 like

Ja! Ik heb bij ASOS wel eens een bikini geretourneerd!

1 like

Thanks! Dan ga ik er een paar bestellen

1 like

@Baratheon en @beautyloving yesss thanks! Goede tips! En goeie tip, ik zal deze week alvast wat reserveren.

@MrFahrenheit I know! :sob: volgende BE trip wordt sowieso weer naar Antwerpen hoor.

1 like

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent! :blush: Ik ga toch maar proberen te bellen dan. Het contactformulier op de website hadden ze weggehaald, dus dat vond ik een beetje jammer.

1 like

Weet iemand waar en of Pez snoepjes te koop zijn in een reguliere supermarkt?

Weet iemand een merk met geurstokjes waarbij de geur subtiel is en niet naar zeep of andere intense luchtverfrissers ruikt?

Kruidvat heeft van eigen merk een heleboel met hele lekkere geuren, zoals pomegranate noir, sandalwood, cashmere suède, etc. Ligt bij de kaarsen enzo.

Rituals ruikt wel sterk, maar geen typische luchtverfrissermeur.

Ah leuk om te horen! Ik moet de courgettetaart nog proberen dus bedankt voor de aanrader. Hector nog gezien? (De huishond)

1 like

Heeft iemand tips om zulk soort oorringetjes snel in te doen?

Ik weet niet of het duidelijk is, maar ik krijg dat ringetje met geen mogelijkheid terug in het gaatje gedrukt als ik hem in mijn oor heb. Dat heb ik vaker met dit type oorbel…

1 like

Andersom indoen. Van achter naar voor. Of is dit een beetje een open deur? Haha

Ik ben dat inmiddels een kwartier aan het proberen, maar het lijkt niet te lukken… :disappointed:

Edit: ok mijn vriend krijgt ze wel dichtgeklikt in mijn oor, maar het is een beetje onpraktisch om hem dat elke ochtend te laten doen :sweat_smile:

Soms maak ik ook wel eens een knik in dat staafje, misschien lukt dat?

Ja die dingen doe ik eenmalig in en dan gaan ze er maanden niet uit :tongue:

Je wordt er vanzelf wel handiger in trouwens, inmiddels kan ik ze meestal wel vrij snel dicht krijgen