Durf te vragen

Heeft er iemand een draadloze oplader voor telefoons? Zo ja; welke is aan te raden?

Lib staat wss voor liberaal? En rad voor radicaal?

1 like

Zag op de website dat ze dus niet bij onze ah zijn :frowning: helaas…

Ik ga straks naar de Wibra, naast de Jumbo. Die heeft soms nog wel eens van deze gekke dingen haha. Dankje voor het meedenken.

1 like

Ah, dat kan ook ja! Ik zal eens proberen ermee te slapen…

@Skadi ik ben bang dat ze dan breken… ze waren best prijzig :disappointed: Misschien worden ze flexibeler in de loop der tijd? :thinking:

1 like

Haha ja, is echt een begrip hier. Zulke lekkere broodjes!

1 like

Ik zoek een fijne app waarin ik kan bijhouden wanneer ik bepaalde pijn heb. Met name hoofdpijn alsook soms pijn tijdens seks.

Ik heb van Rhodia een a5 schrift en a4 blok gekocht en ze zijn heel fijn, dankjewel voor de tip!

Deze gebruik ik ook! Je kan ook nog zelf dingen toevoegen, volgens mij via de instellingen en dan opties ofzo. En je hebt daar ook de mogelijkheid voor een ‘spraakwolkje’ en dan kan je zelf wat neerzetten. Dat zou je dan misschien voor pijn tijdens de seks kunnen gebruiken. @jigglypuff

2 likes

Ik omschrijf het een beetje onduidelijk dus als je het niet kan vinden moet je het zeggen! Dan maak ik een screenshot! Als je naar rechts gaat op het scherm wat je hierboven laat zien (op dat > ding) dan kun je daar ook op een + drukken dacht ik. En dan kan je ook van alles kiezen!

Wie heeft er ook na een keer kammen een vieze borstel? Na een kambeurt zitten er al grijze stofjes in mijn borstel. HOE dan?

1 like

Ik ben daar dus te lui voor. Ik doe steeds half schoonmaken en dan eens in de maand echt in sopje. Maar ik gebruik tangle teezers en dan blijft er zolang water in zitten.

Laatst ging ik na het haren wassen met een schone nieuwe borstel kammen. Had ik ook direct grijze stofjes. Ik snap het niet. Komt het doordat ik lang haar heb?

Dan hebben we samen vies haar. Maar hoe krijgen we schoon haar? Ik gebruik alleen shampoo, conditioner en soms een drupje kokosolie.

Ik heb hetzelfde hoor met die borstels en tangle teezers, als je wat voller en dikker haar hebt zit er denk ik meer stof ofzo in/op haha. Glad en weinig haar houdt minder vast ofzo? Geeeeen idee maar probeer het ook eens in de zoveel tijd in een sopje te doen :face_with_monocle:

1 like

Iemand die in een yoga positie zit toch? In kleermakerspositie zeg maar. En dan gewoon in één lijn uitgevoerd zeg maar.

2 likes

Het deed mij als eerste denken aan een Boeddha.

Cafetiere?

De ‘Nespresso’ cups van de Lidl zijn wat mij betreft ook prima!

Nespresso vind ik het lekkerste, en zoals hierboven gezegd, die cups van lidl zijn top. Aanschaf van het apparaat is wel een ding misschien…

Als je geen apparaat wilt/kan kopen: Er zijn ook lekkere oploskoffie’s die je met heet water maakt? Lang niet alles is lekker, maar die sterke espresso van Nescafe vind ik bijv best oke!

1 like

Ja, is hetzelfde. Je kan zelf je koffie kiezen dus zou best naar smaak kunnen toch?

1 like