Ik omschrijf het een beetje onduidelijk dus als je het niet kan vinden moet je het zeggen! Dan maak ik een screenshot! Als je naar rechts gaat op het scherm wat je hierboven laat zien (op dat > ding) dan kun je daar ook op een + drukken dacht ik. En dan kan je ook van alles kiezen!
Wie heeft er ook na een keer kammen een vieze borstel? Na een kambeurt zitten er al grijze stofjes in mijn borstel. HOE dan?
Ik ben daar dus te lui voor. Ik doe steeds half schoonmaken en dan eens in de maand echt in sopje. Maar ik gebruik tangle teezers en dan blijft er zolang water in zitten.
Laatst ging ik na het haren wassen met een schone nieuwe borstel kammen. Had ik ook direct grijze stofjes. Ik snap het niet. Komt het doordat ik lang haar heb?
Dan hebben we samen vies haar. Maar hoe krijgen we schoon haar? Ik gebruik alleen shampoo, conditioner en soms een drupje kokosolie.
Ik heb hetzelfde hoor met die borstels en tangle teezers, als je wat voller en dikker haar hebt zit er denk ik meer stof ofzo in/op haha. Glad en weinig haar houdt minder vast ofzo? Geeeeen idee maar probeer het ook eens in de zoveel tijd in een sopje te doen
Iemand die in een yoga positie zit toch? In kleermakerspositie zeg maar. En dan gewoon in één lijn uitgevoerd zeg maar.
Het deed mij als eerste denken aan een Boeddha.
Cafetiere?
De ‘Nespresso’ cups van de Lidl zijn wat mij betreft ook prima!
Nespresso vind ik het lekkerste, en zoals hierboven gezegd, die cups van lidl zijn top. Aanschaf van het apparaat is wel een ding misschien…
Als je geen apparaat wilt/kan kopen: Er zijn ook lekkere oploskoffie’s die je met heet water maakt? Lang niet alles is lekker, maar die sterke espresso van Nescafe vind ik bijv best oke!
Ja, is hetzelfde. Je kan zelf je koffie kiezen dus zou best naar smaak kunnen toch?
Ik vind Nespresso niet duur. Ik heb zo’n apparaat via marktplaats gekocht en ik koop alleen maar de goedkope cups (AH, Aldi, Lidl).
Ik zou ook een echt filterapparaat kopen super lekker en je kan veel in één keer maken als je dat wilt. En volgens mij zijn die bij de MediaMarkt ofzo ook niet meer dan 35€?
iemand aanrader voor een goedkope basislens voor mijn Nikon D3600? Degene die ik heb is kapot (iets afgebroken wat ik ook niet kan lijmen) maar alle lenzen die ik vind zijn minstens €200 wat ik toch wel héél duur vind.
Dan zou een french press (cafetière) of een filter apparaat prima zijn lijkt me. Voor een french press heb je ook geen kookplaat nodig, ik kook water in de waterkoker en laat dat even staan, zodat het water niet kokend heet is. Het is even uitzoeken welke koffie je lekker vindt, maar dan kun je heerlijke koffie zetten!
Ik hoor net van het bestaan van de Aeropress van @En_17_Anderen .Misschien is dat wat voor je?
Lekkerrrrr! Ga je geen spijt van krijgen!
Ik zou een 50 mm 1.8 kopen. Dat is een lens met een vast brandpunt, en die is veel scherper dan al die goedkope zoomlenzen. En 50mm is een mooie lens voor portretten enzo.
Als je meer landschappen schiet zou ik voor een 35 mm gaan.
@Ainu Hierop aanvullend, de Nikon 50mm 1.8 lens kun je in twee versies kopen, de AF-D en de AF-S. De AF-D kost €136, maar er zit geen motor in de lens om scherp te stellen. Als jouw body dit al kan is het helemaal makkelijk, anders moet je dat handmatig doen, maar dat gaat ook prima. De AF-S kan wel zelf scherpstellen, maar kost dus inderdaad bijna €300.
Nespresso is zo chill! En en de cupjes van de jumbo zijn echt goedkoop! 10 voor 1.60 ofzo.