snob alert Heeft iemand hier een wijnkoelkast die hij kan aanraden? Ik wil er graag een voor mijn vriend kopen die binnenkort jarig is, maar weet niet welke merken goed zijn.
Ik wil er graag een met twee temperatuurzones voor rood en wit en minimaal 12 flessen. Anyone?
Kun je toevallig aan een pas van de Sligro komen, of heb je er zelf een? Mijn ouders hebben er al jaren een van de Sligro, ook met twee temperatuurzones en die werkt perfect! Was ook niet erg duur.
Okee ik hoop dat ik het goed beschrijf:
ga naar ‘More’, (dat zit rechtsonder in en zit twee plekken naast de +)
kies ‘tracking options’
scroll helemaal naar beneden. Daar staat ‘tags’. Zet die aan.
Als je nu naar een dag gaat en iets wilt invullen staat het spraakwolkje bij de opties die je kunt kiezen.
Laat je weten of het lukt?
Er staan Nespresso apparaten op Marktplaats voor 30 euro ofzo! Heb de mijne daar ook vandaan.
Niks haalt het bij Nespresso, maar ik vind Lidl een goede tweede! (Heb ook HEMA, Aldi en merken van AH geprobeerd maar vond dat niks).
Edit; filterkoffie met de reden ‘kan je veel in één keer maken’ lijkt mij trouwens niks voor als je alleen woont en geen bezoek hebt ofzo. Ik hoef 's ochtends maar een kopje en misschien 's middags nog eentje, dan hoef ik geen hele pot.
Is er iets te doen aan muizen tussen de muur? Ze zitten bij waar het bed staat en ik word er echt helemaal naar van iedere keer als ze weer langskruipen (ben bang voor muizen) ben echt bang dat ze ineens een gat in de muur maken en allemaal tevoorschijn komen maar om dan zelf een gat te maken voelt dan dus ook weer eng
Ik hoor sinds een paar maanden elke nacht en ochtend een hele irritante pieptoon in mijn slaapkamer. In het begin was het af en toe, heel kort en niet zo hard, en nu is het echt hard en word ik er zelfs wakker van.
Er zit een soort uitstulping in mijn muur, waar het vandaan komt. Hier zit waarschijnlijk een of ander leidingstelsel/CV van de buren of van het café onder mijn huis. Maar ik weet echt niet wát ik precies hoor en bij wie er precies vandaan komt. Ik word ondertussen helemaal krankzinnig en weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen.
Ik heb een klusjesman langs laten komen (voor iets anders) en die zei dat het misschien van het café onder mij is, een nieuwe afzuigkap of iets dergelijks. Maar zij zijn ‘s avonds en ‘s ochtendsvroeg dicht dus ik twijfel of dat het is?
Daarnaast woon ik dus tussen twee straten in dus ik weet niet goed welke buren het zouden kunnen zijn en hoe ik ze kan bereiken.
Dit geluid hoor ik als de verwarming ontlucht moet worden. Maar ik hoorde dat de hele dag tot het opgelost werd. Komt dus niet overeen met jouw geluid van smorgens en savonds. Hoorde dat geluid overigens ook als ik niet de verwarming gebruikte, maar buren wel. Maar wie heeft met dit weer nog de verwarming aan?
ik vind het een fijn programma, maar het meest omdat je meerdere foto’s tegelijk kunt aanpassen.
dus voor shoots. Nu voor enkele foto’s gebruik ik het niet meer zo vaak.
Bedankt voor je reactie! Gebruik jij voor enkele foto’s een ander programma? Het gaat bij mij vooral om het spelen met het licht en bijsnijden etc. Ik moet voornamelijk eten fotograferen, dus ik maak wel meerdere foto’s per gerecht, maar daar kies ik dan de beste uit.