Ik vind Nespresso niet duur. Ik heb zo’n apparaat via marktplaats gekocht en ik koop alleen maar de goedkope cups (AH, Aldi, Lidl).
Ik zou ook een echt filterapparaat kopen super lekker en je kan veel in één keer maken als je dat wilt. En volgens mij zijn die bij de MediaMarkt ofzo ook niet meer dan 35€?
iemand aanrader voor een goedkope basislens voor mijn Nikon D3600? Degene die ik heb is kapot (iets afgebroken wat ik ook niet kan lijmen) maar alle lenzen die ik vind zijn minstens €200 wat ik toch wel héél duur vind.
Dan zou een french press (cafetière) of een filter apparaat prima zijn lijkt me. Voor een french press heb je ook geen kookplaat nodig, ik kook water in de waterkoker en laat dat even staan, zodat het water niet kokend heet is. Het is even uitzoeken welke koffie je lekker vindt, maar dan kun je heerlijke koffie zetten!
Ik hoor net van het bestaan van de Aeropress van @En_17_Anderen .Misschien is dat wat voor je?
Lekkerrrrr! Ga je geen spijt van krijgen!
Ik zou een 50 mm 1.8 kopen. Dat is een lens met een vast brandpunt, en die is veel scherper dan al die goedkope zoomlenzen. En 50mm is een mooie lens voor portretten enzo.
Als je meer landschappen schiet zou ik voor een 35 mm gaan.
@Ainu Hierop aanvullend, de Nikon 50mm 1.8 lens kun je in twee versies kopen, de AF-D en de AF-S. De AF-D kost €136, maar er zit geen motor in de lens om scherp te stellen. Als jouw body dit al kan is het helemaal makkelijk, anders moet je dat handmatig doen, maar dat gaat ook prima. De AF-S kan wel zelf scherpstellen, maar kost dus inderdaad bijna €300.
Nespresso is zo chill! En en de cupjes van de jumbo zijn echt goedkoop! 10 voor 1.60 ofzo.
snob alert Heeft iemand hier een wijnkoelkast die hij kan aanraden? Ik wil er graag een voor mijn vriend kopen die binnenkort jarig is, maar weet niet welke merken goed zijn.
Ik wil er graag een met twee temperatuurzones voor rood en wit en minimaal 12 flessen. Anyone?
Kun je toevallig aan een pas van de Sligro komen, of heb je er zelf een? Mijn ouders hebben er al jaren een van de Sligro, ook met twee temperatuurzones en die werkt perfect! Was ook niet erg duur.
Nee, heb ik niet helaas! Maar ik zal es op hun website kijken thanks
niet echt geweldig voor binnen.
maar dan op zoek naar een ocasion 35mm 1.8
Ik heb inmiddels Clue geinstalleerd, maar dat van dat spraakwolkje vind ik niet meteen. Hoe doe ik dat? Thanks!
Okee ik hoop dat ik het goed beschrijf:
ga naar ‘More’, (dat zit rechtsonder in en zit twee plekken naast de +)
kies ‘tracking options’
scroll helemaal naar beneden. Daar staat ‘tags’. Zet die aan.
Als je nu naar een dag gaat en iets wilt invullen staat het spraakwolkje bij de opties die je kunt kiezen.
Laat je weten of het lukt?
Ja, gelukt! Heel erg bedankt!
Er staan Nespresso apparaten op Marktplaats voor 30 euro ofzo! Heb de mijne daar ook vandaan.
Niks haalt het bij Nespresso, maar ik vind Lidl een goede tweede! (Heb ook HEMA, Aldi en merken van AH geprobeerd maar vond dat niks).
Edit; filterkoffie met de reden ‘kan je veel in één keer maken’ lijkt mij trouwens niks voor als je alleen woont en geen bezoek hebt ofzo. Ik hoef 's ochtends maar een kopje en misschien 's middags nog eentje, dan hoef ik geen hele pot.
Is er iets te doen aan muizen tussen de muur? Ze zitten bij waar het bed staat en ik word er echt helemaal naar van iedere keer als ze weer langskruipen (ben bang voor muizen) ben echt bang dat ze ineens een gat in de muur maken en allemaal tevoorschijn komen maar om dan zelf een gat te maken voelt dan dus ook weer eng
Brrr ja dat heb ik ook! Tot nu toe nog geen oplossing gevonden maar ik deel je angst