Duurzaamheidstopic

op een schoteltje maar dat wordt super schmutzig. Dus zou het in een leeg niveapotje bewaren ofzo.

1 like

Oh dat ziet er handig uit. Zit die vast met zuignappen?

Ja! En ze vallen verbazingwekkend weinig omlaag!

2 likes

Ik heb een bakje van ethique (wordt verkocht bij de Holland & Barrett) met een dekseltje en gaten aan de onderkant. Dus daarin wordt het niet nat maar kan het wel goed uitdruipen. Ik vind het heel goed werken!

https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/ethique-zeepbakje-roze-60034577

1 like

Ik gebruik een bubble buddy https://foekjefleur.com/bubblebuddy/ en heb ook een keramieken zeepbakje van hier https://www.zeeplokaal.nl/product-categorie/accessoires/zeephouder/ . Ik bewaar ze wel in de douche, maar niet op een plek waar ze nat kunnen worden.

2 likes

Ik heb er een van colourful standard. Love it. Heb hem in de winter elke dag aan en geen andere die ik heb zit zo lekker als deze. Gaat ook lekker lang mee. Heb hem nu ruim 1 jaar als het goed is. Heb hem nu ook cadeau gekocht voor mijn zusje, zij wilde een H&M joggingsbroek maar daar doe ik niet aan. :stuck_out_tongue:

5 likes

Het valt wat groter. Het is echt een baggy joggingsbroek, een chill broek. Ik heb zit zelf tussen S en M, ik heb een S gekocht en die zit wat groter. Het zit bij mij wat baggier (?) dan het model op de foto in onderstaande link.

1 like

Ik heb er een van goat, valt op maat (eerder klein dan groot). En zit heerlijk, lekker zacht en heb hem al 2 jaar ofzo, dus goeie kwaliteit.

Beide merken zijn comfi denk ik

Dit heeft waarschijnlijk te maken met een overbelast netwerk. Schijnt de zon en gebruik jij niks, dan schakelen ze uit. Gebruik je wel iets, bijvoorbeeld een elektrisch kacheltje dan zullen ze opwekken. Buren met zonnepanelen zullen hier ook last van hebben.
Ik weet van mijn ouders dat ze hier tegenaan lopen en zij kunnen niets veranderen. Het ligt aan het netwerk.

1 like

Nooit geweten. Maar wel logisch. Komt dit alleen voor in de zomer? Want in de winter is er toch veel elektriciteit nodig?

Hoe is de lengte bij Goat? Normaal of eerder kort/lang? Mijn vriend heeft een nieuwe nodig maar alles is voor hem te breed of enorm hoogwater.

Ik ben 1.62 en bij mij is is ie iets te lang, maar als je heel lang bent is ie juist kort dan denk ik?

2 likes

Ik ben 179 en voor mij zijn ze te kort en dat terwijl ik in verhouding een lang bovenlijf heb

1 like

Weet ik niet precies. In de lente/zomer moeten de panelen het meeste opleveren natuurlijk. Dus ook een tip als je zonnepanelen wil aanschaffen, informeer in de buurt hoe het met het netwerk zit. Anders is het zonde van de investering.

1 like

Ik hoop dat dit snel gaat gebeuren, dan wil ik de overstap naar ASN graag maken. Of Triodos, als die apple pay gaan aanbieden. Zit nu bij Bunq

3 likes

@Dombo @macchiato Ik zag dat jullie bij Pieter Pot wilden gaan bestellen. Dat overweeg ik nu ook, zijn jullie dat gaan doen en bevalt het jullie?

Ik ben het uiteindelijk niet gaan doen omdat ik zou gaan verhuizen naar een regio zonder pieter pot. Ben wel benieuwd naar ervaring! Ik heb alleen al zo veel weckpotten haha, je moet er ook maar genoeg kastruimte voor hebben.

1 like

Ja ik heb ook mijn kastruimte even opgemeten of die potten er wel in zouden passen. Ik heb maar gewoon besteld en dan zie ik het wel. Eind van de week komt het, ik ben erg benieuwd. Ik hoop dat het bevalt, want het zou flink schelen in verpakkingen.

1 like

Kleine review van Pieter pot: eerste indruk is goed! Fijne en lekkere producten, potten bevallen goed en de bezorging ging goed. Nu even afwachten tot de volgende bestelling hoe het met inleveren gaat.

3 likes

Wat had je allemaal besteld? Heb mezelf weer op de wachtlijst gezet met nieuwe postcode!

1 like