Ah wat lief! Ik woon alleen niet in Nederland momenteel dus wordt een beetje lastig. Bevallen ze niet zo goed?
Ik gebruik nooit meer dingen die je weg moet halen met watjes, dus ik heb ze ook niet nodig
Ik heb wel interesse, als je ze graag wilt wegdoen? Ik wil er ook wel evt voor betalen.
Ik ben pas volgende week weer thuis en zal ik ze ff zoeken
Armedangels en peopletree hebben die meestal wel!
Deze is mooi
Ik heb trouwens twee dingen gekocht bij goat, ben benieuwd of ik een XL goed pas
Hoi dragers van Swedish Stockings, hoe bevallen ze? Ik wil een aantal pantyās bestellen en het liefst duurzaam. Ben wel benieuwd naar de kwaliteit.
Ik vind de kwaliteit heel goed en ik draag ze graag
Iemand nog tips voor winkels in Utrecht met leuke duurzame merken?
Iemand toevallig ervaring met dit merk? https://www.honest-basics.com/
De prijzen maken me een beetje achterdochtig, maar als het legit is ga ik denk ik wel wat bestellen, zoek een basic zwarte crewneck sweater zoals zij hebben en het liefst duurzaam, maar ook het liefst goedkoop.
The revenge, Nukuhiva, Jason King, Studio Jux zijn even de eerste die in me opkomen.
Goede kwaliteit alleen niet handig als je lange benen hebt
Ik heb na heel lang twijfelen schoenen besteld bij TDleatherboots (las over het merk op whensarasmiles haar blog). Morgen krijg ik ze, ben benieuwd!
Oh dit ziet er op het eerste gezicht goed uit zeg! Ik heb de website al helemaal bekeken. Ik ben ook benieuwd naar ervaringen. Het is heel betaalbaar dus ik ga het denk ik ook proberen
Ik kwam net dit paar schoenen tegen. Vegan leer is een beetje een loze term maar op de pagina zelf staat dat het is vervaardigd uit ananasbladeren. Zo interessant. Ik twijfel wel over het geld en de tekst op de schoenenā¦
Ja maar dat (vegan) leer van ananas is wel echt een ding hoor. Het is geen plastic zeg maar.
Ik vind ze heel leuk en de tekst amper opvallen (aan de binnenkant van je voet), maar ik vind Ecoalf sowieso een leuk merk. Die jassen ook
Weet je toevallig meer over het merk? Er staat als label op de website āduurzamerā
Ik weet niet alles van ze ofzo haha, maar ik weet dat ze erg goed bezig zijn met recycling qua materialen en een zo schoon mogelijk productieproces, met zo min mogelijk afval en vervuiling. Qua duurzaamheid zitten ze sowieso wel ok. Ze gebruiken (sinds een paar jaar) geen dierlijke producten meer geloof ik.
Volgens mij hebben ze ook een eigen foundation, waarmee ze projecten hebben (in Spanje en nog ergens?) om plastic uit de oceanen te maken. En ook veel awareness creƫren enzo. Maar dit is allemaal secondhand info, van toen ik stond te kwijlen bij hun jassen in de Verse Goodstore vorig jaar
Ik ga straks even kijken in de winkel denk ik