Volgens mij kan je bij UW wel retour sturen!
Ik had gekeken, ik dacht namelijk ook zoiets, maar alleen als het niet overeenkomt met wat in de advertentie stond!
Hoi! Wat zijn jullie onderbroeken/beha/maillottips qua duurzame merken?
Nee terugsturen kan alleen als het product anders is dan in de advertentie (andere maat/conditie/kleur), maar niet als je hem gewoon niet mooi vindt.
Edit: bij UW, voor zover ik weet, maar je zou aan de verkoopster kunnen vragen of je het eventueel terug mag sturen als hij niet bevalt, betaal je alleen wel verzendkosten denk ik…
Organic basics voor ondergoed/bh’s en swedish stockings voor panty’s
Thanks! Ik ben ook wel echt nog op zoek naar iets warmers dan die van swedish stockings, die zijn allemaal best dun geloof ik? Maar zal nog eens een keer goed gaan zoeken
Misschien die van 70 den? Die zijn best dik, maar het blijft wel meer een panty dan een maillot
Ohja helemaal vergeten. Kan het nu ook niet kijken. Maar komt vast wel op de website om terug te zien hoop ik.
Ik heb het via kpn terugkijken gezien. Vond het nog niet super, maar voor jongere doelgroep/kijker mss wel passend. Erna kwam Stacey Dooley en dat is wat meer inhoudelijk. Ben nu aan het terugkijken, is interessant! Fashion’s dirty secrets
Same of underprotection is voor wat mooier ondergoed.
Ik twijfel over een jas van KOI. Hij zit heerijk en superwarm maar mijn vriend vindt hem te wijd/bol. Hij valt ook wel groot maar dat is ook het model, alleen ik ben 1.58m haha. Dit is maat XS. Jas is 100% van gerecycled materiaal en verder kan ik gewoon geen leuke duurzame jassen vinden. Wat vinden jullie?
Ik vind hem juist heel tof! Lijkt me ook een heerlijke jas voor in de winter.
Heeft iemand hier toevallig ervaring met (bestellen bij) Everlane?
Emma Hill heeft er laatst een video over gemaakt. Even zoeken brb
Eigenlijk gewoon hoe de ervaring was algemeen. Kwaliteit, levertijd, maatvoering, etc.
Heb net die video die @Lort postte gekeken, kwam niet heel positief over daar…
Ja, true, dat stond me ook al een beetje tegen. Jouw antwoord en die video maakt het duidelijk, wordt hem niet Dankje!
Ik vind hem zo heel tof, houd wel van oversized! Vind je hem zelf wel leuk?
Ik vind m zelf ook wel heel groot haha het is bijna een soort dekbed, maar hij is zo lekker warm en licht qua gewicht ik ga er nog even over nadenken, hij is namelijk boven de 250+ euro dus ik wil er wel zeker van zijn
@Ladyhawke hij is mooi en leuk hoor
Weet iemand waar de sneakers van zijn die armedangela gebruikt op hun productfoto’s? Ik vind ze zo leuk en zijn hopelijk ook duurzaam.
Ik kan niets vinden online en durf geen bericht te sturen naar aa zelf
Ik zou gewoon een bericht sturen! Vaak reageren merken daar juist positief op, vooral als het voor hun kans op extra inkomsten met zich meebrengt