Duurzame modetopic

Ik heb ze uiteindelijk niet gehouden, vond ze super leuk, maar die schoenen zaten gewoon echt hels. Op werk loop ik veel, dus comfortabele schoenen nodig en niet echt tijd om ze in te lopen. Maar ze zijn het wel waard denk ik! Ze zijn van Veja trouwens :slight_smile:

1 like

Zoals @Ladyhawke al zegt is er meestal niet zo heel veel aanbod, maar ik probeer er wel een beetje op te letten. Bij The Next Closet hebben ze ook een aparte categorie voor duurzame merken, kijk ik ook regelmatig: https://thenextcloset.com/duurzame-merken. Niet altijd super goedkoop, want veel merken als Acne, Filippa K, etc, maar wel een stuk goedkoper dan nieuw.

Helemaal niet aan gedacht! Heb gekeken en vond een paar mogelijke opties, maar daarvan vind ik ook weer het nadeel dat het een redelijk definitieve koop is, zonder dat je het in het echt hebt gezien.

Volgens mij kan je bij UW wel retour sturen!

Ik had gekeken, ik dacht namelijk ook zoiets, maar alleen als het niet overeenkomt met wat in de advertentie stond!

Hoi! Wat zijn jullie onderbroeken/beha/maillottips qua duurzame merken?

Nee terugsturen kan alleen als het product anders is dan in de advertentie (andere maat/conditie/kleur), maar niet als je hem gewoon niet mooi vindt.

Edit: bij UW, voor zover ik weet, maar je zou aan de verkoopster kunnen vragen of je het eventueel terug mag sturen als hij niet bevalt, betaal je alleen wel verzendkosten denk ik…

Organic basics voor ondergoed/bh’s en swedish stockings voor panty’s

2 likes

Thanks! Ik ben ook wel echt nog op zoek naar iets warmers dan die van swedish stockings, die zijn allemaal best dun geloof ik? Maar zal nog eens een keer goed gaan zoeken :slight_smile:

Misschien die van 70 den? Die zijn best dik, maar het blijft wel meer een panty dan een maillot

‘Genaaid’ nu op 3, over de productie van kleding in arme landen.

3 likes

Ohja helemaal vergeten. Kan het nu ook niet kijken. Maar komt vast wel op de website om terug te zien hoop ik.

Ja denk het wel! Het gaat tot nu toe nog niet echt ergens over maar dat komt hopelijk nog.

Ik heb het via kpn terugkijken gezien. Vond het nog niet super, maar voor jongere doelgroep/kijker mss wel passend. Erna kwam Stacey Dooley en dat is wat meer inhoudelijk. Ben nu aan het terugkijken, is interessant! Fashion’s dirty secrets

1 like

Same of underprotection is voor wat mooier ondergoed.

1 like

Ik twijfel over een jas van KOI. Hij zit heerijk en superwarm maar mijn vriend vindt hem te wijd/bol. Hij valt ook wel groot maar dat is ook het model, alleen ik ben 1.58m haha. Dit is maat XS. Jas is 100% van gerecycled materiaal en verder kan ik gewoon geen leuke duurzame jassen vinden. Wat vinden jullie?

9 likes

Ik vind hem juist heel tof! Lijkt me ook een heerlijke jas voor in de winter.

2 likes

Heeft iemand hier toevallig ervaring met (bestellen bij) Everlane?

Emma Hill heeft er laatst een video over gemaakt. Even zoeken brb

2 likes

Wat wil je weten?

1 like