Duurzame modetopic

Eigenlijk gewoon hoe de ervaring was algemeen. Kwaliteit, levertijd, maatvoering, etc.
Heb net die video die @Lort postte gekeken, kwam niet heel positief over daar…

Kwaliteit is oké, niet super. Gemiddeld. Levertijd weet ik niet meer. Maat viel groot maar geloof dat ik alles had opgemeten van tevoren. Anyway, ik vind het niet de moeite om daar nog eens te bestellen. Je kunt hier voor hetzelfde geld, dezelfde kwaliteit krijgen. Bovendien is het vervoer ook niet heel milieubewust met vliegtuig als je echt wilt mierenneuken.

1 like

Ja, true, dat stond me ook al een beetje tegen. Jouw antwoord en die video maakt het duidelijk, wordt hem niet :slight_smile: Dankje!

Ohja, en met een beetje pech heb je extra kosten aan je broek; invoerrechten etc.

1 like

Ik vind hem zo heel tof, houd wel van oversized! Vind je hem zelf wel leuk?

Ik vind m zelf ook wel heel groot haha het is bijna een soort dekbed, maar hij is zo lekker warm en licht qua gewicht :heart_eyes: ik ga er nog even over nadenken, hij is namelijk boven de 250+ euro dus ik wil er wel zeker van zijn

1 like

@Ladyhawke hij is mooi en leuk hoor :heart_eyes:

Weet iemand waar de sneakers van zijn die armedangela gebruikt op hun productfoto’s? Ik vind ze zo leuk en zijn hopelijk ook duurzaam.

Ik kan niets vinden online en durf geen bericht te sturen naar aa zelf :redface:

Ik zou gewoon een bericht sturen! Vaak reageren merken daar juist positief op, vooral als het voor hun kans op extra inkomsten met zich meebrengt

Had je ze al een berichtje gestuurd? Want nu ben ik ook benieuwd!

Ja! Maar nog geen antwoord. Als ik iets hoor, geef ik het door :grin:

1 like

Ik kan hem niet vinden online, heb je ergens een linkje?

Als de maat het enige is waarover je twijfelt: het lijkt alsof hij naden heeft aan de zijkant, mischien kan je hem een stukje laten innemen?

Ik heb m inmiddels teruggestuurd, hij was echt te wijd bij de rug. Als ik wat langer was geweest had ie vast beter gestaan.
Het is deze:
https://m.aboutyou.nl/p/kings-of-indigo/wintermantel-vlatka--4060705

1 like

Joh, ik dacht dat die webshop alleen kleding van eigen merk verkocht. Niet dus. :yum:

1 like


Ik denk ik drop dit maar even. Zie een gerecyclede jas bij Zara. Meerdere kleuren, mocht het wat zijn.

4 likes

Bij welk merk kom je uit als je op zoek bent naar vegan en duurzame schoenen van goede kwaliteit?

Veja en Wado is niks voor mij qua stijl.

Ik zag dat Dr Martens een vegan laars of schoen heeft? Ze schijnen ook lang mee te gaan in een leven en dat zie ik ook als duurzaam. Zie ook lijstje linkje hieronder.

2 likes

Ja, ik ben bekend met de Dr. Martens maar die zijn vrij prijzig en bovendien niet echt mijn smaak. Ik ben nu een bestelling bij Toms aan het overwegen. Iemand daar ervaring mee?

Edit: Toms is ook geen optie, want ik heb die nog nooit gepast en de kosten van een retour zijn voor de klant. Als ik vier paar schoenen moet terugsturen, betaal ik dus 12+ euro voor de pakketpost… Nee, bedankt.

Edit2: Kent iemand dit merk? Is dit een go of no go? Via Google word ik niets wijzer. https://www.zalando.nl/anna-field-korte-laarzen-black-an611n055-q11.html?size=42

Heb antwoord gekregen! Ze zijn van Stella Mccartney. Zo’n €600 :grimacing:

Ik heb ooit bij de bijenkorf stella mc C schoenen net 70% korting gekocht. Er is nog hoop dus :slight_smile:

2 likes

Zojuist deze blouse besteld van Jan n June, gemaakt van gerecycelde pet flessen :biggrin: . Wil m met het kerstdiner van werk aandoen, maar vinden jullie dat het ook voor een normale (werk)dag kan?

7 likes