Ah fijn dankjewel! Ik zit vaak tussen M en L in maar op basis van de maattabel voor M gekozen en door jouw reactie nu helemaal overtuigd dat dat de goede is
Is verstandig hoor ik vind twothirds normaal tot ruim vallen, dus M is het beste denk ik
Ik ben op zoek naar een beetje nette gympen/sneakers met een redelijk platte zool. Ik ben al alle merken die ik ken afgegaan maar ik kan vrijwel geen schoenen vinden die niet wit zijn? Ik vind de schoenen van Veja best leuk maar al hun modellen zonder dikke zool zijn wit. Heeft iemand anders nog een tip?
Misschien vind je iets bij Wills Vegan Shoes?
Dit model hebben ze bijvoorbeeld in verschillende kleuren (zie onderaan):
Ik heb zelf trouwens niets van dit merk maar ik zag dit eens voorbij komen en had de naam onthouden
Ik heb maat 39, maar 39 van de Veja Campo was echt véél te klein. Nu heb ik de v-10, daarvan valt 39 op maat. Ik heb de vegan versie, die vind ik niet stug. Wel is de tong erg lang, waardoor ie over de onderkant van mijn scheenbeen schuurt.
Ben zelf wel fan van de sneakers van beflamboyant, en zie dat ze een aantal sneakers hebben die niet wit zijn: https://www.beflamboyant.com/collections/all
Miss ethletic, garment project of ekn footwear
Matt & nat misschien
En heeft ecoalf geen schoenen?
Oh en hier zijn wel veel schoenen te vinden:
En volgens mij zijn ee nog leuke retro sneakers iets met flamingo ofzo? Kan er even niet op komen en die zijn denk ik ook wit
Ik heb de v10 en die vallen ook normaal. Maar inderdaad wat @Lula zegt: ze waren bij mij binnen een half jaar niet echt mooi meer (en eigenlijk vind ik ze ook niet per se heel lekker zitten)
Ja ik en mijn vriend hebben allebei een paar! Inlopen is wel echt ruk, we kregen allebei blaren. Maar daarna lopen ze echt heerlijk en ze staan bijna overal bij.
@LaPetiteRobeNoire @Vanjie @midheavenmoon Bedankt voor alle reacties! Had een paar merken hiervan al bekeken maar ik kende een paar hiervan nog niet dus ik hoop dat er wat leuks tussenzit
@wompie Ja Flamingo’s Life? Die was ik ook tegengekomen en vond ik inderdaad ook leuk maar vooral witte modellen haha.
Ik heb de vegan v10 in maat 38 terwijl ik vaker maat 38,5 of 38 2/3 (adidas) en soms 39 heb (nike). Inmiddels lopen ze wel prima maar in het begin heb ik mn hielen flink gekweld ermee haha
Weet iemand leuke duurzame (zilveren) sieraden?
Ik weet zelf wel neinties (meer goud nu?) en ben wel fan van gathershop, maar mis nog wat leuks.
Ik zag laatst een hele leuke meer chunky ring voorbij komen met een soort twist/draai erin, maar kan het niet terugvinden nu heb ik dus de hele tijd drang naar een nieuwe ring en sowieso oorbellen.
Ik zat toevallig net rond te surfen voor sieraden. Weet niet wat je smaak is maar zelf vind ik de sieraden van Charlotte Wooning heel mooi. Whensarasmiles heeft ook een lijstje met duurzame sieradenmerken.
Ik mag van mezelf elk jaar één mooi sieraad kopen en wilde eigenlijk iets van Charlotte Wooning doen maar toen viel mijn oog op pearl drop earrings van Tiffany’s
Misschien is er bij Bandhu iets leuks voor je? Heeft in ieder geval een paar “chunky” ringen!
Ja ooeh heel mooi! Ik zoek nog even verder naar dé ring die ik eerder spotte, maar hier zit een goede 2e optie tussen
En dank ook voor de tip @anon53137221 via Sarah kwam ik ook op leuke merkjes. En door jouw tip kom ik erachter dat mijn verlovingsring van Charlotte komt. Mijn vriend wilde het niet zeggen, maar ik herkende hem en toen zei hij dat hij idd bewust naar een duurzame had gezocht (is gerycled). Zo leuk!
Ik heb de Veja Campo maar dan het mannenmodel (brede voeten). Ik vind het echt fijne sneakers, helemaal geen last gehad van blaren oid en na een jaar zijn ze nog steeds mooi (heb wit met geel). Ik ben erg tevreden!
Ik vind die ringen prachtig, fair mining en een vrouwelijke edelsmit!
Aah wat lief van je vriend😀 Ik vind haar ringen echt prachtig.
Wauuuwww. Superleuke trouwringen ook!
Haha ja, onze trouwringen komen er ook vandaan