Ik kwam deze tegen in dit topic, heeft iemand hier ervaring mee? Hun tuinbroeken zijn zo cute Maar ze versturen vanuit de UK en de verzendkosten zijn 28 euro naar Nederland. Dus als het dan tegen blijkt te vallen is het een duur grapje.
En vanuit de UK is nu ook invoerrechten en belasting! Ik kocht toevallig deze week iets van €60, en daar kwam mooi nog even €15 bovenop.
Als ik het goed heb begrepen zitten die in de verzendkosten! Maar je kunt wel maar voor een maximaal bedrag bestellen vanuit de EU om extra kosten te voorkomen.
Ja wel prijzig maar ik ben wel heel erg fan van de kleding. En goede kwaliteit ook. En goed naar de size guide kijken, dat scheelt ook al.
Anders via Paypal bestellen? Krijg je sowieso kosten terug als je retour moet sturen?
Via Vinted anders?
Zie er wel hun tuinbroeken op staan.
Hoi, ik heb dit topic pas geleden ontdekt, heel fijn dat dit er is! Gelijk een vraag, hebben jullie ervaring met het merk HundHund? Ik ben al een tijdje opzoek naar een mooie lente/zomer jas en tot nu toe voldeed er geen jas 100% aan mijn wensen. Tot ik deze jas spotte bij HundHund. Helemaal verliefd, maar 279 euro vind ik toch even slikken. Op zich vind ik het het waard voor een mooie, fijne, eerlijke jas die ik heel vaak ga dragen, maar het moet wel echt goede kwaliteit zijn. Dus, iemand ervaring met hun kwaliteit? Of tips betreft maatvoering? Hoor het heel graag!
Ja, ik heb een grijze! Ik ben er heel blij mee, hele goede kwaliteit:)
Ik heb een andere jas van hund hund (de groene trench) besteld en die is zooo mooi. Hij is mij een beetje te groot (of vooral lang, ik ben 1.62).
Verder vind ik het wel op maat of tikkie groot vallen. Dus soms moet ik iets retour sturen. Maar ik ben ook wel klein, als je wat langer bent zal dit beter zijn
Heb meerdere klesingstukken van hund hind en het is een van mijn favo merken: goede kwaliteit, het zit heerlijk en alles is en blijft ver mooi het geld wel waard dus vind ik.
Ja, me! Ik heb bordeaux en zwart, al jaren inmiddels. Ik ben er heel tevreden over. Kleur blijft goed bijvoorbeeld.
Dankjewel voor de info, goed om te weten! Ik denk dat ik 'm dit weekend nog ga kopen
Welke maat heb jij van de trenchcoat als ik vragen mag?
Ik had een xs. Maar ben zoals gezegd kort en vooral kort bovenlijf qua lengte was ie ok, maar de voorkant liep bij mij dus relatief ver nr beneden (klinkt dat logisch?)
Volgens mij hebben ze een goede sizeguide op de website, dus zal die vooral even checken
Heeft iemand hier weleens iets besteld bij Atelier Felie? Ik heb vier weken geleden een jurk besteld en er was vertraging met de stof waardoor het allemaal wat langer duurt, maar er wordt erg weinig gecommuniceerd. Ik heb hem gelukkig op tijd besteld, maar als hij niet goed is moet ik ook op zoek naar iets anders (is voor een bruiloft).
Geen idee? Maar ik zie dat hin wekelijkse verkoop gewoon door gaat, dus ik zou toch even een mail sturen?
Vraagje: ik zoek een jurk als hieronder. Ik keek vorig jaar al naar zoiets, en nu ben ik toch om en wil ik er een aanschaffen. Alleen nu vind ik precies niet zulke jurkjes. Behalve bij everlane, maar dat is dan vanuit de us en niet per se organic cotton. Ik ben normaal meer van de minimalistisch merken, dus weet even niet waar ik zoiets kan vinden? Mag ook met print. Iemand tips? Budget maakt niet zoveel uit.
Thanks! Ik zie al die jurkjes voorbij komen, behalve nu ik er echt 1 zoek
Love & confuse is een goede ja, daar heb ik al kleding van nota bene haha. Tiny cotton ken ik niet, maar wat een leuke spullen hebben die.
@grace jij hebt toch ook die wijnrode blouse besteld bij TwoThirds? Ik heb na wat enge berichten over het wassen van Tencel even een berichtje gestuurd. Als je wilt stuur ik ze naar je. Ook @ anderen die net als ik niet zo wasvaardig zijn;)
Ik ben heel benieuwd naar de tips! Volgens mij heb ik nl ook enge was verhalen gedeeld.
Heb jullie een PB gestuurd (ook @ _fee)
Ik heb de beginpost voor iedereen aanpasbaar gemaakt!
Onderaan het bericht naast het knopje om te beantwoorden, staat een bewerkicoontje!