Duurzame modetopic

Hm ik ga het even uitzoeken!

1 like

Ik zie hetzelfde als jij dus ik kan je nog niet helpen

1 like

Had je de pagina al ververst?

1 like

Heeft iemand de penelope dress van Love and confuse? Op de foto lijkt de hals (boothals) zo breed dat ik bang ben dat mijn bh-bandjes zichtbaar zouden zijn, dus ik twijfel of ik die jurk zal kopen. Maar is dit ook echt zo?
Anders ga ik denk ik voor de Brigitte jurk.

hier een foto van de jurk die ik bedoel

@wompie ik zag met de zoekfunctie dat jij deze jurk hebt, wat is jouw ervaring? (sorry als je het vervelend vind om getagt te worden)

Haha neehoor geen probleem.

De hals is idd vrij breed, maar bij mij zie je net niet de bandjes als ik gewoon sta enzo. Maar als ik zit en bijv mn armen gekruist heb, dan zie je wel mn bh bandjes.

Weet niet of het uitmaakt qua hals, maar ik had de jurk ook wel een maatje kleiner kunnen nemen.

2 likes

Bedankt voor je reactie! Aan een maatje kleiner zat ik zelf inderdaad ook te denken, de jurk ziet er wel enigszins oversized uit

1 like

Alles bij dit merk is vrij groot! Ik heb nu een matchende shirt en broek gekocht en hoop dat het past :flushed:

2 likes

wow war balen zeg! Heb je dit gemeld bij de klantenservice? Ik en m’n vriend hebben beiden kleding van Thinking Mu en juist goede ervaring mee :face_with_hand_over_mouth:

@Zilver maatje kleiner moet zeker wel kunnen, het valt idd erg oversized. Ik ben wel heel blij met mn jurkje en short :grin:

2 likes

Ooh ja, over Organic Basics ben ik ook enthousiast. Ik heb er een bralette en slipjes van en een sportbeha (low-impact). De kwaliteit lijkt goed en het zit heerlijk, die sportbeha wil ik het liefst elke dag aan.

Heb onlangs trouwens ook een jurkje van Love and Confuse besteld (Brigitte), geinfluenced door het forum hier. Maar die valt bij mij juist klein, althans de kraag valt teveel open maar als ik 'm dicht zou maken zit het te strak bij m’n schouders en borsten. Daarnaast zat ie strak bij m’n buik en taille. Dus die ga ik terugsturen! (als het lukt, tot nu toe wordt er niet op mijn mail gereageerd)

1 like

Ja echt jammer, het zijn zulke mooie jurkjes! Hoop dat die van jou wel goed zitten

1 like

When sara smiles heeft hier een uitgebreid artikel over geschreven meen ik mij te herinneren.
Ik heb er tot nu toe nog niet durven bestellen.

@midheavenmoon ik ben zelf ook echt fan van everlane, en met name hun jeans (voor kleine mensen is het top haha)

2 likes

Ik heb ervaring met bestellen, dat ging prima. Had 2 spijkerbroeken besteld (omdat ik ze supersexy vond staan bij het model haha).
Ze zien er goed uit en voelen prima, ik ga ze toch terug sturen omdat de pasvorm niet goed genoeg bij mijn lichaam past.

Over het hoe duurzaam zijn ze echt-deel heb ik verder niet echt research gedaan :no_mouth:

1 like

Wat jammer dat de Ariel dress niet goed valt :slightly_frowning_face:

Ik heb zelf net de Poppy besteld, ik ben benieuwd. Wat vind je van de pasvorm?

Naast de jurk heb ik ook nog een top (Bee top) en een shortje besteld. Ik zal ook een review plaatsen als ik het heb!

1 like

Oh hij staat je heel leuk! De stof ziet er inderdaad wel zwaar uit, maar hij valt mooi zo te zien!

Ik heb ook een maat S besteld, heb normaal ook 38 maar brede schouders… hopelijk past hij.

Ik heb ze toch maar gevraagd de Poppy te annuleren (had gisteren besteld), begon toch teveel te twijfelen! Heb nu een refund gekregen en de Fressia besteld:

Volgens de reviews zijn de armsgaten groot. Ik zal een review plaatsen als ik hem binnen heb!

Deze post wil ik ook gebruiken voor een ode aan HundHund: voor het vijfde jaar draag ik nu dezelfde tshirts en ze zijn nog prachtig.

2 likes

Ik heb sinds een paar dagen TwoThirds ontdekt en ik ben echt verliefd. Iemand die hier iets gekocht heeft daar? Valt het normaal of juist klein uit? Ik durf niet gelijk broeken of rokken te bestellen maar ik begin safe met wat truitjes, dit gaat mijn portemonnee niet leuk vinden haha

ja, twee tshirts, de shirts op zich zijn fijn (vrij basic model met die spikkeltjes in koraal en marine) heb er helaas wel een paar kleine gaatjes in. maar dat komt door t wassen met andere dingen geloof ik…
het zijn niet de allermooiste kwaliteit shirts als je het in verhouding met de prijs ziet, heb wel mooiere kwaliteit katoen gezien.

edit: moest wel lang wachten, 5-6 weken geloof ik? omdat het nog gemaakt moest worden.

Oh hier hoopte ik dus wel op, dat het goeie kwaliteit is omdat het wel redelijk prijzig is maar ja toch maar even verder zoeken! Fijn dat je het even laat weten haha

2 likes

ja ze zijn wel echt prima hoor! zeker niet slecht, maar ja ook best wel aan de prijs. ben ook verliefd op het merk, zou nog wel eens een jas oid willen kopen

Als er een goeie korting is wil ik het wel proberen! Jammer dat het niet in de buurt ligt haha