Dankzij jouw positieve review ben ik ook aan het kijken naar de jeans van Everlane en ik vroeg mij af of jij weet hoe het zit met de invoerrechten. Moest jij deze betalen? Ik heb nog niet eerder kleding besteld van buiten de EU dus vind het wat lastig in te schatten wat ik qua kosten kan verwachten.
Oh dat is mooi! Ik dacht dat dat altijd afwachten was of er invoerrechten bij kwamen of niet. Dan ga ik straks maar eens bestellen , dankjewel!
weet iemand een merk waar ze dit soort tops verkopen? mijn maat is uitverkocht maar vind het model zo mooi.
Grrrr ik wacht al 4 weken tot mijn Love and Confuse outfit wordt verstuurd. Heb al 119⬠betaald, maar nog steeds niks gehoord. Super irritant.
Oh wat vervelend⦠vooral als je niets hoort. Bij mij duurde het beide keren ook wel 5-6 weken voordat ik het in huis had dus het is wel redelijk normaal hoor.
Sezane misschien of Faithfull the brand?
Ook wel een beetje in de stijl van rita row denk ik?
@anon18050057 ik moest ook best lang wachten hoor, 6 weken denk ik? Ze maken het op bestelling en hebben het volgens mij gewoon te druk eigenlijk. De communicatie tussentijds is niet geweldig, maar het is het wachten zeker waard hoor
Dank je wel ik ga kijken!
Nou ik ben niet zo blij met de Love and Confuse top. Hij staat me gek. Lijk wel een klein Japans vrouwtje op de cover van Flow magazine tot nu toe niks gevonden over terugsturen, moet denk ik eerst contact met ze opnemen. Gedoeeee
Welke top is het?
De ivy linen top in sage green! Hij is echt prachtig, alleen staat hij mij niet door mijn lengte en proporties
Oh ja snap ik wel een beetje bij die top⦠balen zeg!
Ik heb oa de Bee top en die heb ik niet zo vaak aan met dezelfde reden, de rest (aurora, claire, avery, iris) ben ik heel blij mee!
Volgens mij is de collectie best wel uitgebreid, ik keek net weer even na 8 maanden en er staan allemaal dingen tussen die ik nu ook wil haha
Ik heb een hele stapel samples van alle stofjes gekregen dus als je die wilt bekijken kan ik ze wel opsturen?
lief dank je wel! maar die heb ik al. en heb dus al genoeg kleren van hen haha
haha ik had echt hetzelfde, word er helemaal hebberig van.
heb nu de penelope dress en isla short en ben echt fan. zou zo graag de short in lila willen en een van de jurkjes waar ik destijds al over twijfeldeā¦
Ik zit even op de website te kijken onder het kopje āconcious fashion bij le coutourierā
What are sustainable materials:
LINEN
COTTON
WOOL
RAYON & MODAL
POLYESTER
ACRYLIC
LEATHER
HEMP.
TENCEL (Eucalyptus trees)
Ehhh nou het ligt net even iets anders naar mijn mening hoor⦠Polyester? Acrylic?
Sowieso die hele site vind ik een beetje shady en niet-transparant met onduidelijke samenstellingen, en een heel lang verhaal over wat dan sustainable en concious is.
Bah.
Ik heb ook die top, maar dan in het grijs, en vond hem opzich mooi maar het is wel gewoon een beetje een nikserig topje.
Nou die van mij is volgens mij van katoen!
Heeft iemand de tip voor een mooie duurzame jeans? Ik zoek een beetje baggy (niet te) model met lichte kleur. Had er een van Kuyichi bedteld, maar die zit echt niet mooi helaas.
Misschien van armedangels? Ik zie daar vaker wel mooie.
Edit: misschien heb je hier wat aan http://whensarasmiles.nl/duurzame-jeans-guide-denim/
Oh super die guide, dankje! Ga eens even lekker rondkijken.