Liever ook niet, het voelt voor mij niet goed om dat wel te kopen.
Bedankt voor het mee denken, hoop dat ik binnenkort wat vind.
Liever ook niet, het voelt voor mij niet goed om dat wel te kopen.
Bedankt voor het mee denken, hoop dat ik binnenkort wat vind.
Embassy of bricks and logs? Ik heb hun winterjas (wel hoodlamb dik haha), maar volgens mij is hun collectie heel erg uitgebreid afgelopen jaar?
Anders kings of indigo (weet niet zeker vegan)
@NothingAboutSam draagt die kleding volgens mij ook, misschien kan en wil zij nog iets kwijt over de kwaliteit of ervaring?
Ik vind de kwaliteit erg goed van Sezane. Ik heb een aantal items van ze die ik nu al 2 jaar volop draag en het is nog steeds mooi. Qua tshirts en truien vind ik het soms groot vallen, maar jurken of rokken vind ik vaak weer klein tot normaal vallen. Ligt een beetje aan het model van het kledingstuk denk ik.
https://www.instagram.com/the_fair_project/
Kwam dit net tegen, misschien leuk voor jullie om eens te bekijken. Winkelen bij duurzame winkels met 20% korting, ook mode
Leuk! Ik heb een trui van janājune oo het oog, dus wellicht kan ik die met korting scoren
Reminder dat dit vandaag is!
Ik zag t net zelf ook op Insta voorbij komen dus misschien handig voor geĆÆnteresseerden
Heeft iemand misschien tips voor fijne hoodieās/sweatshirts/sweaters van een duurzaam merk?
Armedangels is hier een goed merk voor! Vooral het tshirt Taraa is heel mooi.
Via welke shop koop jij het liefst?
Als het even kan bestel ik via een kleine webshop. Bijvoorbeeld Takeitslowfashion of Sophiestone. Vandaag 20% korting! Maar het wordt ook bij de Bijenkorf of Aboutyou verkocht
Dankje! Ik ga kijken!
Ja fijn, thanks! Zat al te azen of een trui van jannjune en die was precies nog in mn maat op takeitslow. Heel flauw miss, maar toch ā¬17 bespaard.
Common and sense!
Colorful standard!
Wow, genoeg kleurkeuze in ieder geval bij de hoodies, haha
Ja Colorful Standard! Love hun
Hebben jullie tips voor duurzame hrfst- of tussenjassen? Ik ben eigenlijk op zoek nr een mooie trench, maar kan het niet vinden.
Een wollen jas heb ik al, maar net iets tussen mn leren jasje en die wollen. Ik heb ook al veel tweedehands gezocht, maar veel is te groot. Heb al 2 miskopen gedaan zo het begint echt koud te worden al boehoee
Ik vind humanoid mooie jassen hebben. Tweedehands kan je ze voor een okƩ prijs vinden.
Hebben jullie tips voor fijne sjaals van een duurzaam merk? Ik zoek er eentje die vooral niet te veel pluist