Duurzame modetopic

Reminder dat dit vandaag is!

Ik zag t net zelf ook op Insta voorbij komen dus misschien handig voor geïnteresseerden :relaxed:

2 likes

Heeft iemand misschien tips voor fijne hoodie’s/sweatshirts/sweaters van een duurzaam merk?

Armedangels is hier een goed merk voor! Vooral het tshirt Taraa is heel mooi.

1 like

Via welke shop koop jij het liefst?

Als het even kan bestel ik via een kleine webshop. Bijvoorbeeld Takeitslowfashion of Sophiestone. Vandaag 20% korting! Maar het wordt ook bij de Bijenkorf of Aboutyou verkocht

1 like

Dankje! Ik ga kijken!

Ja fijn, thanks! Zat al te azen of een trui van jannjune en die was precies nog in mn maat op takeitslow. Heel flauw miss, maar toch €17 bespaard.

2 likes

Common and sense!

1 like

Colorful standard!

1 like

Wow, genoeg kleurkeuze in ieder geval bij de hoodies, haha

2 likes

Ja Colorful Standard! Love hun :slight_smile:

Hebben jullie tips voor duurzame hrfst- of tussenjassen? Ik ben eigenlijk op zoek nr een mooie trench, maar kan het niet vinden.

Een wollen jas heb ik al, maar net iets tussen mn leren jasje en die wollen. Ik heb ook al veel tweedehands gezocht, maar veel is te groot. Heb al 2 miskopen gedaan zo :frowning: het begint echt koud te worden al boehoee

2 likes

Ik vind humanoid mooie jassen hebben. Tweedehands kan je ze voor een oké prijs vinden.

1 like

Hebben jullie tips voor fijne sjaals van een duurzaam merk? Ik zoek er eentje die vooral niet te veel pluist

Bufandy, zo heerlijk zacht

5 likes

Ik was al weer opzoek naar leuke laarsjes voor deze herfst/winter nu kwam ik het merk https://mireiaplaya.com/ tegen. Wordt geproduceerd in spanje en gebruiken voor een gedeelte gerecycled materiaal. En wat ik zelf fijn vind alle schoenen zijn vegan en het bedrijf is PETA gecertificeerd. Is te koop bij verschillende nederlandse webwinkels.

2 likes

Ik zou daar een berichtje over sturen! Ik heb daar ook een keer besteld en toen was ze echt heel behulpzaam, dus ik kan me goed voorstellen dat ze wel wil meedenken.

1 like

Ik kom even tussendoor met wellicht ook een goede tip voor linnen jurken: Atelier Félie. Wordt handgemaakt in Amsterdam, alleen op bestelling. Enige nadeel: je moet zondagochtend klaar zitten als de webshop open gaat, en hij is altijd snel vol. Maar prachtige jurken!

https://www.atelierfelie.com

2 likes

Ja sluit ik me bij aan! Het enige ‘nadeel’ aan die jurken is dat de mouwen wel echt heel erg pof zijn (en dat terwijl pofmouwen mijn favoriet zijn). Ik vind dat dat op de foto’s niet zo over komt.

1 like

Ik geloof het wel. Mijn vriend had ze besteld en hij zei dat er idd x aantal productietijd werd gerekend + nog eens shipping. Eind oktober gaat misschien net te nipt zijn inderdaad!