Duurzame modetopic

Ik kwam dit vanochtend ook tegen, walgelijk.

(En daarnaast altijd al vraagtekens gehad bij hoe “duurzaam” Sezane is, met hun dure en toch best veel plastic truien)

1 like

Ja inderdaad, ik had dat ook bij Rouje!

3 likes

Ik vind de jassen van Embassy of bricks heel mooi maar ik vind het irritant dat ik niet kan passen. En te duur om even te bestellen en dan weer terug te sturen. Dus weet iemand hoe de maten vallen? De jassen lijken van zichzelf al wel oversized.

Of zijn ze toevallig ergens te koop in een fysieke winkel in NL behalve Peek en Cloppenburg want die heeft alleen de lelijke modellen.

Ze vallen groot, ik heb maat xs genomen terwijl ik normaal maat s/36 heb. Weet niet of je in de buurt van Amsterdam woont maar Verse heeft jassen in de winkel hangen. Verder ben ik echt superblij met m’n jas!

4 likes

Hebben jullie tips voor sportleggings? Belangrijk dat het niet afzakt natuurlijk :stuck_out_tongue:

1 like

Girlfriend collective! Wil m nooit meer uit

1 like

Inderdaad girlfriend collective

2 likes

Tala! Ook niet te duur

1 like

Ik wil graag een mooie pantalon voor de zomer. Iemand tips voor een merk?

2 likes

Misschien Joline Jolink of Filippa K?

2 likes

Net de knoop doorgehakt en deze jurk van Atelier Félie besteld voor de zomer. Ben enorm benieuwd.

34 likes

Heel mooi! Zo jammer dat hun jurken mij niet staan.

1 like

Ik heb deze binnen en het zit inderdaad echt lekker! Merkte wel dat na een tijdje bewegen(tennis) de buikband wel naar beneden ging, maar de rest zat nog goed. Ik heb best wel een grote buikomvang in verhouding, weet niet of een maatje groter dan zou helpen? Deze zat best wel strak.

En de sportbh maakt mijn borsten super plat, voelt echt heel gek hahaha :rofl:

Wat zijn jullie favo spijkerbroeken?

Ik ben vanochtend uit mijn favoriete mud jeans gescheurd helaas (na 2 jaar dragen). Ik had nu de skinny hazen broek, misschien dat ik die opnieuw bestel, maar ook wel benieuwd naar andere aanraders. Deze broek was niet zo stretchy en vooral na het wassen zat hij toch wel erg strak. Ik had deze een tijdje geleden nog gekocht in een maatje groter, maar dat zit weer te los en deze jeans pak ik daarom toch minder graag.
En ik ben wel echt op zoek naar een spijkerbroek die wat langer valt, niet zoals je nu bij veel modellen ziet dat deze op of boven de enkels valt.

2 likes

Mijn lievelings is de Nudie jeans Hightop tilde! Zit heel comfortabel. Ik heb de Mud jeans skinny hazen ook, maar vind die ook iets minder comfortabel zitten ivm minder stretch. In de nudie jeans heb ik trouwens 1 maat groter tov de Mud jeans.

3 likes

Ik ben fan van Armedangels jeans, vooral omdat ze ook hele korte lengtematen hebben die ik nodig heb.

3 likes

Mud jeans vind ik ook heel fijn idd, en kings of indigo ook trouwens. Armedangels jeans wil ik wel graag proberen, wordt dat ergens in fysieke winkels verkocht weet iemand dat? Jeans bestellen is echt geen doen.

2 likes

Zo ver ik weet wordt het alleen in sommige Peek & Cloppenburg winkels verkocht. Het valt bij mij wel gewoon op maat dus ik durf online bestellen wel aan met Armedangels

1 like

Bijenkorf heeft ook een rekje ArmedAngels zag ik. Je kan online even kijken wat ze in de winkel hebben hangen.

3 likes

En SophieStone fashion opent binnenkort een grote winkel in Utrecht, wie weet kun je daar binnenkort terecht voor de jeans van Amredangels!

5 likes